[D2 preFL ALL ] Światła do jazdy dziennej
ogólnie ja juz sie wyleczylem ze swiatel dziennych omal auto mi sie nie zjaralo od polecanych tutaj modułów wiec mam w D a te wszystkie szity doczepiane do aut wyglądają jak gówno jeszcze nie widzialem ladnie zrobionych dziennych w aucie chodzi mi o montaz swiatel na zewnatrz auta , moduł dziennych odpada czemu napisalem wyzej
bądź sobą, wariatów też lubią
Do świateł tzw dziennych ? a jak niby bez modułu sterującego ?dice111 pisze:W preFL żadnych modułów nie potrzebujesz. W FL zapewne też nie, tylko na czym to zrobić ? Jedynie dolne halogeny jak masz zwykłe reflektory, przy xenon plus można się pokusić o te małe soczewki na drogowe (FOSS tak bodaj miał).
Halogen ciągnie tyle samo proądy co xenon tylko żarówka tańsza
U ojca jest xenon więc jedynie doczepić ledy (ale to po 2 latach wygląda jak gówno i wcale dobrze nie widać) albo ze świateł drogowych .
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Przecież o to właśnie chodzi, by nie świecił xenon i reszta podświetlenia.Lechu pisze:Do świateł tzw dziennych ? a jak niby bez modułu sterującego ?dice111 pisze:W preFL żadnych modułów nie potrzebujesz. W FL zapewne też nie, tylko na czym to zrobić ? Jedynie dolne halogeny jak masz zwykłe reflektory, przy xenon plus można się pokusić o te małe soczewki na drogowe (FOSS tak bodaj miał).
Halogen ciągnie tyle samo proądy co xenon tylko żarówka tańsza
Black Cars Matters
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 660
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
Jeśli ten jeden dodatkowy przekaźnik nazwać modułem to fakt - jest moduł. H3 daje dużo możliwości począwszy od zwykłego żarnika o obniżonym poborze 35W po COB ledy. Dodatkowo wpięcie w X-contact wygasza odpalone światła na czas rozruchu a odpal sobie D2S i zakręć rozrusznikiem. Główną wadą tego układu jest niemożność pozostawienia auta na postojówkach bez kluczyka w stacyjce, ale to też da się po taniości obejść przy pomocy drugiego przekaźnika zasilanego ze styku 15 a rozłączającego bez napięcia choćby linię z bezpiecznikiem. Pytanie czy warto...Lechu pisze:Do świateł tzw dziennych ? a jak niby bez modułu sterującego ?
Halogen ciągnie tyle samo proądy co xenon tylko żarówka tańsza
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
No tak nie do końca, ów moduł (o ile mówimy o tym do świateł drogowych) zapala światła do jazdy dziennej 4 sekundy po odpaleniu silnika czyli nie pobiera prądu podczas rozruchu. Do tego podaje zaledwie 30% na światła drogowe (czy też halogeny) co znacznie przedłuża życie żarówek i zużycie akumulatora.Pepek pisze:Jeśli ten jeden dodatkowy przekaźnik nazwać modułem to fakt - jest moduł
Światła drogowe oczywiście pozostają przy swojej dotychczasowej funkcji
Zapoznałem się z treścią fajnie to wygląda jednak pozostaje przy swoim rozwiązaniu LED-y zamiast H1. Dobra wiem nie maja homologacji jak ktoś się uprze. wymiana z powrotem na H1 zajmie kilka minut. Chciałbym jeszcze postojowe zrobić led bo śmiesznie to wygląda soczewka biała a postojowa żółta. Chciałbym znaleźć coś co wygląda jak żarówka aby na biegu policja się nie czepiała. Szukałem trochę na aukcjach ale jest tyle tego że potrafi mnie to zniechęcić.