[D2 98 4.2PB/LPG ] Brak mocy, telepie i źle reaguje na gaz
-
- Forum Audi A8
- Posty: 21
- Rejestracja: 17 lis 2017, 16:49
- Lokalizacja: Gdańsk
-
- Forum Audi A8
- Posty: 21
- Rejestracja: 17 lis 2017, 16:49
- Lokalizacja: Gdańsk
Czytaj co napisałem jeżeli chcesz pomóc bo za takie odpowiedzi z czapy to ja dziękuję. Sondy są nowe i pracują, wolne obroty równe jak od linijki, a auto dalej nie jedzie.preston81 pisze:wymien sondy i wroc na forum pisac dalej , w sumie nie wiem o czym dyskusja skoro sonda jest trupem , wymieniasz i piszesz dalej jesli nie pomoze powodzenia
-
- Forum Audi A8
- Posty: 21
- Rejestracja: 17 lis 2017, 16:49
- Lokalizacja: Gdańsk
Z tą pompą to jest dziwny temat, na zimnym silniku każde dodanie gazu na pb powoduje dławienie, natomiast na nagrzanym można normalnie jeździć. Na biegu jałowym na obu paliwach wolne obroty idealne i wkręci się do odcinki, a podczas jazdy jakby coś go trzymało.
Błędów w sterowniku nie ma, teraz muszę załatwić sobie drugiego kaskadera i zlogować jak się zachowuje przepływomierz.
Błędów w sterowniku nie ma, teraz muszę załatwić sobie drugiego kaskadera i zlogować jak się zachowuje przepływomierz.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi A8
- Posty: 21
- Rejestracja: 17 lis 2017, 16:49
- Lokalizacja: Gdańsk
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi A8
- Posty: 21
- Rejestracja: 17 lis 2017, 16:49
- Lokalizacja: Gdańsk
Możliwe, w każdym razie rusza się to. Lewego powietrza nie ma, fajki cewek całe, cewki w oryginale, świece + 2 moduły zapłonowe nowe. Nie czuć żeby wypadały mu zapłony, komp też nie rejestruje takiego błędu dopóki nie próbuję mu wstawić na zimnym na benzynie. Wtedy się zadławi, strzeli paliwem w kolektorach i przeważnie wywali CAT.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi A8
- Posty: 21
- Rejestracja: 17 lis 2017, 16:49
- Lokalizacja: Gdańsk
-
- Forum Audi A8
- Posty: 21
- Rejestracja: 17 lis 2017, 16:49
- Lokalizacja: Gdańsk
25% na plus to jest uboga mieszanka,a czas wtysku 8ms mowi tylko to potwierdza,co moze znaczyc ze samochod przez niesprawna sonde jest tak zalewany paliwem,ze nie moze juz bardziej jej zubozyc. po bledach wychodzi ze faktycznie 2 sonda nie zyje a lewa jest ciagle w petli. wymien sonde zeby zaczelo normalnie regulowac paliwo,a dla pewnosci to obie.majkel_majki pisze:Wczoraj jeszcze skasowałem błędy i wybrałem się na przejażdżkę, błąd czujnika przepustnicy już się nie pojawił, błędy sond lambda wróciły. Teraz jestem po szybkim vagowaniu na jakie pozwoliła temperatura na dworze i bateria w laptopie. Z tego co widziałem w blokach pomiarowych silnik cały czas jest zalewany paliwem:
- sondy stoją, lewa cały czas 25%, czasem się ocknie i pokaże przez chwilę 0,3-0,4 V, prawa trup 0%, 0V
- czasy wtrysku na wolnych obrotach ok. 8 ms
- spalanie na biegu jałowym ok. 6 l/h
Gdzie są umiejscowione wtyczki od sond? Doraźnie spróbuję je odpiąć i zobaczyć jak zachowuje się silnik.