części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 preFL ALL ] Z nawiewów lewej strony leci tylko gorące

Awatar użytkownika
puzzel1
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 14 lip 2013, 10:34
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: puzzel1 » 22 lip 2016, 13:15

czytałem ten temat, ale podpiąłem się tu, ponieważ mi wszędzie leci chłodne powietrze jeśli temperaturę mam ustawioną poniżej tych 22stopni, natomiast każde dodanie 0,5stopnia w górę powoduje że leci coraz cieplejsze powietrze z lewej strony, i nie robi sie chłodniejsze po przejechaniu iluś tam kilometrów, tak jak u kolegi grzybek.
Aha no i ja już jestem po uzupełnieniu czynnika, teraz 22 stopnie i mniej to dla mnie za zimno, dlatego lubię jeździć tak na 24-25stopnie ustawione, no ale wtedy muszę zamykać lewą stronę, bo mi wali ciepłym powietrzem

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 22 lip 2016, 23:44

Zapewne czujnik temperatury albo któraś klapka niedomaga.

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 23 lip 2016, 08:43

puzzel1, jak ogarniesz problem to daj znać, ja mam identyczny w D3

KYLOmC
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 166
Rejestracja: 17 lis 2014, 20:35
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: KYLOmC » 31 sty 2017, 21:33

odgrzebie kotleta mam pytanie czy jak ogrzewanie jest wyłączone tzn zawór zamkniety to obieg powinien być przez zawór miedzy krućcami zasilania a powrotu ?

SenatorS8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 25 gru 2013, 12:42
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: SenatorS8 » 02 lut 2017, 13:05

Tak

Awatar użytkownika
dariuszmuzyka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 119
Rejestracja: 13 gru 2010, 22:49
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: dariuszmuzyka » 02 paź 2017, 16:49

Witajcie, mam problem z tym cieplem caly czas, ogolnie w zime ne jest wydajna na tyle i jest chlodno, teraz leci z lewej chlodne z prawej cieplejsze, waz do nagrzewnicy z lewej strony dolny goracy a gorny prawie zimny, z prawej dolny gorący a gorny cieply, czujniki tez pokazuja dziwna temperature, kodowanie nie wiem jakie powinno byc, prosze o pomoc

Awatar użytkownika
psg
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 234
Rejestracja: 11 sie 2011, 10:48
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: psg » 02 paź 2017, 17:15

dariuszmuzyka pisze:Witajcie, mam problem z tym cieplem caly czas, ogolnie w zime ne jest wydajna na tyle i jest chlodno, teraz leci z lewej chlodne z prawej cieplejsze, waz do nagrzewnicy z lewej strony dolny goracy a gorny prawie zimny, z prawej dolny gorący a gorny cieply, czujniki tez pokazuja dziwna temperature, kodowanie nie wiem jakie powinno byc, prosze o pomoc
na poprzedniej stronie tak w połowie masz zdjęcie żóltej wtyczki która obsługuje dwa elektrozawory obiegu ciepłej wody do nagrzewnicy.
odepnij tą okrągłą żółtą wtyczkę i jak masz VAG to wejdz w klimatyzację kanał 14 okno 3 i 4 pokazuje jaka temp widzą czujniki lewej i prawej nagrzewnicy. Jeśli obieg wody jest prawidłowy te temperatury będą prawie jednakowe i przy odpiętej wtyczce ich temperatura powinna być przy rozgrzanym silniku prawie równa temp silnika czyli około 80st.

jesli silnik jest gorący, ma 90st na zegarze i w oknie 3 i 4 masz nadal np 30st zamiast 80st przytrzymaj gaz na 3000 obrotów przez około 20sek i obserwuj czy temp wzrasta w oknie 3 i 4 jesli wzrasta ale nie do 80st tylko np 45st to znaczy że nagrzewnice są zamulone kamieniem.
wtedy musisz je przepłukać co trochę pomoże ale najlepiej wymienić nagrzewnice na nowe.
płykanie to zrób samym octem, przetłocz ten ocet za pomocą wiertarki z pompką ale zostaw ocet na kilka godzin bo inaczej nie pusci kamień

Awatar użytkownika
dariuszmuzyka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 119
Rejestracja: 13 gru 2010, 22:49
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: dariuszmuzyka » 06 paź 2017, 15:27

Dzieki wielkie za odpowiedź, narazie jestem po zabiegu artroskopi kolana i jak dojde do siebie to sprawdze

[ Dodano: 2017-10-06, 15:27 ]
Sprawdzilem, zobaczcie prosze jakie sa temperatury, przewod odpiolem i przegazowalem okolo minuty i wzrosla temp w bloku 14 okno 4te do 49


Pierwsze jest przed drugie po odpieciu przewodu

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 08 paź 2017, 15:32

ja też sprawdziłem temp jaka jest w oknie 3 i 4, pokazało u mnie 63 stopnie, u mnie problem polega na tym że jak webasto odpale to tak nie badzo chce w środku być ciepło, myśle że to będzie wina nagrzewnic, co o tym sądzicie?
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2292
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 08 paź 2017, 16:44

Jak masz możliwość to pod jeden wąż który idzie do nagrzewnicy podłącz wąż ogrodowy , drugi koniec daj do jakiegoś wiadra i niech się płucze . Zwykłe ciśnienie " ogrodowe " wystarczy . Kolega robił to w A6 , ja w D2 i pomogło .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 08 paź 2017, 17:02

Godzine wczesniej mozna jeszcze szklanke octu w weze nalac to troche pomoze przy rozbiciu kamienia.

ernesto

Post autor: ernesto » 08 paź 2017, 21:32

danishow pisze:Godzine wczesniej mozna jeszcze szklanke octu w weze nalac to troche pomoze przy rozbiciu kamienia.
Ja tydzień czasu jeździłem na occie i nic się nie działo ;)

jairzinho7
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 67
Rejestracja: 20 paź 2016, 21:07
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: jairzinho7 » 08 paź 2017, 21:43

ernesto pisze:
danishow pisze:Godzine wczesniej mozna jeszcze szklanke octu w weze nalac to troche pomoze przy rozbiciu kamienia.
Ja tydzień czasu jeździłem na occie i nic się nie działo ;)
Nie znoszę zapachu octu - chyba bym zwymiotował w samochodzie jeślibym poczuł ten zapach z jakiejkolwiek nieszczelności w układzie podczas jazdy...

Ale na poważnie - nie sądzicie koledzy, że trzebaby polatać przez jakiś czas na mocnym "odkamieniaczu"? Coś jak kalgon lub inny specyfik... A potem niestety oczyścić już ręcznie z nagrzewnic i chłodnic ten syf który się odklei z układu? Inaczej znowu po jakimś czasie jakiś elektrozawór może się zablokować. Czy tym razem byłoby to działanie lekko "nadpobudliwe"?

ernesto

Post autor: ernesto » 08 paź 2017, 22:29

U mnie tak się płukało, do tego jeszcze chłodnica była rozpinana i nagrzewnice

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/2SK6FLIzlGE" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

jairzinho7
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 67
Rejestracja: 20 paź 2016, 21:07
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: jairzinho7 » 09 paź 2017, 08:18

ernesto pisze:U mnie tak się płukało, do tego jeszcze chłodnica była rozpinana i nagrzewnice

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/2SK6FLIzlGE" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
W sumie tak chyba też można. Przy włączonym silniku ciśnienie wody powinno ten syf wypchnąć z układu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl