[D2 ALL ] Którą skrzynie wybrać TIP vs manual
ok nagralem filmik jak Lechu prosiles.
zeby nie skakac po stronach to wszystki dotychczas nakrecone filmy zamieszczam tu. Dla jasnosci objetkem testow bylo :
Audi A8 D2 FL V8 4.2 310KM - AUW, skrzynia FBE.
Waga - 1820kg + felgi 20" + 90kg kierowcy + pol zbiornika PB oraz LPG
* przyspieszenie od 0 do 100km/h
* predkosc zmiany biegow automatu z kick down od 2000obr
* predkosc zmiany begow audomatu z kick down od ok. 1500 do 2000 obr
* predkosc zmiany biegow automatu bez kick down'a - "delikatne wyprzedzanie ->>> nowy
* samoczynna zmiana begow skrzyni - TIP + kick down
milego ogladania
zeby nie skakac po stronach to wszystki dotychczas nakrecone filmy zamieszczam tu. Dla jasnosci objetkem testow bylo :
Audi A8 D2 FL V8 4.2 310KM - AUW, skrzynia FBE.
Waga - 1820kg + felgi 20" + 90kg kierowcy + pol zbiornika PB oraz LPG
* przyspieszenie od 0 do 100km/h
* predkosc zmiany biegow automatu z kick down od 2000obr
* predkosc zmiany begow audomatu z kick down od ok. 1500 do 2000 obr
* predkosc zmiany biegow automatu bez kick down'a - "delikatne wyprzedzanie ->>> nowy
* samoczynna zmiana begow skrzyni - TIP + kick down
milego ogladania
to nie jest zwykły napęd...to
Moze..wprawdzie nie hamowalem tego auta, ale patrzac na osiagi i to jak sie odpycha sądze ze ich nie ubylo wiele....poza tym jedna glówke miałem robioną, wszystko wymieniane na bieząco, olej max. co 10kkm, w skrzyni co 60kkm (jestem po drugiej wymianie i w przyszlym roku chyba 3 sie szykuje)... Tu jest wsio ---> http://www.a8team.pl/a8-d2-42-quattro-f ... t16044.htmz 310 poszło na 270
Za kilka dni mija 5 lat jak mam to A8 i juz pękło 100kkm ( czyli ponad 1500km / miesiac lub 20kkm / rok.)
I powtorze sie tu juz enty raz...
jak dbasz...tak masz
to nie jest zwykły napęd...to
-
- Forum Audi A8
- Posty: 67
- Rejestracja: 20 paź 2016, 21:07
- Lokalizacja: Warszawa
a tak z ciekawości to od kiedy powinno się liczyć przyspieszenie? Od momentu kiedy obrotomierz idzie w górę czy prędkościomierz? Zauważyłem, że u mnie i u Daniela zegar zaczyna lecieć a start prędkości jest w 0,459 sec.
żeby nie było ... nie kłócę się tu o 0,5 sec
pepi, a ta buźka to do czego się odnosi ??
żeby nie było ... nie kłócę się tu o 0,5 sec
pepi, a ta buźka to do czego się odnosi ??
to nie jest zwykły napęd...to
U Daniego czas leci od razu jak zaczyna się film.
Przy starcie niestety nie widać dokładnie wskazówki obrotomierza.
Jak dobrze widać obrotomierz to czas zaczynam liczyć od momentu
jak wskazówka obrotomierza ruszy się z miejsca (dokładnie dwie klatki przed).
Tak jest najłatwiej, prędkościomierz ma delikatne opóźnienie.
Wiadomo, że ta metoda (jak każda inna ma swój błąd pomiaru).
Licznik pokazuje 100 km/h a rzeczywiście jedziemy 97 km/h itd.
Chodzi o to by stosować ją do wszystkich filmików tak samo by można było porównać auta.
Czyli nagrywać filmiki z dobrze widocznym obrotomierzem.
Niech ktoś znajdzie niewielki spadek (albo większy) i nagra i zobaczy jak to wpływa na czas przyspieszenia. Oczywiście dać znać, że grawitacja pomaga.
Przy starcie niestety nie widać dokładnie wskazówki obrotomierza.
Jak dobrze widać obrotomierz to czas zaczynam liczyć od momentu
jak wskazówka obrotomierza ruszy się z miejsca (dokładnie dwie klatki przed).
Tak jest najłatwiej, prędkościomierz ma delikatne opóźnienie.
Wiadomo, że ta metoda (jak każda inna ma swój błąd pomiaru).
Licznik pokazuje 100 km/h a rzeczywiście jedziemy 97 km/h itd.
Chodzi o to by stosować ją do wszystkich filmików tak samo by można było porównać auta.
Czyli nagrywać filmiki z dobrze widocznym obrotomierzem.
Niech ktoś znajdzie niewielki spadek (albo większy) i nagra i zobaczy jak to wpływa na czas przyspieszenia. Oczywiście dać znać, że grawitacja pomaga.