[D3 04 W12 ] Wymiana rozrusznika WARSZTAT
[D3 04 W12 ] Wymiana rozrusznika WARSZTAT
Witam ponownie.
Zapytam wprost. Kogo polecicie do wymiany rozrusznika w mojej D3 W12 w okolicach Wielunia, Łódzi, Częstochowy może Wrocławia.
Dzwoniłem do kilku mechaników i każdy albo się tego nie podejmie albo po rozmowie było można wywnioskować że moja A8 będzie jego pierwsza i ktoś będzie się uczyć na niej jak to zrobić.
Zapytam wprost. Kogo polecicie do wymiany rozrusznika w mojej D3 W12 w okolicach Wielunia, Łódzi, Częstochowy może Wrocławia.
Dzwoniłem do kilku mechaników i każdy albo się tego nie podejmie albo po rozmowie było można wywnioskować że moja A8 będzie jego pierwsza i ktoś będzie się uczyć na niej jak to zrobić.
marcin85 nie do końca jest tak jak myślisz. Aby dostać się do śrub rozrusznika tych od góry trzeba jeszcze katalizator odsunąć lub wyjąć.
Twoim sposobem już próbowałem z jednymj znajomym mechanikiem i z braku dojścia do jednej lub dwóch śrub nie udało się nam go wymontować.
Silnik był opuszczony razem z "sankami" poduszka wyciągnięta z mocowaniem, kolektor również.
danishow już pisze do kolegi CINEK.
Twoim sposobem już próbowałem z jednymj znajomym mechanikiem i z braku dojścia do jednej lub dwóch śrub nie udało się nam go wymontować.
Silnik był opuszczony razem z "sankami" poduszka wyciągnięta z mocowaniem, kolektor również.
danishow już pisze do kolegi CINEK.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez maromko, łącznie zmieniany 1 raz.
Cóż, czasem lepiej wyjąć silnik i mieć normalny dostęp niż walczyć w ograniczonej przestrzeni bo czasem ta walka trwa tyle samo czasu ile z wyjęciem silnika.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Nie wiem jak jest w D3 ale w Audi A8 W12 D2:
1. Górną śrubę rozrusznika odkręcałem poprzez kilka przedłużek i krzyżak od tyłu /kluczem 18 lub 16 nie pamiętam/ wchodziłem na wysokości końca skrzyni biegów ponad wydechami i mechanizmem różnicowym. Odkręcałem osłonę aluminiową przegubu przy mechanizmie różnicowym lekko opuściłem silnik, budę miałem opartą na podporach. Druga osoba nakierowywała klucz na śrubę rozrusznika od strony mechanizmu różnicowego.
2. Dolną śrubę odkręcałem od przodu /alternatora/ wózek opuszczony na maksa, po odkręceniu podpory poduszki silnika. Do odkręcenia śrub imbusowch podpory użyłem krzyżaka i przykróciłem końcówkę imbusa.
1. Górną śrubę rozrusznika odkręcałem poprzez kilka przedłużek i krzyżak od tyłu /kluczem 18 lub 16 nie pamiętam/ wchodziłem na wysokości końca skrzyni biegów ponad wydechami i mechanizmem różnicowym. Odkręcałem osłonę aluminiową przegubu przy mechanizmie różnicowym lekko opuściłem silnik, budę miałem opartą na podporach. Druga osoba nakierowywała klucz na śrubę rozrusznika od strony mechanizmu różnicowego.
2. Dolną śrubę odkręcałem od przodu /alternatora/ wózek opuszczony na maksa, po odkręceniu podpory poduszki silnika. Do odkręcenia śrub imbusowch podpory użyłem krzyżaka i przykróciłem końcówkę imbusa.
odpowiedź jest bardzo prosta - Marka z forum (SMP Serwis)maromko pisze:Zapytam wprost. Kogo polecicie do wymiany rozrusznika w mojej D3 W12 w okolicach Wielunia, Łódzi, Częstochowy może Wrocławia.
https://www.a8team.pl/profiles/2306.htm
Z Łodzi do Marka masz 3h spokojnej jazdy A1 a usługa zostanie wykonana na porządnym poziomie
Marek ma W12 D3 i D2 więc na pewno nie będzie się uczył na Twoim aucie jak wielu "specjalistów" z innych warsztatów czy tego forum
Noi słuszny wybór. Szukałeś w okolicy Wrocławia a on jest właśnie z okolicy Wrocławiamaromko pisze:Umówiłem się z kolega szeryfisch z Wrocławia...
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-