[D2 96 4.2PB/LPG ] wymiana licznika
[D2 96 4.2PB/LPG ] wymiana licznika
padł mi wyświetlacz z mojej winy - nie wyświetla wszystkich linii; czy wymiana polega tylko na odłączeniu starego i wpięciu nowego czy wyższa matematyka ?? - 8 jak w temacie 96 rok.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
robsonik4, wybacz ze zbocze z tematu ale czasami wasza beztroska mnie poraza...za chwile znowu pojaiw sie temat na forum ze skradli klamota i ze napewno to z powodu slaegbgto zabezpieczenia danych na naszym forumm..tymczasem ty dajesz jasne wskazowki co do zabezpieczen twojego auta..gruz to gruz ale i tak szkoda zeby odjechal spod chalupy....myslec panowie czasami myslec...
pamietaj ze licznik musi byc tego samego producenta.nie wiem jak w a8 ale np w a4 jest kilka modeli tzn producentow zegara i jest klopot.
pamietaj ze licznik musi byc tego samego producenta.nie wiem jak w a8 ale np w a4 jest kilka modeli tzn producentow zegara i jest klopot.
:-D ten pseudoalarm służy tylko do otwierania drzwi i płoszenia włamywaczy, właściwe urządzonko jest dobrze schowane więc mogę na spokojnie pisać gdzie poprzednik zamontował alarm a to, że nie mam immo nie ma znaczenia, gdyż zabezpieczenia, które posiadam dodatkowo w zupełności wystarczają :diabel:
Zegary kupiłem z identycznego modelu więc chyba przypasują, istotne, abym nie musiał czegoś tam przelutowywać - chodzi mi o przebieg, gdyż mam książkę serwisową i chciałbym, aby przebieg zgadzał się z książką.
[ Dodano: 2011-06-27, 23:09 ]
wymieniłem licznik na inny i nic nie musiałem zmieniać, ze zmiana przebiegu za dużo dłubania więc korekta w książce serwisowej i jest OK ( teraz Niunia ma 170 k km więcej )
Zegary kupiłem z identycznego modelu więc chyba przypasują, istotne, abym nie musiał czegoś tam przelutowywać - chodzi mi o przebieg, gdyż mam książkę serwisową i chciałbym, aby przebieg zgadzał się z książką.
[ Dodano: 2011-06-27, 23:09 ]
wymieniłem licznik na inny i nic nie musiałem zmieniać, ze zmiana przebiegu za dużo dłubania więc korekta w książce serwisowej i jest OK ( teraz Niunia ma 170 k km więcej )
Heh... To ryzyk fizyk.
W moim występuje klasyczny problem z wyświetlaczem i myślałem, żeby zamiast regenerować kupić inny używany. Wiem, wiem... Może być ten sam problem z wyświetlaczami.
Ale jednak kupno używki za ok 100-150zł, to mniej niż regeneracja mojego, która zaczyna się od 250zł, a jeszcze musiałbym dokonać korekty licznika, bo na ostatnim przeglądzie wpisane było 247tys., a jak kupowałem to na blacie było 245tys. km. No i robi się większa kwota...
W moim występuje klasyczny problem z wyświetlaczem i myślałem, żeby zamiast regenerować kupić inny używany. Wiem, wiem... Może być ten sam problem z wyświetlaczami.
Ale jednak kupno używki za ok 100-150zł, to mniej niż regeneracja mojego, która zaczyna się od 250zł, a jeszcze musiałbym dokonać korekty licznika, bo na ostatnim przeglądzie wpisane było 247tys., a jak kupowałem to na blacie było 245tys. km. No i robi się większa kwota...
Jak kupisz z takimi samymi wtykami - przed erą CAN to będzie działać.
Jedynym kłopotem może być lampka Airbagów. W nowszych licznikach ma dwa wejścia sterowania. Jedno z nich w starej wiązce jest nie podłączone i lampka się świeci.
Trzeba zrobić mostek z 25 zielone na masę.
Kupiłem jeden nowszy licznik i się świeciła potem od kolegi którego już nie ma na forum kupiłem drugi i też się świeciła i w końcu znalazłem problem.
Jedynym kłopotem może być lampka Airbagów. W nowszych licznikach ma dwa wejścia sterowania. Jedno z nich w starej wiązce jest nie podłączone i lampka się świeci.
Trzeba zrobić mostek z 25 zielone na masę.
Kupiłem jeden nowszy licznik i się świeciła potem od kolegi którego już nie ma na forum kupiłem drugi i też się świeciła i w końcu znalazłem problem.
Kot też jest Quattro
Nie wiem, czy gra jest warta świeczki... Żeby wyświetlacze były w lepszym stanie to licznik naturalnie najlepiej jak będzie jak najnowszy. A z kolei wtedy mogą się pojawić problemy.
Jakbym miał jakiś na podmiankę i wypróbowanie to nie ma problemu, a jak się mam bawić w kupowanie, potem odsyłanie to się okaże, że tyle samo wyjdzie mi za regenerację.
Chyba, że ktoś tutaj ma zbędny licznik - może być nawet popsuty - ale, żebym sprawdził jak się zachowa w moim aucie.
Jakbym miał jakiś na podmiankę i wypróbowanie to nie ma problemu, a jak się mam bawić w kupowanie, potem odsyłanie to się okaże, że tyle samo wyjdzie mi za regenerację.
Chyba, że ktoś tutaj ma zbędny licznik - może być nawet popsuty - ale, żebym sprawdził jak się zachowa w moim aucie.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 11
- Rejestracja: 05 sty 2017, 21:32
- Lokalizacja: lublin
Podepnę się pod temat bo mam problem po wymianie licznika, wymieniłem w 4.2 96r. licznik na trochę nowszy z 100 na środku, w starym oczywiście kontrolka drzwi była nie na FIS teraz jest na FIS tylko problem jest taki że cały czas sygnalizuje na nowym liczniku otwarte drzwi i palą się wszystkie możliwe lampki we wszystkich drzwiach itp. Jak odepne jedną kostkę z licznika od FIS to wszystko jest OK lampki sie zapalaja wtedy kiedy trzeba itp ale oczywiscie nie działają wtedy wszystkie funkcje licznika, jakaś przeróbka jest potrzebna żeby ta ikona otwartych drzwi działałą dobrze czy może problem leży w tym nowym liczniku? jakaś adaptacja może czy coś?