części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 preFL ALL ] Światła do jazdy dziennej

Zrobiłeś coś w swoim Audi A8 ? Masz do tego fotostory i opis ? Pochwal się innym.
Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 15 lis 2017, 20:42

ogólnie ja juz sie wyleczylem ze swiatel dziennych omal auto mi sie nie zjaralo od polecanych tutaj modułów wiec mam w D a te wszystkie szity doczepiane do aut wyglądają jak gówno :) jeszcze nie widzialem ladnie zrobionych dziennych w aucie chodzi mi o montaz swiatel na zewnatrz auta , moduł dziennych odpada czemu napisalem wyzej
bądź sobą, wariatów też lubią

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 15 lis 2017, 21:31

W preFL żadnych modułów nie potrzebujesz. W FL zapewne też nie, tylko na czym to zrobić ? Jedynie dolne halogeny jak masz zwykłe reflektory, przy xenon plus można się pokusić o te małe soczewki na drogowe (FOSS tak bodaj miał).
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 24 lis 2017, 19:43

ja mialem modul 30% z długich gówno na maxa :) wole miec światła ni wiem po co wam dzienne ? za duzo prądu żre ? zal na zarniki czy o co chodzi ? halogeny sie przydaja nie zrezygnowal bym z tego ...
bądź sobą, wariatów też lubią

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 24 lis 2017, 20:47

dice111 pisze:W preFL żadnych modułów nie potrzebujesz. W FL zapewne też nie, tylko na czym to zrobić ? Jedynie dolne halogeny jak masz zwykłe reflektory, przy xenon plus można się pokusić o te małe soczewki na drogowe (FOSS tak bodaj miał).
Do świateł tzw dziennych ? a jak niby bez modułu sterującego ?
Halogen ciągnie tyle samo proądy co xenon tylko żarówka tańsza :P

U ojca jest xenon więc jedynie doczepić ledy (ale to po 2 latach wygląda jak gówno i wcale dobrze nie widać) albo ze świateł drogowych .

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 24 lis 2017, 21:25

Lechu pisze:
dice111 pisze:W preFL żadnych modułów nie potrzebujesz. W FL zapewne też nie, tylko na czym to zrobić ? Jedynie dolne halogeny jak masz zwykłe reflektory, przy xenon plus można się pokusić o te małe soczewki na drogowe (FOSS tak bodaj miał).
Do świateł tzw dziennych ? a jak niby bez modułu sterującego ?
Halogen ciągnie tyle samo proądy co xenon tylko żarówka tańsza :P
Przecież o to właśnie chodzi, by nie świecił xenon i reszta podświetlenia.
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
Pepek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 660
Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
Moje auto: S8 D5
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Przemek
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Pepek » 25 lis 2017, 23:21

Lechu pisze:Do świateł tzw dziennych ? a jak niby bez modułu sterującego ?
Halogen ciągnie tyle samo proądy co xenon tylko żarówka tańsza :P
Jeśli ten jeden dodatkowy przekaźnik nazwać modułem to fakt - jest moduł. H3 daje dużo możliwości począwszy od zwykłego żarnika o obniżonym poborze 35W po COB ledy. Dodatkowo wpięcie w X-contact wygasza odpalone światła na czas rozruchu a odpal sobie D2S i zakręć rozrusznikiem. Główną wadą tego układu jest niemożność pozostawienia auta na postojówkach bez kluczyka w stacyjce, ale to też da się po taniości obejść przy pomocy drugiego przekaźnika zasilanego ze styku 15 a rozłączającego bez napięcia choćby linię z bezpiecznikiem. Pytanie czy warto...
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 26 lis 2017, 18:06

Pepek pisze:Jeśli ten jeden dodatkowy przekaźnik nazwać modułem to fakt - jest moduł
No tak nie do końca, ów moduł (o ile mówimy o tym do świateł drogowych) zapala światła do jazdy dziennej 4 sekundy po odpaleniu silnika czyli nie pobiera prądu podczas rozruchu. Do tego podaje zaledwie 30% na światła drogowe (czy też halogeny) co znacznie przedłuża życie żarówek i zużycie akumulatora.
Światła drogowe oczywiście pozostają przy swojej dotychczasowej funkcji ;)

Awatar użytkownika
Pepek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 660
Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
Moje auto: S8 D5
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Przemek
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Pepek » 26 lis 2017, 20:26

Piszę o tym z pierwszego posta tego tematu.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Adamo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 61
Rejestracja: 21 gru 2014, 19:33
Lokalizacja: pabianice

Post autor: Adamo » 01 sty 2018, 14:21

Zapoznałem się z treścią fajnie to wygląda jednak pozostaje przy swoim rozwiązaniu LED-y zamiast H1. Dobra wiem nie maja homologacji jak ktoś się uprze. wymiana z powrotem na H1 zajmie kilka minut. Chciałbym jeszcze postojowe zrobić led bo śmiesznie to wygląda soczewka biała a postojowa żółta. Chciałbym znaleźć coś co wygląda jak żarówka aby na biegu policja się nie czepiała. Szukałem trochę na aukcjach ale jest tyle tego że potrafi mnie to zniechęcić.

Awatar użytkownika
Pepek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 660
Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
Moje auto: S8 D5
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Przemek
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Pepek » 01 sty 2018, 15:16

Philips LED X-treme Vision 4000K W5W kiedyś występujące jako Philips Ultinon LED T10 4200K (numery odpowiednio 12799 i 12964). Sprzedawane w blistrach po 2 sztuki.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 05 lut 2018, 16:15

Flip Chip H3

Obrazek
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
Mrozu76
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 255
Rejestracja: 23 lis 2015, 06:28
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Mrozu76 » 06 lut 2018, 12:55

nie ma zadnych zaklocen i bez problemu sie mieszcza? slyszalem, ze te wiatraczki potrafia zaklocac.

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 06 lut 2018, 13:35

H3 się mieści bez problemu, tylko można się pochlastać przy zakładaniu. Nie ma zakłóceń - przetestowane osobiście, na H3 i HB3. Co więcej świeca tak, że można nawet w nocy na nich jeździć (zdjęcia wklejałem w temacie HB3).
Black Cars Matters

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl