Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 ALL ] Problem z tylnymi hamulcami

PITER82
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 622
Rejestracja: 27 lip 2014, 13:12
Lokalizacja: UK Irlandia polnocna

Post autor: PITER82 » 03 maja 2017, 00:23

Dobra zabiorę sie w sobotę za to zdemontuje go . Mam nadzieje ze okaże sie to tylko walnięty moduł od ręcznego

Motostacja

Post autor: Motostacja » 31 sie 2017, 20:43

I co było moduł czy kable ?

Awatar użytkownika
qBoss
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 19
Rejestracja: 20 gru 2017, 20:17
Lokalizacja: Kotlina Kłodzka

Post autor: qBoss » 07 sty 2018, 21:16

Drodzy forumowicze, żeby nie zakładać nowego tematu.

Słysze pracujące zaciski elektrycznego ręcznego, po zamknięciu auta, tak jakby się wykręcały i wkręcały... tra to z 30 sek. Czy to jest jakas funkcja automatycznego ręcznego czy mam cos uszkodzone ? Takie rzeczy dzieją sie tylko po naładowaniu słabego aku lub po kasowaniu błędów w całym systemie odpowiednia funkcja w VCDS ie.

Dodam że auto nie ma przycisku blokującego czujnik pochyłości, można go dodać? Jaka funkcje spełnia?
quattro

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2294
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 07 sty 2018, 21:24

To jest test grubości kloców z tyłu . Chyba co 500 km się robi .
https://www.a8team.pl/d3-03-42mpi-lpg-h ... t13578.htm
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

BariM
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 50
Rejestracja: 23 paź 2017, 00:26
Lokalizacja: Kraków/Crawley uk

Post autor: BariM » 08 sty 2018, 20:06

Panowie,żeby nie zaśmiecac nowym tematem mam taki problem, zaświeciły sie pioruny ,obydwie kontrolki od recznego,dziala tylko lewy silnik prawego nawet nie slychac,sprawdzilem bezpieczniki sa ok,ale na prawy zacisk nie wychodzi napiecie z bezpiecznikow co moze byc nie tak ? . Lewy silnik tez wariowal, wyswietlal brak klockow itp ale po przeczyszczeniu wtyczki wszystko gra natomiast zepsul sie prawy i kompletnie nie wiem co to moze byc i jak sie za to zabrac , dziekuje za pomoc :)

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 08 sty 2018, 20:12

Często problemem są gnijące wiązki. Zwłaszcza w prefl
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

BariM
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 50
Rejestracja: 23 paź 2017, 00:26
Lokalizacja: Kraków/Crawley uk

Post autor: BariM » 08 sty 2018, 20:17

a jak sie do tego zabrac ? te wiazki do bezpieczników mozna jakos dokupić ? i jak sprawdzic czy silniczek dziala, bo tutaj w anglii mechanik sie upiera ze silniczek nie d <brawo> ziała ,i dlatego nie wychodzi prad z bezpiecznika hehe <brawo>

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 08 sty 2018, 20:23

Zamień je stronami i będziesz wiedział.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

BariM
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 50
Rejestracja: 23 paź 2017, 00:26
Lokalizacja: Kraków/Crawley uk

Post autor: BariM » 08 sty 2018, 20:26

drago_o pisze:Zamień je stronami i będziesz wiedział.

A mozna jasniej,mechanika nie jest moja mocna strona <bezradny>

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 08 sty 2018, 20:36

No masz dwa, zamień je ;) prawy z lewym... podłącz i będziesz widział czy ten niedziałający będzie działać a ten działający teraz przestanie z drugiej strony po podłączeniu.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

BariM
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 50
Rejestracja: 23 paź 2017, 00:26
Lokalizacja: Kraków/Crawley uk

Post autor: BariM » 08 sty 2018, 20:54

Aaa ok no tak wlasnie myslałem tylko nie bylem pewien ze sa identyczne, a jesli nadal nie bedzie działał to jak ogarnac to ze nie wychodzi prad z bezpiecznika ?

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3525
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 08 sty 2018, 21:43

lost in translation...

co znaczy "nie wychodzi prąd z bezpiecznika"? ;)
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

BariM
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 50
Rejestracja: 23 paź 2017, 00:26
Lokalizacja: Kraków/Crawley uk

Post autor: BariM » 08 sty 2018, 21:48

Hehe nie wychodzi napięcie ze skrzynki bezpieczników, sa 2 bezpieczniki i przy jednym jest napiecie a przy tym ponizej napiecia nie ma, i po sprawdzeniu nie ma napiecia na wtyczce do której wpina sie zacisk

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3525
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 08 sty 2018, 22:17

jak nie ma napięcia na bezpieczniku to nie jest wina silnika (co najwyzej moglby palić
bezpiecznik)

oba bezpieczniki są zasilane z tego samego miejsca i powinny być zmostkowane
w samej puszcze bezpieczników (przed nią od strony zasilania).... więc skoro tam nie ma napięcia sprawa wydaje się być prosta....

ale lepiej zmień mechanika na takiego który będzie miał przynajmniej dostęp do schematów...
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

szary824
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 162
Rejestracja: 01 sty 2017, 18:39
Lokalizacja: Berlin

Post autor: szary824 » 08 sty 2018, 22:27

Jeżeli są
maciu pisze:oba bezpieczniki są zasilane z tego samego miejsca i powinny być zmostkowane
Jeśli jest tak jak mówisz to napięcie powinno być na obu bezpiecznikach niezależnie od tego czy silnik jest sprawny czy nie. Chyba że przewód jest uszkodzony między owym "mostkiem" a gniazdem beżpiecznika

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl