![]() |
![]() |
[D3 ALL ] Problem z tylnymi hamulcami
Drodzy forumowicze, żeby nie zakładać nowego tematu.
Słysze pracujące zaciski elektrycznego ręcznego, po zamknięciu auta, tak jakby się wykręcały i wkręcały... tra to z 30 sek. Czy to jest jakas funkcja automatycznego ręcznego czy mam cos uszkodzone ? Takie rzeczy dzieją sie tylko po naładowaniu słabego aku lub po kasowaniu błędów w całym systemie odpowiednia funkcja w VCDS ie.
Dodam że auto nie ma przycisku blokującego czujnik pochyłości, można go dodać? Jaka funkcje spełnia?
Słysze pracujące zaciski elektrycznego ręcznego, po zamknięciu auta, tak jakby się wykręcały i wkręcały... tra to z 30 sek. Czy to jest jakas funkcja automatycznego ręcznego czy mam cos uszkodzone ? Takie rzeczy dzieją sie tylko po naładowaniu słabego aku lub po kasowaniu błędów w całym systemie odpowiednia funkcja w VCDS ie.
Dodam że auto nie ma przycisku blokującego czujnik pochyłości, można go dodać? Jaka funkcje spełnia?
quattro
- pioter
- Moderator
- Posty: 2294
- Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1998
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Włocławek
To jest test grubości kloców z tyłu . Chyba co 500 km się robi .
https://www.a8team.pl/d3-03-42mpi-lpg-h ... t13578.htm
https://www.a8team.pl/d3-03-42mpi-lpg-h ... t13578.htm
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
Panowie,żeby nie zaśmiecac nowym tematem mam taki problem, zaświeciły sie pioruny ,obydwie kontrolki od recznego,dziala tylko lewy silnik prawego nawet nie slychac,sprawdzilem bezpieczniki sa ok,ale na prawy zacisk nie wychodzi napiecie z bezpiecznikow co moze byc nie tak ? . Lewy silnik tez wariowal, wyswietlal brak klockow itp ale po przeczyszczeniu wtyczki wszystko gra natomiast zepsul sie prawy i kompletnie nie wiem co to moze byc i jak sie za to zabrac , dziekuje za pomoc 

Często problemem są gnijące wiązki. Zwłaszcza w prefl
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Zamień je stronami i będziesz wiedział.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
No masz dwa, zamień je
prawy z lewym... podłącz i będziesz widział czy ten niedziałający będzie działać a ten działający teraz przestanie z drugiej strony po podłączeniu.

Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3525
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
jak nie ma napięcia na bezpieczniku to nie jest wina silnika (co najwyzej moglby palić
bezpiecznik)
oba bezpieczniki są zasilane z tego samego miejsca i powinny być zmostkowane
w samej puszcze bezpieczników (przed nią od strony zasilania).... więc skoro tam nie ma napięcia sprawa wydaje się być prosta....
ale lepiej zmień mechanika na takiego który będzie miał przynajmniej dostęp do schematów...
bezpiecznik)
oba bezpieczniki są zasilane z tego samego miejsca i powinny być zmostkowane
w samej puszcze bezpieczników (przed nią od strony zasilania).... więc skoro tam nie ma napięcia sprawa wydaje się być prosta....
ale lepiej zmień mechanika na takiego który będzie miał przynajmniej dostęp do schematów...
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
Jeżeli są
Jeśli jest tak jak mówisz to napięcie powinno być na obu bezpiecznikach niezależnie od tego czy silnik jest sprawny czy nie. Chyba że przewód jest uszkodzony między owym "mostkiem" a gniazdem beżpiecznikamaciu pisze:oba bezpieczniki są zasilane z tego samego miejsca i powinny być zmostkowane