zamiana starego s8 d2 na pejtona
-
- Forum Audi A8
- Posty: 7
- Rejestracja: 14 wrz 2015, 19:55
- Moje auto: Volkswagen
- Rocznik: 2007
- Silnik: V6 3.0
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Grudza
[quote="dice111"] http://phaetonforum.pl/index.php i czytaj... jeśli już co brać to tylko po FL, sporo rzeczy poprawionych względem preFL, albo drugi lift (wciąż trzyma cenę i brzydki wg mnie). [/quote]
Dzięki za info o naszym forum. Oczywiście u nas dowiesz się najwięcej o Phaetonie od posiadaczy tego auta, a nie od ludzi, którzy je tylko widzieli przelotem. Najlepiej podjechać do któregoś z nas i zwyczajnie po koleżeńsku pogadać. Większość z nas przed zakupem fejtka szukało a8 d3 lub s-klasy, a jeździ fejtkiem. Dlaczego? Moim osobistym zdaniem, to lepiej dopracowany samochód od d3, lepszej jakości materiały we wnętrzu, bardziej prestiżowy wygląd środka (może dla niektórych dziadkowy), mniej rzucający się w oczy i statystycznie mniej zniszczony w podobnym roczniku od audi czy merca.
25-30k to powiedzmy taki skromny budżet na zadbanego fejtka, ale może trafi się coś ciekawego głównie w 3,2 PB, czyli najsłabszym silniku. Moim zdaniem najlepiej przedlifta kupić 4.2, bo sprawia najmniej problemów, a daje sporą przyjemność z jazdy. Najważniejsze to to aby nie kupować fejtka tylko dlatego, że nie nie stać Cię na d3, bo utrzymanie tych samochodów jest na podobnym poziomie.
Co do wyglądu z zewnątrz, to grupa vag chyba już tak ma. A8 d3 niewprawione oko pomyli z a6 c6, to samo z fejtkiem i passatem.
Dzięki za info o naszym forum. Oczywiście u nas dowiesz się najwięcej o Phaetonie od posiadaczy tego auta, a nie od ludzi, którzy je tylko widzieli przelotem. Najlepiej podjechać do któregoś z nas i zwyczajnie po koleżeńsku pogadać. Większość z nas przed zakupem fejtka szukało a8 d3 lub s-klasy, a jeździ fejtkiem. Dlaczego? Moim osobistym zdaniem, to lepiej dopracowany samochód od d3, lepszej jakości materiały we wnętrzu, bardziej prestiżowy wygląd środka (może dla niektórych dziadkowy), mniej rzucający się w oczy i statystycznie mniej zniszczony w podobnym roczniku od audi czy merca.
25-30k to powiedzmy taki skromny budżet na zadbanego fejtka, ale może trafi się coś ciekawego głównie w 3,2 PB, czyli najsłabszym silniku. Moim zdaniem najlepiej przedlifta kupić 4.2, bo sprawia najmniej problemów, a daje sporą przyjemność z jazdy. Najważniejsze to to aby nie kupować fejtka tylko dlatego, że nie nie stać Cię na d3, bo utrzymanie tych samochodów jest na podobnym poziomie.
Co do wyglądu z zewnątrz, to grupa vag chyba już tak ma. A8 d3 niewprawione oko pomyli z a6 c6, to samo z fejtkiem i passatem.
Ostatnio zmieniony 10 lis 2017, 01:50 przez loku1985, łącznie zmieniany 4 razy.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 7
- Rejestracja: 14 wrz 2015, 19:55
- Moje auto: Volkswagen
- Rocznik: 2007
- Silnik: V6 3.0
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Grudza
[quote="mixenus"][quote="Dymian"]cześć!
Mixenus ocb. z brakiem drewna?
.[/quote]
O niedrewnianą kierownicę i jak najmniej wykończenia w imitacji drewna.[/quote]
W Phaetonie jest tylko prawdziwe drewno a nie imitacja.
Teraz też na forum jest projekt w trakcie testów aby te elementy drewniane zamienić na coś w stylu elementów karbonowych.
Mixenus ocb. z brakiem drewna?
.[/quote]
O niedrewnianą kierownicę i jak najmniej wykończenia w imitacji drewna.[/quote]
W Phaetonie jest tylko prawdziwe drewno a nie imitacja.
Teraz też na forum jest projekt w trakcie testów aby te elementy drewniane zamienić na coś w stylu elementów karbonowych.
Mamy na placu Phaetona V10 5.0 TDI z 2004 roku. Jak dla mnie, jazda tym autem jest znacznie przyjemniejsza niż D3. Z zewnątrz nie zachwyca ale środek jest naprawdę nieźle wykonany, choć moim zdaniem za dużo tam tych wszystkich przycisków. Auto ma chyba wszystko co było wtedy dostępne i zaledwie 120k km przebiegu więc stan wnętrza można porównać do fabrycznego. Najbardziej podobają mi się elektrycznie otwierane kratki nawiewów ...są po prostu mega
W sumie za dużo nim nie jeździłem raptem 500-600 km ale i tak nie chce się z niego wysiadać.
Ideałem jak dla mnie było by A8 D2 ze środkiem Phaetona
W sumie za dużo nim nie jeździłem raptem 500-600 km ale i tak nie chce się z niego wysiadać.
Ideałem jak dla mnie było by A8 D2 ze środkiem Phaetona
-
- Forum Audi A8
- Posty: 7
- Rejestracja: 14 wrz 2015, 19:55
- Moje auto: Volkswagen
- Rocznik: 2007
- Silnik: V6 3.0
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Grudza
[quote="danishow"]Mamy na placu Phaetona V10 5.0 TDI z 2004 roku. Jak dla mnie, jazda tym autem jest znacznie przyjemniejsza niż D3. Z zewnątrz nie zachwyca ale środek jest naprawdę nieźle wykonany, choć moim zdaniem za dużo tam tych wszystkich przycisków. Auto ma chyba wszystko co było wtedy dostępne i zaledwie 120k km przebiegu więc stan wnętrza można porównać do fabrycznego. Najbardziej podobają mi się elektrycznie otwierane kratki nawiewów ...są po prostu mega
W sumie za dużo nim nie jeździłem raptem 500-600 km ale i tak nie chce się z niego wysiadać.
Ideałem jak dla mnie było by A8 D2 ze środkiem Phaetona [/quote]
To nie jest przypadkiem ten co na FB był opisywany jakiś czas temu z fajną sesją zdjęciową?
W sumie za dużo nim nie jeździłem raptem 500-600 km ale i tak nie chce się z niego wysiadać.
Ideałem jak dla mnie było by A8 D2 ze środkiem Phaetona [/quote]
To nie jest przypadkiem ten co na FB był opisywany jakiś czas temu z fajną sesją zdjęciową?
pierwszym argumentem powinno byc ze jest sporo tanszy i te roznice ceny mozna wsadzic w pakiet startowy i jeszcze zostanie , uwazam to za plus , srodek wykonany jest lepiej chodzi mi o wizualną kompozycje ale materialowo juz nie jesli chodzi o np wersje z deska w skorze , jak pisalem wyzej podlokietniki najczesciej polamane wolaja jesc (ale to mozna latwo wymienic i poprostu dbacloku1985 pisze:Większość z nas przed zakupem fejtka szukało a8 d3 lub s-klasy, a jeździ fejtkiem. Dlaczego?
bądź sobą, wariatów też lubią
chodzi mi o nienachalny czerwony kolor, coś w ten kształt z załącznika:loku1985 pisze:W Phaetonie jest tylko prawdziwe drewno a nie imitacja.mixenus pisze:O niedrewnianą kierownicę i jak najmniej wykończenia w imitacji drewna.Dymian pisze:cześć!
Mixenus ocb. z brakiem drewna?
.
Teraz też na forum jest projekt w trakcie testów aby te elementy drewniane zamienić na coś w stylu elementów karbonowych.
Zapisałem sie juz gdzie trzeba, dzieki za namiar.
Pozdr
Pejton jest fajny. Przed d3 chciałem takiego kupić, podobał i podoba mi się. Jeździłem 3.0 tdi przed liftem, nie dla minie, porażka, ruszyć to nie chciało (wtedy przesiadałem się z 4.2 Pb). W grę wchodził tylko diesel, więc zostało jeszcze v10 ale wiadomo co to jest. Mogłem takiego kupić za 25 tys. a zdecydowałem się na a8 za prawie 60, do dziś nie wiem dlaczego.