Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 96 4.2PB/LPG ] ciepła ciężko odpala

sajmon70
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 27
Rejestracja: 17 wrz 2014, 22:00
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: sajmon70 » 08 paź 2017, 21:20

Dzisiaj sprawdzę, bo już zaczyna mi pomysłów brakować, ale widzę ze jak miałem ćwierć zbiornika paliwa to gorzej odpalal a teraz ma ponad połowę i lepiej ale ciągle za drugim

[ Dodano: 2017-10-08, 21:20 ]
Dzisiaj sprawdziłem ciśnienie i po włączeniu zapłonu odrazu 4 bary, podniosłem listwę paliwowa i wtryski nie puszczają paliwa wiec ok, może jest przepływomierz źle parametry podaje?, błędów zero, temperatura dobra na vagu zresztą czujnik ten z tyłu od temp. Tez wymieniłem, już powoli brakuje rzeczy do wymiany
Audi S8 D2 manual

jairzinho7
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 67
Rejestracja: 20 paź 2016, 21:07
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: jairzinho7 » 09 paź 2017, 08:06

sajmon70 pisze:Dzisiaj sprawdzę, bo już zaczyna mi pomysłów brakować, ale widzę ze jak miałem ćwierć zbiornika paliwa to gorzej odpalal a teraz ma ponad połowę i lepiej ale ciągle za drugim

[ Dodano: 2017-10-08, 21:20 ]
Dzisiaj sprawdziłem ciśnienie i po włączeniu zapłonu odrazu 4 bary, podniosłem listwę paliwowa i wtryski nie puszczają paliwa wiec ok, może jest przepływomierz źle parametry podaje?, błędów zero, temperatura dobra na vagu zresztą czujnik ten z tyłu od temp. Tez wymieniłem, już powoli brakuje rzeczy do wymiany
Miałem dokładnie te same objawy w swoim Mercedesie S124 - winne były sonda lambda (dawała zły odczyt i komputer nakazywał zbyt ubogą mieszankę) oraz przepływomierz. Do tego przeczyściłem przepustnicę i zaczęło działać jak należy (działa tak do tej pory).

Na Twoim miejscu zacząłbym od sprawdzenia wszystkich parametrów pracy silnika na VAGu-jeśli gdzieś będą odchyły od normy, to tam trzeba by szukać przyczyny i pierwszych kandydatów do wymiany.

sajmon70
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 27
Rejestracja: 17 wrz 2014, 22:00
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: sajmon70 » 09 paź 2017, 10:40

Przepustnica jak i kolektor ssący był wyciągany i czyszczony łącznie z przepustnica i odrazu wezyki podciśnienia wymienione, błędów sond nie ma, żadnych błędów nie maale czy sądy mają wpływ na odalanie auta? Raczej nie jedynie przepływka, fakt że pewnie sądy są w roczniu auta😊
a wiecie jakie powinny być parametry przeplywomierza? Na którym bloku sprawdzić sądy?
Audi S8 D2 manual

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 09 paź 2017, 20:16


sajmon70
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 27
Rejestracja: 17 wrz 2014, 22:00
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: sajmon70 » 09 paź 2017, 21:07

A może być ze podciśnienie wyleciało ze zbiornika w lewym nadkolu? Bo tam kiedyś mi wyleciało jak nadkole ściągałem i tak lekko w sądziłem ale tam uszkodzone było to wejście.
Audi S8 D2 manual

jairzinho7
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 67
Rejestracja: 20 paź 2016, 21:07
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: jairzinho7 » 11 paź 2017, 11:39

sajmon70 pisze:A może być ze podciśnienie wyleciało ze zbiornika w lewym nadkolu? Bo tam kiedyś mi wyleciało jak nadkole ściągałem i tak lekko w sądziłem ale tam uszkodzone było to wejście.
Podciśnienie nie powinno mieć wpływu na odpalanie samochodu - a już na pewno nie sprawiłoby, że na zimnym odpala bez problemu, a na ciepłym trzeba dłużej kręcić.

sajmon70
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 27
Rejestracja: 17 wrz 2014, 22:00
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: sajmon70 » 11 paź 2017, 13:07

Zimny czy cieply pali za drugim razem.
Zachowuje sie tak jak by za pierwszym razem sie zalewal lub brakowało mu Pb.
Sondy zamówiłem Boscha bo i tak trzeba zmienic i zobaczymy
Audi S8 D2 manual

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 11 paź 2017, 20:49

bez lambdy by nie zapalał tak
bo jak skasujesz babole to kasujesz mapę a i tak jak jest zimny to z nich nie korzysta tylko z mapy i czujników .
Na pewno taka wymiana nie zaszkodzi

Marcin1981
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 347
Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marcin1981 » 11 paź 2017, 21:06

Temat rzeka.Jeżeli pompa simensa(z dwoma krócicami na dole pompy) ,nowy regulator , ciśnienie ok, to jeszcze zatankuj pod korek i jak po 12 godzinach odpali od strzała to będzie wszystko jasne.

sajmon70
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 27
Rejestracja: 17 wrz 2014, 22:00
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: sajmon70 » 12 paź 2017, 22:54

Sondy Boscha kupiłem i zmieniłem bo moje stare juz ledwo chodziły a te zapieprzaja czuć ze lepiej idzie, pojeździłem z vagie i parametry super, przepływka chodzi rewelacyjnie przy pełnym bucie jeszcze czujnik położenia walu zmienię ale błędów żadnych nie ma i chodzi super jedynie nieraz na światłach jak stanę i wrzucę na luz to obrotami zamacha od 200 do 750, zaznaczam że to manual 😊 kurcze jestem mechanikiem i naprawiam audiole ale ten przypadek to jakiś amargedon.
wydaje mi się ze jak zatankuje 0,75 zbiornika to odpala o wiele lepiej ale dlaczego to ma wpływ? Paliwo wybiera do rezerwy, a odpalanie ciężkie? Jak to jest?
może kupić dodatkową pompę paliwa tylko ciśnienie mierzone i jest 4 bary czego tu się czepiać? Brak pomyslu
nawet po dziesięć razy wlaczalem i wylaczalem zapłon żeby pompa dopompowala ale i tak samo odpala, za drugim razem od pierwszego strzała jak by nitro dostal
Audi S8 D2 manual

Marcin1981
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 347
Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marcin1981 » 12 paź 2017, 23:15

Moim zdaniem masz problem z LPG na 99%. O ile jesteś pewien że pompa i wszystkie jej uszczelniacze ok.I nie wymieniaj czujników i itp. Masz problem z lpg lub pompą.

sajmon70
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 27
Rejestracja: 17 wrz 2014, 22:00
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: sajmon70 » 12 paź 2017, 23:33

LPG z węży gaz wypuściłem także w układzie nie było gazu i na paliwie 98 zrobiłem koło stu kilometrów i dalej to samo😡
Audi S8 D2 manual

Marcin1981
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 347
Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marcin1981 » 12 paź 2017, 23:48

Powiem tak kolega miał a8 z lpg jeździł 6 lat i zero problemu z odpalaniem i na dodatek wiecznie bieda świeciła .Ja kupiłem A8 co kolega "Bugalona" ma i u gościa jak auto odpaliłem zobaczyłem jaka głęboka rezerwa to aż mi się słabo zrobiło <niechce> .Auto zapalało od strzała po jakiś 7 miesiącach na lpg zaczeła zapalać na dwa-trzy razy .I wystarczyło przejechać ok 500-700 km na pb.I znów auto paliło od strzała .No i Jak było zalane pod korek to też zero problemów.Ale tego nie rozumiałem <hmm> ,nie pojmę chyba nigdy <bezradny> .

sajmon70
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 27
Rejestracja: 17 wrz 2014, 22:00
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: sajmon70 » 13 paź 2017, 20:31

No właśnie błędów zero, parametry znakomite, chodzi rewelacyjnie, wszystkie czujniki nowe, ciśnienie paliwa super, świece ori cztero-elektrodowe, cewki nowe wszystkie beru, jedynie moduły stare, pompa vdo nowa, uszczelnienie kosza itd. A audiolka uparta i ciągle za drugim pali&#128556;
Jestem uparty i w końcu dojdę do tego ale naprawdę to jest jakieś czary mary&#128522;

[ Dodano: 2017-10-13, 20:31 ]
Dzisiaj Zatankowalem do przed ostatniej kreski na wskaźniku a i tak samo odpala nie ma różnicy &#128545; chyba pojadę do kolegi żeby jakiś program wgrał może pomoże.
może jakieś masy słabe albo zasilanie aczkolwiek błędu nie ma
Audi S8 D2 manual

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 13 paź 2017, 22:36

może iskra ginie ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl