![]() |
![]() |
[D2 96 4.2PB/LPG ] ciepła ciężko odpala
Dzisiaj sprawdzę, bo już zaczyna mi pomysłów brakować, ale widzę ze jak miałem ćwierć zbiornika paliwa to gorzej odpalal a teraz ma ponad połowę i lepiej ale ciągle za drugim
[ Dodano: 2017-10-08, 21:20 ]
Dzisiaj sprawdziłem ciśnienie i po włączeniu zapłonu odrazu 4 bary, podniosłem listwę paliwowa i wtryski nie puszczają paliwa wiec ok, może jest przepływomierz źle parametry podaje?, błędów zero, temperatura dobra na vagu zresztą czujnik ten z tyłu od temp. Tez wymieniłem, już powoli brakuje rzeczy do wymiany
[ Dodano: 2017-10-08, 21:20 ]
Dzisiaj sprawdziłem ciśnienie i po włączeniu zapłonu odrazu 4 bary, podniosłem listwę paliwowa i wtryski nie puszczają paliwa wiec ok, może jest przepływomierz źle parametry podaje?, błędów zero, temperatura dobra na vagu zresztą czujnik ten z tyłu od temp. Tez wymieniłem, już powoli brakuje rzeczy do wymiany
Audi S8 D2 manual
-
- Forum Audi A8
- Posty: 67
- Rejestracja: 20 paź 2016, 21:07
- Lokalizacja: Warszawa
Miałem dokładnie te same objawy w swoim Mercedesie S124 - winne były sonda lambda (dawała zły odczyt i komputer nakazywał zbyt ubogą mieszankę) oraz przepływomierz. Do tego przeczyściłem przepustnicę i zaczęło działać jak należy (działa tak do tej pory).sajmon70 pisze:Dzisiaj sprawdzę, bo już zaczyna mi pomysłów brakować, ale widzę ze jak miałem ćwierć zbiornika paliwa to gorzej odpalal a teraz ma ponad połowę i lepiej ale ciągle za drugim
[ Dodano: 2017-10-08, 21:20 ]
Dzisiaj sprawdziłem ciśnienie i po włączeniu zapłonu odrazu 4 bary, podniosłem listwę paliwowa i wtryski nie puszczają paliwa wiec ok, może jest przepływomierz źle parametry podaje?, błędów zero, temperatura dobra na vagu zresztą czujnik ten z tyłu od temp. Tez wymieniłem, już powoli brakuje rzeczy do wymiany
Na Twoim miejscu zacząłbym od sprawdzenia wszystkich parametrów pracy silnika na VAGu-jeśli gdzieś będą odchyły od normy, to tam trzeba by szukać przyczyny i pierwszych kandydatów do wymiany.
Przepustnica jak i kolektor ssący był wyciągany i czyszczony łącznie z przepustnica i odrazu wezyki podciśnienia wymienione, błędów sond nie ma, żadnych błędów nie maale czy sądy mają wpływ na odalanie auta? Raczej nie jedynie przepływka, fakt że pewnie sądy są w roczniu auta😊
a wiecie jakie powinny być parametry przeplywomierza? Na którym bloku sprawdzić sądy?
a wiecie jakie powinny być parametry przeplywomierza? Na którym bloku sprawdzić sądy?
Audi S8 D2 manual
-
- Forum Audi A8
- Posty: 67
- Rejestracja: 20 paź 2016, 21:07
- Lokalizacja: Warszawa
Podciśnienie nie powinno mieć wpływu na odpalanie samochodu - a już na pewno nie sprawiłoby, że na zimnym odpala bez problemu, a na ciepłym trzeba dłużej kręcić.sajmon70 pisze:A może być ze podciśnienie wyleciało ze zbiornika w lewym nadkolu? Bo tam kiedyś mi wyleciało jak nadkole ściągałem i tak lekko w sądziłem ale tam uszkodzone było to wejście.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
Sondy Boscha kupiłem i zmieniłem bo moje stare juz ledwo chodziły a te zapieprzaja czuć ze lepiej idzie, pojeździłem z vagie i parametry super, przepływka chodzi rewelacyjnie przy pełnym bucie jeszcze czujnik położenia walu zmienię ale błędów żadnych nie ma i chodzi super jedynie nieraz na światłach jak stanę i wrzucę na luz to obrotami zamacha od 200 do 750, zaznaczam że to manual 😊 kurcze jestem mechanikiem i naprawiam audiole ale ten przypadek to jakiś amargedon.
wydaje mi się ze jak zatankuje 0,75 zbiornika to odpala o wiele lepiej ale dlaczego to ma wpływ? Paliwo wybiera do rezerwy, a odpalanie ciężkie? Jak to jest?
może kupić dodatkową pompę paliwa tylko ciśnienie mierzone i jest 4 bary czego tu się czepiać? Brak pomyslu
nawet po dziesięć razy wlaczalem i wylaczalem zapłon żeby pompa dopompowala ale i tak samo odpala, za drugim razem od pierwszego strzała jak by nitro dostal
wydaje mi się ze jak zatankuje 0,75 zbiornika to odpala o wiele lepiej ale dlaczego to ma wpływ? Paliwo wybiera do rezerwy, a odpalanie ciężkie? Jak to jest?
może kupić dodatkową pompę paliwa tylko ciśnienie mierzone i jest 4 bary czego tu się czepiać? Brak pomyslu
nawet po dziesięć razy wlaczalem i wylaczalem zapłon żeby pompa dopompowala ale i tak samo odpala, za drugim razem od pierwszego strzała jak by nitro dostal
Audi S8 D2 manual
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
Powiem tak kolega miał a8 z lpg jeździł 6 lat i zero problemu z odpalaniem i na dodatek wiecznie bieda świeciła .Ja kupiłem A8 co kolega "Bugalona" ma i u gościa jak auto odpaliłem zobaczyłem jaka głęboka rezerwa to aż mi się słabo zrobiło
.Auto zapalało od strzała po jakiś 7 miesiącach na lpg zaczeła zapalać na dwa-trzy razy .I wystarczyło przejechać ok 500-700 km na pb.I znów auto paliło od strzała .No i Jak było zalane pod korek to też zero problemów.Ale tego nie rozumiałem
,nie pojmę chyba nigdy
.



No właśnie błędów zero, parametry znakomite, chodzi rewelacyjnie, wszystkie czujniki nowe, ciśnienie paliwa super, świece ori cztero-elektrodowe, cewki nowe wszystkie beru, jedynie moduły stare, pompa vdo nowa, uszczelnienie kosza itd. A audiolka uparta i ciągle za drugim pali😬
Jestem uparty i w końcu dojdę do tego ale naprawdę to jest jakieś czary mary😊
[ Dodano: 2017-10-13, 20:31 ]
Dzisiaj Zatankowalem do przed ostatniej kreski na wskaźniku a i tak samo odpala nie ma różnicy 😡 chyba pojadę do kolegi żeby jakiś program wgrał może pomoże.
może jakieś masy słabe albo zasilanie aczkolwiek błędu nie ma
Jestem uparty i w końcu dojdę do tego ale naprawdę to jest jakieś czary mary😊
[ Dodano: 2017-10-13, 20:31 ]
Dzisiaj Zatankowalem do przed ostatniej kreski na wskaźniku a i tak samo odpala nie ma różnicy 😡 chyba pojadę do kolegi żeby jakiś program wgrał może pomoże.
może jakieś masy słabe albo zasilanie aczkolwiek błędu nie ma
Audi S8 D2 manual