części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 98 4.2PB/LPG ] Brak mocy, telepie i źle reaguje na gaz

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 12 gru 2017, 17:51

na lpg i benzynie tak samo ?

majkel_majki
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 17 lis 2017, 16:49
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: majkel_majki » 13 gru 2017, 00:29

Tak, na benzynie jeszcze gorzej bo pompa paliwa to knot i nie ma wydajności.

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 15 gru 2017, 08:24

wymien sondy i wroc na forum pisac dalej , w sumie nie wiem o czym dyskusja skoro sonda jest trupem , wymieniasz i piszesz dalej jesli nie pomoze powodzenia
bądź sobą, wariatów też lubią

majkel_majki
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 17 lis 2017, 16:49
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: majkel_majki » 15 gru 2017, 19:17

preston81 pisze:wymien sondy i wroc na forum pisac dalej , w sumie nie wiem o czym dyskusja skoro sonda jest trupem , wymieniasz i piszesz dalej jesli nie pomoze powodzenia
Czytaj co napisałem jeżeli chcesz pomóc bo za takie odpowiedzi z czapy to ja dziękuję. Sondy są nowe i pracują, wolne obroty równe jak od linijki, a auto dalej nie jedzie.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 15 gru 2017, 21:20

ład z pompą paliwa zrobić :] a potem do tego lpg

majkel_majki
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 17 lis 2017, 16:49
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: majkel_majki » 15 gru 2017, 21:49

Z tą pompą to jest dziwny temat, na zimnym silniku każde dodanie gazu na pb powoduje dławienie, natomiast na nagrzanym można normalnie jeździć. Na biegu jałowym na obu paliwach wolne obroty idealne i wkręci się do odcinki, a podczas jazdy jakby coś go trzymało.
Błędów w sterowniku nie ma, teraz muszę załatwić sobie drugiego kaskadera i zlogować jak się zachowuje przepływomierz.

Marcin1981
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 347
Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marcin1981 » 15 gru 2017, 22:14

a kolektor ssący nie stoi ?

majkel_majki
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 17 lis 2017, 16:49
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: majkel_majki » 15 gru 2017, 22:16

Dźwignię można ruszyć ręką, a podciśnienia są szczelne, więc zakładam, że klapki działają.

Marcin1981
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 347
Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marcin1981 » 15 gru 2017, 22:20

tam niema klap,tylko taki walec z otworami .sprawdzałeś lewiznę ?.A Fajki cewek w jakim stanie.

majkel_majki
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 17 lis 2017, 16:49
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: majkel_majki » 15 gru 2017, 22:26

Możliwe, w każdym razie rusza się to. Lewego powietrza nie ma, fajki cewek całe, cewki w oryginale, świece + 2 moduły zapłonowe nowe. Nie czuć żeby wypadały mu zapłony, komp też nie rejestruje takiego błędu dopóki nie próbuję mu wstawić na zimnym na benzynie. Wtedy się zadławi, strzeli paliwem w kolektorach i przeważnie wywali CAT.

Marcin1981
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 347
Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marcin1981 » 15 gru 2017, 22:29

regulator ciśnienia nie puszcza paliwa przez podciśnienie ?

majkel_majki
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 17 lis 2017, 16:49
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: majkel_majki » 15 gru 2017, 22:30

Nie, regulator jest ok.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 16 gru 2017, 07:33

kolego to co opisujesz to raczej wina wydajności pompy
temat lpg na razie jest nie istotny trzeba zrobić paliwo i ja bym się na tym skupił
Korekty jaki auto utrzymuje ?

majkel_majki
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 17 lis 2017, 16:49
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: majkel_majki » 16 gru 2017, 09:09

Korekty krótkoterminowe cały czas w granicach -7.5%, długoterminowe 0. Spróbuję załatwić sobie na dniach inna pompę i nowy filtr paliwa i zobaczę jak się zachowa.

mysticK
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 26
Rejestracja: 06 maja 2016, 01:50
Lokalizacja: Nasielsk

Post autor: mysticK » 16 gru 2017, 23:40

majkel_majki pisze:Wczoraj jeszcze skasowałem błędy i wybrałem się na przejażdżkę, błąd czujnika przepustnicy już się nie pojawił, błędy sond lambda wróciły. Teraz jestem po szybkim vagowaniu na jakie pozwoliła temperatura na dworze i bateria w laptopie. Z tego co widziałem w blokach pomiarowych silnik cały czas jest zalewany paliwem:

- sondy stoją, lewa cały czas 25%, czasem się ocknie i pokaże przez chwilę 0,3-0,4 V, prawa trup 0%, 0V
- czasy wtrysku na wolnych obrotach ok. 8 ms
- spalanie na biegu jałowym ok. 6 l/h

Gdzie są umiejscowione wtyczki od sond? Doraźnie spróbuję je odpiąć i zobaczyć jak zachowuje się silnik.
25% na plus to jest uboga mieszanka,a czas wtysku 8ms mowi tylko to potwierdza,co moze znaczyc ze samochod przez niesprawna sonde jest tak zalewany paliwem,ze nie moze juz bardziej jej zubozyc. po bledach wychodzi ze faktycznie 2 sonda nie zyje a lewa jest ciagle w petli. wymien sonde zeby zaczelo normalnie regulowac paliwo,a dla pewnosci to obie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl