Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 4.2 MPI/LPG] Wypadający zapłon 4 cylindra

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 16 lis 2017, 11:25

Martini pisze:Odkryłem że coś takiego jak podciśnienie u mnie NIE ISTNIEJE , wszystko albo pourywane, albo niewypodpinane, ogólnie nie dziwię się teraz że gruszki nie miały siły żeby zassać klapy, mogę znaleźć gdzieś jakiś schemat jak to wszystko ma być podpięte? Bo tu trzeba wszystko od nowa postawić :/
To ciekawe znalezisko :/
Martini pisze:A więc tak rozrząd pasuje na blokadach...
Wreszcie jakiś pozytyw :)
Martini pisze: ... że mogę to uznać za objaw uszkodzonej poduchy silnika (bo mam błąd bodajże prawej i wspornika momentu)
Po to są poduszki... aby stabilizować silnik i niwelować jego drgania i separować od całego nadwozia.
Martini pisze:Na benzynie jazdy w sumie nadal nie ma... nie chce sie to wogóle wkrecać na obroty i mam takie wrażenie jakby nie dostawał pełnej dawki paliwa, spróbuje zrzucić wąż powrotny od Pb i zobaczymy co dalej
Tego nie kumam i nie kojarzę aby wcześniej te fakty wyszły w tym temacie.
Moim zdaniem jeżeli silnik nie pracuje poprawnie na PB to ciężko szukać poprawnej pracy również na LPG.
Najpierw należy doprowadzić do ładu zasilanie w PB a później można szukać dziury w całym.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 16 lis 2017, 12:34

Pomiar ciśnienia paliwa trzeba by zrobić. Może pompa pada, filtr zabity, albo regulator puszcza.

Martini
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 8
Rejestracja: 29 cze 2017, 12:02
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Martini » 16 lis 2017, 16:31

na pracującym zimnym silniku (to raczej chyba bez różnicy) zdjąłem wężyk powrotu (zdjęcie poniżej) kropelka na 1,5 sekundy spadnie :D super znawcą nie jestem, ale z tego co zdążyłem wyczytać to chyba powinno tędy płynąć paliwo pod ciśnieniem mam racje ?

FOSS nie chciałem się rozpisywać ale miałem problemy z moją A8 bo po jeździe na LPG później za chu... nie chciała odpalać, miała tak rozjechane mapy paliwowe że tragedia, musiałem przed planowanym postojem z 5 min wcześniej odpalić Pb, problemem okazał się padnięty nastawnik, nie miałem nigdy żadnych zgrzytów stuków przy odpalaniu, ale łańcuszek miałem lekko luźny, miałem takie różnice korekt paliwowych że silnik tego nie ogarniał podczas odpału na Pb , po wymianie nastawnika teraz normalnie mi to odpala na Pb :) (normalnie czyli nie dłąwi sie, nie gaśnie jak wcześniej) z tym że no jeszcze drga, robi kangurki, na gazie kangurków brak, drganie jeszcze jest delikatne najbardziej odczuwalne przy ok 1800-200 RPM, będe z tym dalej próbował walczyć ale chyba najpierw wymienie pompe główną paliwa, mam racje?

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 16 lis 2017, 21:56

Jeżeli powrotem leci tylko kropelka to pompa nie dostarcza odpowiedniej ilości paliwa.
Brak zdjęcia?
Powinno się lać z powrotu. Pamiętaj że po odpaleniu działają przez jakiś czas 2 pompy paliwa.
Co z filtrem paliwa? Jest pod autem przed prawym tylnym kołem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl