[D2 preFL ALL ] Z nawiewów lewej strony leci tylko gorące
czytałem ten temat, ale podpiąłem się tu, ponieważ mi wszędzie leci chłodne powietrze jeśli temperaturę mam ustawioną poniżej tych 22stopni, natomiast każde dodanie 0,5stopnia w górę powoduje że leci coraz cieplejsze powietrze z lewej strony, i nie robi sie chłodniejsze po przejechaniu iluś tam kilometrów, tak jak u kolegi grzybek.
Aha no i ja już jestem po uzupełnieniu czynnika, teraz 22 stopnie i mniej to dla mnie za zimno, dlatego lubię jeździć tak na 24-25stopnie ustawione, no ale wtedy muszę zamykać lewą stronę, bo mi wali ciepłym powietrzem
Aha no i ja już jestem po uzupełnieniu czynnika, teraz 22 stopnie i mniej to dla mnie za zimno, dlatego lubię jeździć tak na 24-25stopnie ustawione, no ale wtedy muszę zamykać lewą stronę, bo mi wali ciepłym powietrzem
- dariuszmuzyka
- Forum Audi A8
- Posty: 119
- Rejestracja: 13 gru 2010, 22:49
- Lokalizacja: Olsztyn
Witajcie, mam problem z tym cieplem caly czas, ogolnie w zime ne jest wydajna na tyle i jest chlodno, teraz leci z lewej chlodne z prawej cieplejsze, waz do nagrzewnicy z lewej strony dolny goracy a gorny prawie zimny, z prawej dolny gorący a gorny cieply, czujniki tez pokazuja dziwna temperature, kodowanie nie wiem jakie powinno byc, prosze o pomoc
na poprzedniej stronie tak w połowie masz zdjęcie żóltej wtyczki która obsługuje dwa elektrozawory obiegu ciepłej wody do nagrzewnicy.dariuszmuzyka pisze:Witajcie, mam problem z tym cieplem caly czas, ogolnie w zime ne jest wydajna na tyle i jest chlodno, teraz leci z lewej chlodne z prawej cieplejsze, waz do nagrzewnicy z lewej strony dolny goracy a gorny prawie zimny, z prawej dolny gorący a gorny cieply, czujniki tez pokazuja dziwna temperature, kodowanie nie wiem jakie powinno byc, prosze o pomoc
odepnij tą okrągłą żółtą wtyczkę i jak masz VAG to wejdz w klimatyzację kanał 14 okno 3 i 4 pokazuje jaka temp widzą czujniki lewej i prawej nagrzewnicy. Jeśli obieg wody jest prawidłowy te temperatury będą prawie jednakowe i przy odpiętej wtyczce ich temperatura powinna być przy rozgrzanym silniku prawie równa temp silnika czyli około 80st.
jesli silnik jest gorący, ma 90st na zegarze i w oknie 3 i 4 masz nadal np 30st zamiast 80st przytrzymaj gaz na 3000 obrotów przez około 20sek i obserwuj czy temp wzrasta w oknie 3 i 4 jesli wzrasta ale nie do 80st tylko np 45st to znaczy że nagrzewnice są zamulone kamieniem.
wtedy musisz je przepłukać co trochę pomoże ale najlepiej wymienić nagrzewnice na nowe.
płykanie to zrób samym octem, przetłocz ten ocet za pomocą wiertarki z pompką ale zostaw ocet na kilka godzin bo inaczej nie pusci kamień
- dariuszmuzyka
- Forum Audi A8
- Posty: 119
- Rejestracja: 13 gru 2010, 22:49
- Lokalizacja: Olsztyn
Dzieki wielkie za odpowiedź, narazie jestem po zabiegu artroskopi kolana i jak dojde do siebie to sprawdze
[ Dodano: 2017-10-06, 15:27 ]
Sprawdzilem, zobaczcie prosze jakie sa temperatury, przewod odpiolem i przegazowalem okolo minuty i wzrosla temp w bloku 14 okno 4te do 49
Pierwsze jest przed drugie po odpieciu przewodu
[ Dodano: 2017-10-06, 15:27 ]
Sprawdzilem, zobaczcie prosze jakie sa temperatury, przewod odpiolem i przegazowalem okolo minuty i wzrosla temp w bloku 14 okno 4te do 49
Pierwsze jest przed drugie po odpieciu przewodu
-
- Forum Audi A8
- Posty: 67
- Rejestracja: 20 paź 2016, 21:07
- Lokalizacja: Warszawa
Nie znoszę zapachu octu - chyba bym zwymiotował w samochodzie jeślibym poczuł ten zapach z jakiejkolwiek nieszczelności w układzie podczas jazdy...ernesto pisze:Ja tydzień czasu jeździłem na occie i nic się nie działodanishow pisze:Godzine wczesniej mozna jeszcze szklanke octu w weze nalac to troche pomoze przy rozbiciu kamienia.
Ale na poważnie - nie sądzicie koledzy, że trzebaby polatać przez jakiś czas na mocnym "odkamieniaczu"? Coś jak kalgon lub inny specyfik... A potem niestety oczyścić już ręcznie z nagrzewnic i chłodnic ten syf który się odklei z układu? Inaczej znowu po jakimś czasie jakiś elektrozawór może się zablokować. Czy tym razem byłoby to działanie lekko "nadpobudliwe"?
U mnie tak się płukało, do tego jeszcze chłodnica była rozpinana i nagrzewnice
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/2SK6FLIzlGE" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/2SK6FLIzlGE" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
-
- Forum Audi A8
- Posty: 67
- Rejestracja: 20 paź 2016, 21:07
- Lokalizacja: Warszawa
W sumie tak chyba też można. Przy włączonym silniku ciśnienie wody powinno ten syf wypchnąć z układu.ernesto pisze:U mnie tak się płukało, do tego jeszcze chłodnica była rozpinana i nagrzewnice
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/2SK6FLIzlGE" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>