części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 preFL ALL ] sprezyny tyl

kadela69
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 60
Rejestracja: 28 mar 2017, 21:42
Lokalizacja: tychy

Post autor: kadela69 » 01 lip 2017, 23:49

Obrazek


tak to u mnie wyglada;( zobaczymy jak bedzie po zmianie sprezynek

[ Dodano: 2017-06-26, 19:58 ]
Jak tam panowie jak myslicie lepiej kupic te tanie nowki za 68 szt ktore kolega wyzej polecal,czy kupic uzywki za 160zl za 2szt ktore maja ponoc 32,5cm. Bo tak sie zastanawiam;/ bo 200zl za szt .za blistainy to troche drogo

[ Dodano: 2017-07-01, 23:49 ]
Jeszcze mam pytanko jak najlepiej wymieniac sprezyny?sciagacze mam.czy tylko sciagacze wystarcza?czy trzeba cos jeszcze odkrecac,amortyzator? Prosil bym o proste wskazowki alno linka do tematu bo jakos szukanie mi slabo idzie na forum;)

marcin1983
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 134
Rejestracja: 01 mar 2015, 11:48
Lokalizacja: Lublin

Post autor: marcin1983 » 02 lip 2017, 07:27

Jak zdejmiesz koło to wszystko będzie jasne. Filozofii nie ma. Jak odkrecisz amorek to da troszkę więcej miejsca. Ja tak u siebie robiłem.

kadela69
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 60
Rejestracja: 28 mar 2017, 21:42
Lokalizacja: tychy

Post autor: kadela69 » 04 lip 2017, 19:23

Wymienilem sprezynki na uzywki ale w dobrym stanie dlugosc 32cm ( oznaczenie 3 rozowe kropki) i teraz autko stoi jak nalezy.tyl rowny z przodem ;) sprezynki pomalowalem hamerajdem takze mysle ze posluza dlugo;) stare sprezyny mialem chyba jakies sportowe firmy eibach 25cm,takze jak ktos reflektuje to za skrzynke piwka oddam.prowadzilo sie auto na nich lepiej bo nizej tyl siedzial ale moja dupka woli wygode niz szybkie pokonywanie zakretow;) teraz auto po wymianie wyglada tak
Obrazek

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 06 paź 2017, 07:31

No ja w końcu wstawiłem podkładki pod sprężyny, które kilka lat temu wytoczyłem

Tak wygląda po zaladowaniu 100LPG i 30PB. Teraz równo stoi (wiem inni walą obniżenie ale ja wole mieć wyższe auto) Od podłoża do rantu błotnika mam 74cm kola 225/55 R17
Obrazek

J@ck
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 52
Rejestracja: 16 lip 2017, 16:26
Lokalizacja: Szprotawa

Post autor: J@ck » 15 paź 2017, 09:16

Wygląda super. Może zostanę zbiczowany ale szlak mnie trafia jak słyszę mam (limuzynę) A8 i posadziłem ją na glebę. Proszę mi wytłumaczyć po co kupować limuzynę z komfortowym zawieszeniem i zrobić z niej taczkę którą trzepie. Uważam, że trzeba sobie kupić hundę i posadzić o -70 wtedy sobie lataj. Jeżdżę w Niemczech i uwierzcie mi, że posadzone A8 to ewenement nie to co w Polszy. U nas chyba jeszcze wielu nie dorosło do słowa limuzyna. D2, D3, i nowsze u niemca NIE LEŻĄ na glebie. Od razu odpowiem na pyt dlaczego tak piszę o (najeźdźcach) bo chyba mamy podobny tok myślenia, limuzyna ma być wygodna a zglebowana taczka to jakiś rasowy sport
A,B,B+E,C,C+E, ADR + Cysterny, HDS
Zawsze w drodze, od motocykla po ciężarówkę

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2294
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 15 paź 2017, 10:03

Wychodzisz z założenia że jak gleba to nie ma komfortu - może w hondzie tak jest . Jeździłem D2 , D3 i D4 dużo kilometrów i każde było trochę zdołowane - nie czułem że mnie dupsko boli . Ale jest wolność i każdy robi to co mu się podoba .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

Awatar użytkownika
gonias
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 249
Rejestracja: 23 sty 2012, 23:57
Lokalizacja: Turek (WLKP)

Post autor: gonias » 15 paź 2017, 17:21

J@ck pisze:Wygląda super. Może zostanę zbiczowany ale szlak mnie trafia jak słyszę mam (limuzynę) A8 i posadziłem ją na glebę. Proszę mi wytłumaczyć po co kupować limuzynę z komfortowym zawieszeniem i zrobić z niej taczkę którą trzepie.
Jeżeli ma się pojęcie i doświadczenie w dobieraniu zawieszenia to wcale nie musi być to tak zwany beton. Aktualnie mam w D2 -80mm i 20" 4x10J na naciągach i jest praktycznie tak miękko jak na serii, a na pewno bardziej komfortowe niż Twarde S8-emkowe. Więc można ?
J@ck pisze: Uważam, że trzeba sobie kupić hundę i posadzić o -70 wtedy sobie lataj. Jeżdżę w Niemczech i uwierzcie mi, że posadzone A8 to ewenement nie to co w Polszy.
Właśnie w DE na prawdę spore grono wyznaje "german style" gleby, spasy, Stance, air ride itp.
J@ck pisze: U nas chyba jeszcze wielu nie dorosło do słowa limuzyna. D2, D3, i nowsze u niemca NIE LEŻĄ na glebie. Od razu odpowiem na pyt dlaczego tak piszę o (najeźdźcach) bo chyba mamy podobny tok myślenia, limuzyna ma być wygodna a zglebowana taczka to jakiś rasowy sport
Nawet jak miałem seryjne zawieszenie, nigdy po krawężnikach i polach nie jeździłem, bo jak mówisz to jest Limuzyna. Aktualnie auto jest użytkowane "na co dzień" zjechało Polskę w wzdłuż, wszerz i nie tylko Polskę i nigdy nie miałem problemu przez glebę, tylko po prostu na glebie trzeba umieć jeździć i umieć traktować limuzynę jak sam to podkreślasz, a nie walić po chodnikach.

Więc podsumowując ;) Gleba wcale nie równa się beton...

Awatar użytkownika
Pepek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 660
Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
Moje auto: S8 D5
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Przemek
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Pepek » 15 paź 2017, 21:28

karol208 pisze:No ja w końcu wstawiłem podkładki pod sprężyny, które kilka lat temu wytoczyłem(...)
<brawo>
Jeśli to nie problem poproszę jakieś bliższe dane tudzież rysunek żeby sobie coś takiego ustrugać.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 18 paź 2017, 07:27

Obrazek

Dodatkowo ja wywierciłem dziurkę bo w ori wahaczu jest taki cycek zeby to się nie obracało.
u siebie mam h=30mm

Awatar użytkownika
Pepek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 660
Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
Moje auto: S8 D5
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Przemek
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Pepek » 18 paź 2017, 21:48

Dziękuję :)
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 19 paź 2017, 12:08

W jaki sposób taki dystans ma się spasować w dolne gniazdo sprężyny? Przecież tam jest wyprofilowana podkładka (chyba że ją się wyjmuje i przekłada na górę dystansu).

adrian949

Post autor: adrian949 » 19 paź 2017, 18:32

Tą gumę się wyjmuje.

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 20 paź 2017, 07:34

Jeśli się przekłada to nie ma tematu. U mnie dystans jest na górnej części sprężyny, ale tutaj faktycznie chyba łatwiej to zrobić.

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 20 paź 2017, 11:19

krisker pisze:Jeśli się przekłada to nie ma tematu. U mnie dystans jest na górnej części sprężyny, ale tutaj faktycznie chyba łatwiej to zrobić.
Tak dokładnie poskadke się ściąga i nakłada z góry na dorobiony krążek.

Tak z innej beczki.
Dla tych co wymieniają sprężyny a zostawiają stare amorki mcpersony . Passat b5 4motion tył. Wkrecalem nową sprężynę w stary amorek po skręcenie do kupy i sciaganiu sciagaczy po chwili amortyzator się rozpadł. Na szczęście części minęły nas na milimetry.
Obrazek

majkel_majki
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 17 lis 2017, 16:49
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: majkel_majki » 13 sty 2018, 11:11

Odświeżę temat, zmieniłem sprężyny tylne bo auto było klapnięte i po wymianie zaskoczyło mnie to, że prawy tył ładnie wstał natomiast lewy ledwo się podniósł- różnica między stronami wynosi dobre 2 cm. Co może być przyczyną?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl