Witam, mam taki problem po kupnie auta okazalo sie ze nie ma silniczka od zacisku recznego ,
teraz mi caly czas piszczy w samochodzie pod czas jazdy , musze troszke uzbierac do kupna tego silniczka , ale teraz pytanie , czy jest mozliwosc wyciszenia usuniecia odpiecia tego glosniczka ktory daje caly czas sygnal ?
[D3 03 ] Hamulec ręczny, dźwięk ostrzegawczy
[D3 03 ] Hamulec ręczny, dźwięk ostrzegawczy
Ostatnio zmieniony 18 sty 2018, 18:10 przez Matizo, łącznie zmieniany 2 razy.
Jest:
A8D3 2003 4.0TDI automat
E60 2003 3.0D automat
Było:
E39 1999r 3.0D sdn manual
E39 2000r 3.0D sdn automat
E36 1998r 1.6 LPG coupe
E36 1994r 1.6 coupe
A8D3 2003 4.0TDI automat
E60 2003 3.0D automat
Było:
E39 1999r 3.0D sdn manual
E39 2000r 3.0D sdn automat
E36 1998r 1.6 LPG coupe
E36 1994r 1.6 coupe
Re: Hamulec ręczny, dźwięk ostrzegawczy
Nie.Matizo pisze: czy jest mozliwosc wyciszenia usuniecia odpiecia tego glosniczka ktory daje caly czas sygnal ?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
skoro tak to nie wystarczy wypiąć temu modułu wszystkich bezpieczników?marekp750 pisze:W sumie jest.
Jak odepniesz moduł hamulca ręcznego od wiązki (znajduje się pod akumulatorem)
to nie powinno piszczeć. Jedynie sygnały wizualne na desce.
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
Nie sprawdzałem po bezpiecznikach.
Ostatnio wyciągałem moduł z jednej maszyny i sprawdzałem przejście zasilania bo
prawy silnik nie dostawał napięcia.
Jak był wyciągnięty sterownik to klient jeździł autem i nic nie piszczało.
Do wyciągnięcia SC1 5A. Zasilanie modułu. /prawa strona deska rozdzielcza/
Ewentualnie: SF8 i SF9 30A. Zasilanie do silniczków. /bagażnik prawa strona/
Ostatnio wyciągałem moduł z jednej maszyny i sprawdzałem przejście zasilania bo
prawy silnik nie dostawał napięcia.
Jak był wyciągnięty sterownik to klient jeździł autem i nic nie piszczało.
Do wyciągnięcia SC1 5A. Zasilanie modułu. /prawa strona deska rozdzielcza/
Ewentualnie: SF8 i SF9 30A. Zasilanie do silniczków. /bagażnik prawa strona/
zgadza się myślę że powinno wystarczyć tylko ten z deski bo reszta to zasilanie
samych motorków które nie będzie uruchamiane z racji braku zasilania modułu...
jutro test i dam znać
[ Dodano: 2018-01-19, 13:48 ]
wypięty bezpiecznik (prawa strona deski, numer 1) i nie brzynczy
samych motorków które nie będzie uruchamiane z racji braku zasilania modułu...
jutro test i dam znać
[ Dodano: 2018-01-19, 13:48 ]
wypięty bezpiecznik (prawa strona deski, numer 1) i nie brzynczy
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
Ok , Panowie , myslalem ze dluzej mi zajmie i bedzie to drozsze w naprawie w poniedzialek jade to zrobic jak wytrzymalem 3 tygodnie to i 2 dnie mnie nie zbawia dzieki
temat do zamkniecia
temat do zamkniecia
Jest:
A8D3 2003 4.0TDI automat
E60 2003 3.0D automat
Było:
E39 1999r 3.0D sdn manual
E39 2000r 3.0D sdn automat
E36 1998r 1.6 LPG coupe
E36 1994r 1.6 coupe
A8D3 2003 4.0TDI automat
E60 2003 3.0D automat
Było:
E39 1999r 3.0D sdn manual
E39 2000r 3.0D sdn automat
E36 1998r 1.6 LPG coupe
E36 1994r 1.6 coupe
-
- Forum Audi A8
- Posty: 1
- Rejestracja: 31 gru 2017, 12:50
- Lokalizacja: Cork Irlandia
PANOWIE POMÓŻCIE błąd 02434 supply voltage for central module left chanel hamulec działa zaciska i puszca normalnie pali się p i błyskawice żółte na fisie jak załanczam hamulec światełko mruga na włączniku i na desce czerwone p klocki na zewnątrz jeszcze dobre od wewnątrz 2-3 mm zdarzyło się już dwa razy że po odpaleniu błędu nie było załączył się po jakimś czasie a często zaraz po zapaleniu