części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 ALL ] Dziwny komunikat - czerwony wykrzyknik

Awatar użytkownika
sinus
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 175
Rejestracja: 31 gru 2009, 13:54
Lokalizacja: Warszawa, Winterthur CH

Post autor: sinus » 06 gru 2010, 12:02

A u mnie palma od zegarka sterowanego radiowo była ale znikneła po odpięciu akumulatora i nie chciała się już włączyć. Również VAGiem - nie było odpowiedniej pozycji do ustawienia. Jak ktoś zainteresowany mogę w archiwum odgrzebać jak się VAGiem włącza.

Pozdrawiam,

martab99
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 186
Rejestracja: 24 wrz 2009, 10:23
Lokalizacja: Kraków

Post autor: martab99 » 06 gru 2010, 13:34

sinus pisze:Jak ktoś zainteresowany mogę w archiwum odgrzebać jak się VAGiem włącza.

Pozdrawiam,
Chętnie, może i ja mam :D
Marcin

4WD + 1WD

Awatar użytkownika
sinus
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 175
Rejestracja: 31 gru 2009, 13:54
Lokalizacja: Warszawa, Winterthur CH

Post autor: sinus » 06 gru 2010, 14:06

Trzeba zmienić kodowanie licznika VAG -em

VAG->17->10->kanal 19->xxxx1

Czyli piątą cyfrę trzeba ustawić na 1. Tyle, że u mnie ten kanał 19 jest niedostepny.

olo_gsm
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 63
Rejestracja: 19 paź 2010, 13:20
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: olo_gsm » 06 gru 2010, 22:45

No u mnie kanał 19 był dostępny i była wartość 30000. Wpisałem 30001 i będę obserwował. Z doświadczenia wiem że sygnał DCF może pojawić się po kilku dobach więc uzbrajam się w cierpliwość z nadzieją, ze u mnie to zadziała.
>>>AUTOELEKTRONIKA<<<

Awatar użytkownika
sinus
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 175
Rejestracja: 31 gru 2009, 13:54
Lokalizacja: Warszawa, Winterthur CH

Post autor: sinus » 07 gru 2010, 12:24

olo_gsm pisze:No u mnie kanał 19 był dostępny i była wartość 30000. Wpisałem 30001 i będę obserwował. Z doświadczenia wiem że sygnał DCF może pojawić się po kilku dobach więc uzbrajam się w cierpliwość z nadzieją, ze u mnie to zadziała.
Tak, powinien się włączyć w ciągu 24h, pod warunkiem, że nie stoisz w garażu podziemnym.
Ta cyfra 3 w 30000 powinna odpowiadać za podświetlenie zegarów, np. czy po włączeniu świateł, zapłonu, czy tylko wskazówki itp.

Chris
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 301
Rejestracja: 15 sie 2016, 14:42
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Chris » 18 lut 2017, 14:43

Podpinam się pod temat, chociaż u mnie problem jest nieco inny.
Czerwony wykrzynik na FISie i piszczenie pojawia się po odpaleniu samochodu po dłuższym postoju (z reguły jeżdżę raz na tydzień).
Wygląda to tak, że odpalam, pojawia się wykrzynik i pojedynczy chyba dłuższy pisk, wrzucam na R lub D, wykrzykni znika i wszystko jest ok. Każde następne odpalenie bez problemu.

Płyn hamulcowy w normie, klocki też, jedynie poprzedni właściciel mówił, że przetarty jest jeden z przewodów ABS i co jakiś czas może pojawić się komunikat. I faktycznie - już dwukrotnie w trakcie jazdy zapaliła się kontrolka hamulców, ale razem z kontrolka ABS, a w tym przypadku mam tylko przez chwilę wykrzyknik na FISie i piszczenie.

Ktoś coś doradzi?

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 18 lut 2017, 14:54

Przewody czujników ABS do sprawdzenia
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

ernesto

Post autor: ernesto » 18 lut 2017, 15:35

Chwilowe wyskoczenie błędu może powodować jak już Michał wspomniał, przetarty przewód.
U mnie było podobnie. Zwróć uwagę czy nie ma zależności od kręcenia kierownicą.
Np. czy jak skręcisz w jakąś stronę, przewód inaczej się ułoży i powstaje przerwa lub zwarcie.
W moim przypadku tak było.

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 18 lut 2017, 15:56

Dupa tam, a nie przewody :P Spadek napięcia przy odpalaniu i sterownik ABS zaczyna krzyczeć. Wiele jest tematów o tym na forach Audi A4. Mam tak samo
Four rings to rule them all

ernesto

Post autor: ernesto » 18 lut 2017, 20:45

Mi spadek napięcia sygnalizuje ikona akumulatora na fisie.

Chris
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 301
Rejestracja: 15 sie 2016, 14:42
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Chris » 18 lut 2017, 23:49

U mnie nie ma zależności od kręcenia kierownicą.
Pojawia się to raz i zaraz po odpaleniu silnika.

Fakt, że jakieś 3 miesiące temu zarżnąłem akumulator i od tego czasu na pewno go dobrze nie doładowałem. To może być to, jak sugerowali poprzednicy w tym temacie?

IwanV8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 24
Rejestracja: 21 paź 2016, 18:35
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: IwanV8 » 25 lut 2017, 22:17

U mnie niedawno jak chciałem odpalić auto przy rozładowanym aku to zegary ledwo mi się zaświeciły a FIS wywalił oprócz niskiego napięcia akumulatora właśnie czerwony wykrzyknik od hamulców. Czyli tak jak pisze gtfan; świruje od niskiego napięcia.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl