części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 06 4.2TDI ] Brak mocy, wycie z lewej strony silnika.

nexus
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 74
Rejestracja: 17 paź 2015, 16:51
Lokalizacja: Wrocław

[D3 06 4.2TDI ] Brak mocy, wycie z lewej strony silnika.

Post autor: nexus » 05 lut 2018, 12:36

Witam tak jak w temacie. Ostatnio gdy chciałem wyprzedzić auto nie było przyśpieszenia i mocy, auto redukowało biegi na obroty wchodziło a nie przyspieszało max to 120-130 km/h i przy tym wyje coś po lewej stronie silnika tak jakby od strony koła/nadkola. Gdy tak wyje to właśnie nie ma mocy. Gdy zgasiłem auto wszystko było dobrze tzn moc i przyspieszenie (wtedy nie wyje nic)
Dodam że niedawno dawałem do zrobienia termostat mały. Co to może być? Jakiś przewód walnięty lub spadł? Dziura jakaś?

Jurek22
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 115
Rejestracja: 01 lis 2017, 11:28
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: Jurek22 » 05 lut 2018, 19:06

Nikt ci nie wywróży z krótkiego opisu co to może być, podłącz przynajmniej kompa i sprawdź błędy, na desce w czasie tego wyprzedzania coś się pokazało?
Najpierw 80 B4, pózniej A4 B5, następnie A6 C5 i w końcu A8 D3

nexus
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 74
Rejestracja: 17 paź 2015, 16:51
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: nexus » 07 lut 2018, 19:30

Nic się nie pokazało. Tylko to jest tak, że przy odpaleniu jest wszystko okej, po jakimś czasie to się dzieję. Ale spróbuje sprawdzić błędy jutro i tutaj wkleję.

[ Dodano: 2018-02-07, 13:32 ]
Cześć. Dziś sprawdziłem błędy, proszę o pomoc w sumie ze wszystkimi bo parę ich jest.
No i dziś zauważyłem że na postoju cały czas mi kompresor chodzi, i to może od tego tak wyje? Bo chyba właśnie po tej stronie znajduje się kompresor.

Edit: Usunąłem skany bez błędów i zostawiłem tylko te w których są błędy.
No i nie wiem czy to ma znaczenie ale przez pewien czas lewe nadkole mi pękło i na ECU mi chlapało jakimś brudem/wodą ale jak tylko zauważyłem kupiłem nowe nadkola.
Edit2: No i mi się przypomniało że wczoraj po trasie około 200km pokazała się kontrolka od "zawieszenia" ta pomarańczowa. Po zgaszeniu i odpaleniu znikła.
Oto logi:

Kod: Zaznacz cały

Środa,07,Luty,2018,12:58:42:00001
VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows, uruchomiony na Windows 8.1 x64
Wersja VCDS: AKP 17.1.3.0
Wersja danych: 20170621 DS267.7
www.vcds.pl


VIN: WAUZZZ4E97N006221   Numer rejestracyjny: 
Przebieg: 157450km   Numer naprawy: 



--------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------
 
-------------------------------------------------------------------------------
Adres 01: Silnik        Plik etykiet: Przekier.nieudane!
   Oznaczenie elementu SW: 4E1 910 409 B    HW: 4E1 907 409 A
   Komponent: 4.2L V8TDI  A000AGMŞ0010  
   Weryfikacja: --H02---    Numer seryjny: AUX3Z0F6300327
   Kodowanie: 0011773
   Kod serwisu: WSC 02313 785 00200
   VCID: 2344D710E2D5F959D4-8076

3 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
005674 - Świeca żarowa cylindra 7 (Q16) 
               P162A - 001 - przerwa
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 01110001
                    Priorytet błędu: 0
                    Częstość błędu: 1
                    Wew.licznik błędów: 255
                    Przebieg: 154838 km
                    Wskaźnik czasu: 0
                    Data: 2017.12.24
                    Czas: 10:40:58

             Ramka zamrożona:
                    Obroty silnika: 840 /min
                    Moment obrotowy: 148.2 Nm
                    Prędkość: 0.0 km/h
                    Cykl pracy: 0.4 %
                    Napięcie: 14.21 V
                    Cykl pracy: 26.4 %
                    Temperatura: 5.4*C

000257 - Miernik masy powietrza (G70) 
               P0101 - 002 - niewiarygodny sygnał - Sporadyczny
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 01110001
                    Priorytet błędu: 0
                    Częstość błędu: 1
                    Wew.licznik błędów: 255
                    Przebieg: 154838 km
                    Wskaźnik czasu: 0
                    Data: 2017.12.24
                    Czas: 10:40:58

004104 - Miernik masy powietrza 1/2 
               P1008 - 000 - niezrozumiały sygnał - Sporadyczny
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00110000
                    Priorytet błędu: 0
                    Częstość błędu: 24
                    Wew.licznik błędów: 255
                    Przebieg: 155372 km
                    Wskaźnik czasu: 0
                    Data: 2018.01.03
                    Czas: 13:19:17

             Ramka zamrożona:
                    Obroty silnika: 1134 /min
                    Moment obrotowy: 3.9 Nm
                    (bez jednostek): 1.26
                    (bez jednostek): 104.0
                    (bez jednostek): 96.0

Kody gotowości: 0 1 0 0 0 

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 08: Klimatyzacja        Plik etykiet: Brak
   Oznaczenie elementu SW: 4E0 910 043 B    HW: 4E0 820 043 G
   Komponent: KLIMAAUTOMAT    017 0450  
   Weryfikacja: 00000032    Numer seryjny: 00000000103014
   Kodowanie: 0071899
   Kod serwisu: WSC 02311 785 00200
   VCID: 1C36ECECDFABC6A115-8048

4 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
00066 - Element grzejny w obrębie nóg z tyłu po prawej stronie (Z43) 
            004 - Brak sygnału / brak komunikacji
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 01100100
                    Priorytet błędu: 3
                    Częstość błędu: 2
                    Wew.licznik błędów: 141
                    Przebieg: 156192 km
                    Wskaźnik czasu: 0
                    Data: 2018.01.16
                    Czas: 19:04:41

             Ramka zamrożona:
                    Napięcie: 14.00 V

00065 - Element grzejny w obrębie nóg z tyłu po lewej stronie (Z42) 
            012 - usterka elektryczna w obwodzie - Sporadyczny
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00101100
                    Priorytet błędu: 3
                    Częstość błędu: 254
                    Wew.licznik błędów: 219
                    Przebieg: 154843 km
                    Wskaźnik czasu: 0
                    Data: 2017.12.24
                    Czas: 11:05:27

             Ramka zamrożona:
                    Napięcie: 14.10 V

01273 - Dmuchawa świeżego powietrza (V2) 
            009 - Przerwa / zwarcie z masą - Sporadyczny
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00101100
                    Priorytet błędu: 3
                    Częstość błędu: 254
                    Wew.licznik błędów: 219
                    Przebieg: 154843 km
                    Wskaźnik czasu: 0
                    Data: 2017.12.24
                    Czas: 11:05:27

01592 - Czujnik jakości powietrza (G238) 
            010 - Przerwa / zwarcie z plusem - Sporadyczny
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00101010
                    Priorytet błędu: 3
                    Częstość błędu: 5
                    Wew.licznik błędów: 216
                    Przebieg: 157217 km
                    Wskaźnik czasu: 0
                    Data: 2018.02.04
                    Czas: 21:38:01

             Ramka zamrożona:
                    Temperatura: 1.0*C


-------------------------------------------------------------------------------
Adres 11: Silnik II        Plik etykiet: Przekier.nieudane!
   Oznaczenie elementu SW: 4E1 910 409 B    HW: 4E1 907 409 A
   Komponent: 4.2L V8TDI  A000AGSŞ0010  
   Weryfikacja: --H02---    Numer seryjny: AUX3Z0F6300327
   Kodowanie: 0011773
   Kod serwisu: WSC 00070 000 00000
   VCID: 2344D710E2D5F959D4-8076

2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
005675 - Świeca żarowa cylindra 8 (Q17) 
               P162B - 001 - przerwa
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 01110001
                    Priorytet błędu: 0
                    Częstość błędu: 1
                    Wew.licznik błędów: 255
                    Przebieg: 154838 km
                    Wskaźnik czasu: 0
                    Data: 2017.12.24
                    Czas: 10:40:58

             Ramka zamrożona:
                    Obroty silnika: 840 /min
                    Moment obrotowy: 148.2 Nm
                    Prędkość: 0.0 km/h
                    Cykl pracy: 0.4 %
                    Napięcie: 14.21 V
                    Cykl pracy: 26.4 %
                    Temperatura: 5.4*C

004455 - Miernik masy powietrza 2 (G246) 
               P1167 - 001 - niewiarygodny sygnał - Sporadyczny
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 01110001
                    Priorytet błędu: 0
                    Częstość błędu: 1
                    Wew.licznik błędów: 255
                    Przebieg: 154838 km
                    Wskaźnik czasu: 0
                    Data: 2017.12.24
                    Czas: 10:40:58


-------------------------------------------------------------------------------
Adres 13: Reg.dystansu        Plik etykiet: Brak
   Oznaczenie elementu SW: 4E0 910 561 F    HW: 4E0 907 561 F
   Komponent: ABSTANDSREGELUNGH03 0020  
   Kodowanie: 0011168
   Kod serwisu: WSC 02313 785 00200
   VCID: 2540C908ECE10769BA-8070

Znaleziono 1 błąd:
00234 - Czujnik automatycznej regulacji dystansu od poprzednika przestawiony/rozregulowany 
            000 - - - MIL zapalona
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 11110000
                    Priorytet błędu: 5
                    Częstość błędu: 254
                    Wew.licznik błędów: 180
                    Przebieg: 154836 km
                    Wskaźnik czasu: 0
                    Data: 2017.12.24
                    Czas: 10:40:00

             Ramka zamrożona:
                    Temperatura: 5.0*C
                    Napięcie: 11.78 V
                    Bity binarnie: 00100000


-------------------------------------------------------------------------------
Adres 18: Ogrzew.pomocn.        Plik etykiet: Brak
   Oznaczenie elementu SW: 4E0 910 105     HW: 4E0 265 081 
   Komponent: Heizgeraet      H06 0280  
   Weryfikacja: 0000000E    Numer seryjny: 00000009001484
   Kod serwisu: WSC 00000 000 00000
   VCID: 59B8B5F890197389CE-800C

2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
00664 - Wskaźnik poziomu paliwa 
            002 - Dolna wartość skrajna przekroczona
02085 - Zamontowany nieodpowiedni sterownik 
            000 - -

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 19: CAN Gateway        Plik etykiet: AKP\4E0-910-468.clb
   Oznaczenie elementu SW: 4E0 910 468 B    HW: 4E0 907 468 F
   Komponent: Gateway         H11 0090  
   Weryfikacja: 11          Numer seryjny: 1900406622802F
   Kodowanie: FEFEFFDF2B3D04
   Kod serwisu: WSC 02313 785 00200
   VCID: 275CC30096ED157988-8072

Znaleziono 1 błąd:
00467 - Tuner TV (R78) 
            004 - Brak sygnału / brak komunikacji - Sporadyczny
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00100100
                    Priorytet błędu: 3
                    Częstość błędu: 10
                    Wew.licznik błędów: 217
                    Przebieg: 155319 km
                    Wskaźnik czasu: 0
                    Data: 2018.01.02
                    Czas: 15:13:26

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 34: Poziomowanie        Plik etykiet: 4E0-910-553.lbl
   Oznaczenie elementu SW: 4E0 910 553 J    HW: 4E0 907 553 F
   Komponent: LUFTFDR.-CDC    H06 6310  
   Kodowanie: 0015510
   Kod serwisu: WSC 02313 785 00200
   VCID: 2A5A3A3485FF281197-807E

3 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
01772 - Przewód sygnałowy czujnika ciśnienia w układzie poziomowania pojazdu (G291) 
            008 - Niezrozumiały sygnał - Sporadyczny
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00101000
                    Priorytet błędu: 3
                    Częstość błędu: 8
                    Wew.licznik błędów: 220
                    Przebieg: 157406 km
                    Wskaźnik czasu: 0
                    Data: 2018.02.07
                    Czas: 07:50:07

01400 - Regulacja poziomu zawieszenia 
            002 - Dolna wartość skrajna przekroczona - Sporadyczny
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00101000
                    Priorytet błędu: 3
                    Częstość błędu: 8
                    Wew.licznik błędów: 220
                    Przebieg: 157406 km
                    Wskaźnik czasu: 0
                    Data: 2018.02.07
                    Czas: 07:50:07

01583 - Rozpoznana nieszczelność w systemie 
            000 - - - Sporadyczny
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00100000
                    Priorytet błędu: 3
                    Częstość błędu: 28
                    Wew.licznik błędów: 220
                    Przebieg: 156324 km
                    Wskaźnik czasu: 0
                    Data: 2018.01.22
                    Czas: 09:42:30

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 37: Nawigacja        Plik etykiet: 4E0-910-88x-37.lbl
   Oznaczenie elementu SW: 4E0 910 888 P    HW: 4E0 919 887 D
   Komponent: MNS ECE         H48 1060  
   Weryfikacja: 00000000    Numer seryjny: 364G.067582809
   Kod serwisu: WSC 02313 785 00200
   VCID: 3B740F707A65A199FC-806E

Znaleziono 1 błąd:
02261 - Media Player; pozycja 1 (R118) 
            014 - wadliwy
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 01101110
                    Priorytet błędu: 7
                    Częstość błędu: 255
                    Wew.licznik błędów: 180
                    Przebieg: 154838 km
                    Wskaźnik czasu: 0
                    Data: 2017.12.23
                    Czas: 00:40:44

             Ramka zamrożona:
                    Wartość Hex: 0x5A7A
                    Wartość Hex: 0xF4B3
                    Wartość Hex: 0x0000
                    Wartość Hex: 0x1107

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 42: Elektr.drzwi kier.        Plik etykiet: AKP\4E1-910-802-42.clb
   Oznaczenie elementu SW: 4E1 910 802 B    HW: 4E1 959 801 B
   Komponent: Türsteuer.FS BRM003 0100  
   Kodowanie: 0028461
   Kod serwisu: WSC 02313 785 00200
   VCID: 204ED81CF3C3E241C9-8074

2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
00920 - Ogrzewane lusterka zewnętrzne; strona kierowcy (Z4); strona pasażera (Z5) 
            012 - usterka elektryczna w obwodzie - Sporadyczny
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00101100
                    Priorytet błędu: 3
                    Częstość błędu: 10
                    Wew.licznik błędów: 219
                    Przebieg: 156224 km
                    Wskaźnik czasu: 0
                    Data: 2018.01.17
                    Czas: 09:17:38

02117 - Silnik składania lusterka 
            007 - zwarcie z masą - Sporadyczny
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00100111
                    Priorytet błędu: 3
                    Częstość błędu: 0
                    Wew.licznik błędów: 215
                    Przebieg: 157168 km
                    Wskaźnik czasu: 0
                    Data: 2018.02.03
                    Czas: 21:35:06


-------------------------------------------------------------------------------
Adres 46: Moduł komfortu        Plik etykiet: 4E0-910-289.lbl
   Oznaczenie elementu SW: 4E0 910 289 D    HW: 4E0 907 289 D
   Komponent: Komfortgeraet   H07 0010  
   Weryfikacja: 00100007    Numer seryjny:  W040607280137
   Kodowanie: 0004728
   Kod serwisu: WSC 02313 785 00200
   VCID: 2A5A3A3485FF281197-807E

   Podsystem 1 - Oznaczenie elementu: 4E0 910 853 
   Komponent: Heckdeckel   P14H06 0070

   Podsystem 2 - Oznaczenie elementu: 4E0 907 719 
   Komponent: Neigungssensor  H05 0020

Znaleziono 1 błąd:
01134 - Syrena alarmu (H12) 
            012 - usterka elektryczna w obwodzie
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 01101100
                    Priorytet błędu: 3
                    Częstość błędu: 254
                    Wew.licznik błędów: 180
                    Przebieg: 149812 km
                    Wskaźnik czasu: 0
                    Data: 2016.02.09
                    Czas: 00:09:30


-------------------------------------------------------------------------------
Adres 4F: Centr.z.elektr.II        Plik etykiet: Brak
   Oznaczenie elementu SW: 4E0 910 280 A    HW: 4E0 907 280 A
   Komponent: ILM Beifahrer   H11 0070  
   Weryfikacja:             Numer seryjny: 00000000090724
   Kodowanie: 0010101
   Kod serwisu: WSC 02313 785 00200
   VCID: 1E32E6E4C9B7D4B1FB-804A

3 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
00046 - Silnik układu mycia przedniego lewego reflektora (V248) 
            009 - Przerwa / zwarcie z masą
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 01111001
                    Priorytet błędu: 3
                    Częstość błędu: 1
                    Wew.licznik błędów: 180
                    Przebieg: 154836 km
                    Wskaźnik czasu: 0
                    Data: 2017.12.24
                    Czas: 10:45:00

00047 - Silnik układu mycia przedniego prawego reflektora (V249) 
            009 - Przerwa / zwarcie z masą
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 01111001
                    Priorytet błędu: 3
                    Częstość błędu: 3
                    Wew.licznik błędów: 180
                    Przebieg: 154836 km
                    Wskaźnik czasu: 0
                    Data: 2017.12.24
                    Czas: 10:44:00

02270 - Chowanie/wysuwanie wyświetlacza; brak odp. z wyłącznika krańcowego; wysuwanie 
            004 - Brak sygnału / brak komunikacji
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 01111001
                    Priorytet błędu: 3
                    Częstość błędu: 3
                    Wew.licznik błędów: 180
                    Przebieg: 154836 km
                    Wskaźnik czasu: 0
                    Data: 2017.12.24
                    Czas: 10:44:00

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 53: Hamulec postojowy        Plik etykiet: 4E0-910-801.clb
   Oznaczenie elementu SW: 4E0 910 801 C    HW: 4E0 907 801 A
   Komponent: EPB  A32C0220   H02 0220  
   Weryfikacja: A32C0220    
   Kodowanie: 0001031
   Kod serwisu: WSC 00011 888 96745
   VCID: 1F4CDBE0CEBDDDB9F0-804A

Znaleziono 1 błąd:
02596 - Klocki hamulcowe z tyłu zużyte 
            008 - Niezrozumiały sygnał
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 01111000
                    Priorytet błędu: 6
                    Częstość błędu: 1
                    Wew.licznik błędów: 104
                    Wskaźnik czasu: 0

             Ramka zamrożona:
                    Napięcie: 9.94 V
                    Zliczanie: 61

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 65: Ciśn.w oponach        Plik etykiet: 4E0-910-273.lbl
   Oznaczenie elementu SW: 4E0 910 273 A    HW: 4F0 907 273 A
   Komponent: Reifendruck 3   H05  
   Weryfikacja: 00050340    Numer seryjny: 00000700046874
   Kodowanie: 0212328
   Kod serwisu: WSC 94208 132 574529
   VCID: 204ED81CF3C3E241C9-8074

Znaleziono 1 błąd:
01521 - Czujnik ciśnienia w oponach 
            002 - Dolna wartość skrajna przekroczona
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 01100010
                    Priorytet błędu: 3
                    Częstość błędu: 253
                    Wew.licznik błędów: 0
                    Przebieg: 154838 km
                    Wskaźnik czasu: 0
                    Data: 2017.12.23
                    Czas: 00:36:47

             Ramka zamrożona:
                    (bez jednostek): 0.0
                    Temperatura: 8.0*C
                    Kod błędu: 0
                        nierozpoznan.
                        nierozpoznan.
                        nierozpoznan.
                        nierozpoznan.

Koniec --------------------(Skanowanie trwalo: 03:29)----------------------


[ Dodano: 2018-02-07, 19:30 ]
Pomóżcie, bo nie wiem czy auto odstawić do mechanika czy może mógłbym sobie poradzić z waszą pomocą.

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 07 lut 2018, 20:53

Trochę się tego nazbierało. Zaczął bym od obejrzenia instalacji i ewentualnie wymiany świeczek. Dalej co z tymi G70 i G246 - to chyba przepływki. Raczej na początek do sprawdzenia/wyeliminowania tych błędów nie potrzeba mechanika.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

nexus
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 74
Rejestracja: 17 paź 2015, 16:51
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: nexus » 07 lut 2018, 21:19

Wymieniałem niedawno akumulator i jak odłączyłem to pokazało chyba 100 błędów ale usunąłem je, fakt nie działa mi większość z tych rzeczy bo webasto z pilota, spryskiwacze do lamp, czujniki ciśnienia w oponach (tak jakby ich nie było bo nie pokazuje ciśnienia w MMI), nie chowa mi sie mmi ale może je ktoś odłączył, alarmu nie ma, ale jest błąd lusterek a normalnie się składają i podgrzewane są no i z tą mocą i zawieszaniem nie wiem czy to kompresor czy może któryś amortyzator?


No i od czego zacząć to sprawdzanie? Może to być związane z tym że błoto i woda przez kilka dni lub tygodni (bo nie zwróciłem uwagi jak kupowałem :/) wlatywało przez nadkola na ECU ?

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 07 lut 2018, 21:22

nexus pisze:No i od czego zacząć to sprawdzanie? Może to być związane z tym że błoto i woda przez kilka dni lub tygodni (bo nie zwróciłem uwagi jak kupowałem ) wlatywało przez nadkola na ECU ?
Coś mam wrażenie, że pytasz a wiesz :) Sprawdź dobrze co tam się dzieje z i pod tymi sterownikami. Dalej pooglądaj wtyczki, pod ecu są jakieś przekaźniki. To dobry punkt zaczepienia.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 07 lut 2018, 22:14

nexus, skasuj błędy silnika, włącz podgląd parametrów jak np.: wartości przepływek, żądane i aktualne ciśnienie doładowania, różnica ciśnień DPF i tego typu podobnych. Obserwuj co się dzieje z poszczególnymi parametrami tuż przed wystąpieniem błędu. Jeżeli nie wiesz o czym piszę, oddaj auto do dobrego diagnosty. Pzdr.

nexus
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 74
Rejestracja: 17 paź 2015, 16:51
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: nexus » 08 lut 2018, 17:22

danishow, Wiem o czym mówisz zrobić pomiar bloku 03-przepływka 11- turbo a ta różnica dpf to który blok?

Dynamiczne robić na tipie 3 bieg czy normalnie?

[ Dodano: 2018-02-08, 17:22 ]
Jestem trochę załamany po tym co zobaczyłem jak ściągnąłem nadkole :/
Zobaczcie sami, teraz nie wiem czy porozcinać te kable i jeszcze raz je połączyć czy się za to nie brać i oddać to do jakiegoś mechanika/elektryka żeby czegoś jeszcze bardziej nie spieprzyć, myślałem też o koledze z forum szeryfisch bo sam ma /miał a8 to by może prędzej to ogarnął niż ktoś kto pierwszy raz to widzi na oczy.












Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 08 lut 2018, 17:52

Nasi już tam byli? :D Pod ta izolacją chociaż polutowane czy na barana poskręcane? Słuchaj, jak nie czujesz się na siłach to oddaj to komuś kto zrobi to dobrze. Polutuje poprawnie, pozakłada koszulki termokurczliwe, założy jakiś bandaż do osłonienia wiązki. Nie wygląda to tragicznie znowu ;)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

nexus
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 74
Rejestracja: 17 paź 2015, 16:51
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: nexus » 08 lut 2018, 18:16

No byli byli :D Polutować to polutuję tylko czy to wszystko dobrze jest podłączone, i to idzie do tego sterownika i przed samą wtyczką jest to ściśnięte trytką, w bagażniku patrzyłem z prawej i lewej strony to niby wszystko okej. Oby to było to.

A IC jakoś wyczyścić? Próbowałem przedmuchać ale w sumie tylko trochę tego syfu odleciało.


I jeszcze jedno da jakoś się sprawdzić zawieszenie VCDS'em? Bo dałem najwyżej jak można i bardzo długo podnosił i jak już przestał to przód jakby odrazu nieco się obniżył, później już nie schodził niżej.

Awatar użytkownika
gregor_wroc
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 81
Rejestracja: 23 lip 2014, 18:57
Lokalizacja: DW

Post autor: gregor_wroc » 11 lut 2018, 15:08

A z rana po postoju całonocnym zaświeca Ci się zielona lampka, że auto jest obniżone?

nexus
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 74
Rejestracja: 17 paź 2015, 16:51
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: nexus » 11 lut 2018, 18:23

Nie, ale wczoraj już w ogóle nie chciał podnieść na najwyższy poziom, kompresor chodził a auta nie podnosiło, gdzie w czwartek podniósł się tylko bardzo długo to trwało.

Jurek22
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 115
Rejestracja: 01 lis 2017, 11:28
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: Jurek22 » 11 lut 2018, 18:35

Masz w błędach że jest nieszczelność w układzie wiec ją zlokalizuj bo zameczysz kompresor
Najpierw 80 B4, pózniej A4 B5, następnie A6 C5 i w końcu A8 D3

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 11 lut 2018, 22:18

nexus pisze:Edit2: No i mi się przypomniało że wczoraj po trasie około 200km pokazała się kontrolka od "zawieszenia" ta pomarańczowa. Po zgaszeniu i odpaleniu znikła.
żółta kontrolka od zawieszenia pojawiła się od tego:

01400 - Regulacja poziomu zawieszenia
002 - Dolna wartość skrajna przekroczona - Sporadyczny

któryś czujnik poziomowania jest na wykończeniu i sterownik dostał od niego taki sygnał lub nieszczelność w zawiasie spowodowała dobicie amora na jakiejś nierówności (dziura, torowisko) co dało efekt takiego a nie innego położenia...patrząc po błędach nieszczelność w układzie jest więc dwa problemy mogą występować jednocześnie
auto długo się podnosi z powodu nieszczelności i kompres może być dojechany więc nie pompuje tyle ile powinien
jak nie ogarniesz nieszczelności to tak jak napisał Jurek22 zajedziesz kompresor (koszty wzrosną)

w webasto też ktoś grzebał - sterownik od benzyny wsadził lub jest (sterownik webasto) po "naprawie/regeneracji" u jakiegoś fachmana więc nie masz dogrzewania co przy V8 TDI jest bardzo istotne

nexus
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 74
Rejestracja: 17 paź 2015, 16:51
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: nexus » 11 lut 2018, 23:34

A gdzie znajdę sterownik? Chociaż bym zobaczył po numerach czy to ten.. No ale dziwna sprawa z tym webasto bo z pilota nie chodzi a z mmi niby da się włączyć (na zegarach jest ta kontrolka kolo godziny). No a z tym dogrzewanie to nie wiem, ale dość szybko auto mi się grzeje do temperatury pracy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl