![]() |
![]() |
[D2 ALL ] Olej w skrzyni DGV
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 659
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
[D2 ALL ] Olej w skrzyni DGV
Czy w skrzyni DGV przedni mechanizm różnicowy jest smarowany tym samym olejem co reszta skrzyni (w sensie układy nie są od siebie fizycznie oddzielone), a tylko torsen ma swoją 'skrzynkę' czy też jest jak np w CUE gdzie każdy 'moduł' ma swój olej?
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Tak, jeden olej jest tylko. Korek wlewowy jest w deklu lewej półosi.
Prawidłowy poziom oleju dla DGV to 1mm poniżej dolnej krawędzi otworu wlewowego (skrzynie o innych kodach mogą mieć ten poziom inny np. równo z otworem / 3mm poniżej / 7mm poniżej - kwestia konkretnej skrzyni).
Prawidłowy poziom oleju dla DGV to 1mm poniżej dolnej krawędzi otworu wlewowego (skrzynie o innych kodach mogą mieć ten poziom inny np. równo z otworem / 3mm poniżej / 7mm poniżej - kwestia konkretnej skrzyni).
Four rings to rule them all
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 659
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
Czyli wychodzi, że ETKA oszukuje, bo jedyne co mogłoby być wlewem jest z tyłu (na rysunku 26 i korki spustowe 9 i 27 https://images84.fotosik.pl/973/bd541e28b194d326.png ). No cóż trzeba będzie zanurkować pod auto 
Jeszcze jedna sprawa, biorąc pod uwagę, że ta skrzynia posiada pompę oleju stan sprawdza się na pracującym silniku czy tradycyjnie zgaszony ale lekko zagrzany?

Jeszcze jedna sprawa, biorąc pod uwagę, że ta skrzynia posiada pompę oleju stan sprawdza się na pracującym silniku czy tradycyjnie zgaszony ale lekko zagrzany?
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.