części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 preFL ALL ] Zwężka w przewodzie wspomagania

Awatar użytkownika
Pepek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 660
Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
Moje auto: S8 D5
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Przemek
Lokalizacja: Cieszyn

[D2 preFL ALL ] Zwężka w przewodzie wspomagania

Post autor: Pepek » 09 gru 2017, 16:43

Przewód biegnący od zbiornika do chłodnicy. Po co tam to wcisnęli?
https://images84.fotosik.pl/933/c62d9bdfca9d05a1.jpg
Druga sprawa, przełożyć do nowego czy można latać bez?
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 09 gru 2017, 17:39

Pepek pisze:Po co tam to wcisnęli?
Dla zwiększenia ciśnienia w układzie.

Awatar użytkownika
Pepek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 660
Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
Moje auto: S8 D5
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Przemek
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Pepek » 09 gru 2017, 18:00

To nie lepiej było to zrobić w króćcu zbiornika skoro i tak jest wzmacniany wewnątrz rurką? Pogratulować pomyślunku...
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 09 gru 2017, 18:26

Pepek pisze:To nie lepiej było to zrobić w króćcu zbiornika
Widocznie to było najlepsze miejsce <bezradny>

Awatar użytkownika
Pepek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 660
Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
Moje auto: S8 D5
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Przemek
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Pepek » 09 gru 2017, 22:12

Chyba dla producenta tych tulejek i oetikera żeby zarobili :D
Włożyłem ją w nowy wąż dla świętego spokoju.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 11 gru 2017, 07:58

Pepek pisze: Włożyłem ją w nowy wąż dla świętego spokoju.
I dobrze bo byś miał problemy z brakiem wspomagania

pioteros
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 106
Rejestracja: 21 sie 2015, 21:38
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: pioteros » 19 kwie 2018, 06:37

to jest to co cieknie zwykle ? patrzac na silnik lewy waz od chlodnicy ? ile w srodku to mialo mm moze pamietasz?

Awatar użytkownika
Pepek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 660
Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
Moje auto: S8 D5
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Przemek
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Pepek » 19 kwie 2018, 16:38

Nie, zwykle cieknie ta przejściówka z 12mm na 10mm na drugim wężu. Ten łącznik o którym piszesz ma 6mm z tego co pamiętam. Zwężka z tematu jest w przewodzie zbiorniczek - chłodnica, 10mm po zewnętrznej, otwór 3 czy 4mm.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.

nosmaster
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 119
Rejestracja: 27 mar 2016, 08:56
Lokalizacja: Augustów

Post autor: nosmaster » 30 kwie 2018, 18:53

Zastanawiam się czy ta zwężka nie ma związku z servotronic. Wywaliłem to i mam takie dziwne objawy, że kierownica chodzi lekko, nage ciężko, znów lekko itp skacze to jak chce, chyba spróbuję to dorobić bo wywaliłem ;/

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6010
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 30 kwie 2018, 19:45

Nie. Bo w układzie bez servo również jest.
Black Cars Matters

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3526
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 01 maja 2018, 18:33

zwężka po stronie niskiego ciśnienia ma chyba za zadanie zapobiec zbyt nagłemu
wpuszczaniu płynu do zbiorniczka - pienienie, cofanie powietrza do układu
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 01 maja 2018, 19:36

maciu pisze:zwężka po stronie niskiego ciśnienia ma chyba za zadanie zapobiec zbyt nagłemu
wpuszczaniu płynu do zbiorniczka
...i wzrost ciśnienia przed zwężką, czyli w maglownicy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl