krzychu22.p1i pisze:peter5on pisze: -Wymienić przednie lampy lub zamontować jakieś adaptery lub jeżeli jest jakaś dźwigienka w lampie która zmieni oświetlanie pobocza to jej użyć.
Jeśli masz soczewkę to dźwigienka na symetryczne
peter5on pisze: -Wymienić zegary by pokazywały w Polsce kilometry w Anglii mile.
Kodowanie wystarczy, ale na tarcze wypadało by nanieść mile albo zapamiętać najczęstsze wartości mil w km.
peter5on pisze: -światła przeciwmgielne muszą się świecić po właściwej stronie chyba że są w obu lampach
Przednie są oba, z tyłu dorób sobie na 2 stronę, wystarczy 2 przewody i wtyka.
peter5on pisze: -wymienić lusterka, może chodzi tylko o same wkłady?
Jest różnica w kącie stelażu. Mam nawet takie stelaże z angola pod łóżkiem.
Lampy mam Xenon + LED z doswietlaniem bokow i za cholere nie moge nigdzie znalezc czy da sie je przestawic czy musze cale nowe kupowac, przestawic cos a 5k za nowe to spora roznica ;P albo nie da sie tych odblysnikow wymienic (nie bic nie znam sie) ;P
Musze wymieniac tarcze zegarow jak mam juz mile i km razem na tarczy? a w sofcie sam moge przestawic zeby cyfrowy pokazywal km
Przeciwmgielne widac ze prosta sprawa.
Lusterka.. no wlasnie po co cokolwiek zmieniac jak przeciez kierwonica zostaje po tej samej stronie, ogolnie to czy sa jakies oficjalne wytyczne co i jak trzeba zminiac, bo na necie na kazdej stronie co innego.
co do jazdy to nie sadze ze kierownica po prawej stronie to taki dramat, jak ktos dobrze jezdzi to sobie poradzi, a jak ktos nie umie to i z kiera po lewej sie rozwali
