[D3 03 4.2MPI ] Rozładowuje się akumulator
Przeniosłem mój wątek do odpowiedniego posta, akurat w tym temacie
http://www.a8team.pl/d3-all-kodowanie-a ... t21358.htm
http://www.a8team.pl/d3-all-kodowanie-a ... t21358.htm
A czy miał ktoś tak, że auto raz na dwa miesiące przez noc się rozładuje a jak odpalę je z kabli to przez kolejne dwa miesiące(mniej-więcej) nie ma problemu aż znowu rano nie zakręci? Tak mi się stało przed wakacjami. Potem trochę pojeździłem i przyszedł czas na wczasy. Auto bez problemu odpaliło po wczasach. A parę dni później rozładował do zera. Dzisiaj identyczna sytuacja. Wczoraj jechałem długą trasę i wróciłem wieczorem a dzisiaj zakręcił raz i zdechł. Odpaliłem od kochanego punta '96, które, mimo bycia fiatem, nie zawodzi. Aktualnie znowu pali od strzała i nic się nie dzieje po 10 godzinach postoju od porannych problemów.
Wkurza mnie taki stan rzeczy bo jakby co rano nie odpalił to bym znalazł problem i gotowe a ten losowo co jakiś dłuższy czas się rozładuje.
Wkurza mnie taki stan rzeczy bo jakby co rano nie odpalił to bym znalazł problem i gotowe a ten losowo co jakiś dłuższy czas się rozładuje.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Może to głupio zabrzmi ale mam nadzieję, że zacznie się codziennie rozładowywać. Wtedy się znajdzie winowajca. Bo jeśli znowu za dwa miesiące się rozładuje to narazie nic się nie dowiem pewnie, ale będę próbował coś monitorować.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Mam i niesteyy tak sie przyzwyczailem ze bez tego systemu nie wyobrazam sobie juz auta... Nawet nie wiecie ile ja sie w pracy klamek naszarpie zanim do sluzbowych aut wejde
A mozesz wiecej powiedziec o tym recznym odlaczaniu? Jak bys proponowal to zrobic? Zaciekawiles mnie.
A mozesz wiecej powiedziec o tym recznym odlaczaniu? Jak bys proponowal to zrobic? Zaciekawiles mnie.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Witam.
Nie chcę zakładać nowego tematu, ale u mnie też występuje podobny problem. Auto jak jest zimne rano kręci idealnie. W ciągu dnia jeśli jadę np. długą trasę to również jest wszystko ok. Problemy zaczynają się po tym jak dużo jeżdżę po mieście, czyli non stop gaszenie i odpalanie auta. Za którymś razem , rozrusznik nie ma siły już przekręcić. Kontrolki się palą. Żadnych błędów nie ma. Kupiłem nowy akumulator Boscha S5 110ah 930 prądu rozruchowego, zakoduje go i zobaczę co się będzie działo. Dodam że stary akumulator mam z 2009 roku więc to już pewnie jego max możliwości.
na FIS nic nie wyświetla odnośnie akku i ładowania. w MMI poziom 100% (co można pewnie między bajki włożyć).
Dodam jeszcze, że u mnie oryginalnie powinien siedzieć właśnie 110ah a jest zamontowany 95ah co pewnie też jest przyczyną problemów ...
Nie chcę zakładać nowego tematu, ale u mnie też występuje podobny problem. Auto jak jest zimne rano kręci idealnie. W ciągu dnia jeśli jadę np. długą trasę to również jest wszystko ok. Problemy zaczynają się po tym jak dużo jeżdżę po mieście, czyli non stop gaszenie i odpalanie auta. Za którymś razem , rozrusznik nie ma siły już przekręcić. Kontrolki się palą. Żadnych błędów nie ma. Kupiłem nowy akumulator Boscha S5 110ah 930 prądu rozruchowego, zakoduje go i zobaczę co się będzie działo. Dodam że stary akumulator mam z 2009 roku więc to już pewnie jego max możliwości.
na FIS nic nie wyświetla odnośnie akku i ładowania. w MMI poziom 100% (co można pewnie między bajki włożyć).
Dodam jeszcze, że u mnie oryginalnie powinien siedzieć właśnie 110ah a jest zamontowany 95ah co pewnie też jest przyczyną problemów ...