Dla auta o podanym numerze VIN mamy m.in. takie oto wyposażenie:Jurek22 pisze:Przepraszam że tak długo ale dopiero wróciłem do domu, urwanie głowy dzisiaj miałem, podam nr VIN może coś się wyjaśni do garażu nawet jeszcze nie wszedłem zerknąć tą wiązkę od lampy 😟
WAUZZZ4EX8N008030
8ED Bi-functional headlight with gas discharge lamp, for driving on the right
8K9 Separate daytime running lights with low beam assistant and "Coming Home" function
8Q6 Headlight-range adjustment, automatic/dynamic with fixed and dynamic bending light(AFS 2)
Bez cienia wątpliwości auto fabrycznie wyposażone jest w lampy bi-xenon, ze statycznym oraz dynamicznym doświetlaniem zakrętów oraz oddzielną żarówką dla świateł do jazdy dziennej.
Statyczne doświetlanie zakrętów to oddzielna żarówka halogenowa w specjalnie wyprofilowanym odbłyśniku.
Dynamiczne doświetlanie zakrętów to oczywiście skrętna soczewka.
Skrętna soczewka skręca tylko podczas jazdy.Jurek22 pisze:Zaciekawiło mnie jeszcze to co powiedziałeś FOSS że podczas jazdy tylko soczewki skręcają tego nie wiedziałem i być może wszystko działa bo ja sprawdzałem na postoju a podczas jazdy mogłem nawet nie zwrócić uwagi...
I tak być powinno - kostka 14-pinowa jest właśnie do lamp opisanych powyżej.Jurek22 pisze:Nie wytrzymałem do końca kolacji poszedłem do garażu sprawdzić i kostka jest 14-pionowa z czego wykorzystanych jest 11 pinów
Podsumowując dalej...
Tak jak pisał tu ktoś powyżej, chyba maciu, skrętnej soczewki nie można wykodować a to oznacza tylko jedno - jeżeli nie ma żadnych błędów na FIS to podejrzewam, że soczewki skręcają poprawnie a po prostu tego nie zauważyłeś
