[D3 ALL ] Regeneracja silniczka hamulca postojowego i jego
Mi się udało, ale później dla pewnosci uzupełniłem po wierzchu topionym plastikiem - pręt jak i plastik nad kuchenka rozgrzałem. Lutownica była by bardziej na miejscu ale nie miałem pod ręką. Przede wszystkim przed ponownym montażem wyczysc syf pod oringiem na który nachodzi obudowa silniczka hamulcowego.
Jeżeli miał bym to teraz robić raz jeszcze, użył bym kleju dwuskładnikowego.
Jeżeli miał bym to teraz robić raz jeszcze, użył bym kleju dwuskładnikowego.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3526
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
dobra pokrywki zdjęte, wystarczyło nieco naciąc w jednym miejscu a potem podważać
i się rozeszły....
przy okazji się zastanowiłem co robią serwisy w ramach tzw regeneracji....
silnik z hallem zalany twardą żywicą.... przekładnia - na bank nie występuje
jako cześć zamienna.... poza tym wydaje mi się że zniesie bardzo dużo...
wygląda na to że można umyć, zmienić pasek (grosze)
i zakleić ewentualne pęknięcia obudowy.... zgadzacie się?
i się rozeszły....
przy okazji się zastanowiłem co robią serwisy w ramach tzw regeneracji....
silnik z hallem zalany twardą żywicą.... przekładnia - na bank nie występuje
jako cześć zamienna.... poza tym wydaje mi się że zniesie bardzo dużo...
wygląda na to że można umyć, zmienić pasek (grosze)
i zakleić ewentualne pęknięcia obudowy.... zgadzacie się?
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3526
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
no tak, nie wiem dlaczego wcześniej tamtego nie znalazłem... moje przekładnie
w stanie co najmniej dobrym więc zamawiam paski czyszczę smaruje gdzie trzeba i sklejam
potem zabawa z wiązkami które niestety podgniły... jest na to gdzieś jakiś temacik?
[ Dodano: 2018-01-19, 10:11 ]
w stanie co najmniej dobrym więc zamawiam paski czyszczę smaruje gdzie trzeba i sklejam
potem zabawa z wiązkami które niestety podgniły... jest na to gdzieś jakiś temacik?
[ Dodano: 2018-01-19, 10:11 ]
to ciekawe, w hurtowni nikt sie nie pytał np o pochodzenie albo o kolor skórydice111 pisze:Tak, ale nie dla każdego.maciu pisze:Sam pasek np. jest dostępny?
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
Dziś również samemu zregenerowałem silnik hamulca. Pasek użyłem z linku powyżej. Żadna filozofia.
A panom od regeneracji dziękuję za pretensje za samo pytanie o sam pasek. Mieli pretensje ze śmiałem otworzyć silniczek. Rozumiem ze to ich praca ale w taki sposób się nie rozmawia z klientami.
Przekładnie planetarne są na Aliexpresją. Tam silniczek do pasata kosztuje 50-80 zł tyle ze miesiąc czekania. A przekładnia jest identyczna. Gorszej jakości ale za 100 zł można zrobić pełną regenerację.
Zostaje ostatni element czujnik halla. Czy ktoś znalazł jakieś jego parametry?? Przelutowanie go to nie problem. Tylko trzeba wiedzieć jaki to jest.
A panom od regeneracji dziękuję za pretensje za samo pytanie o sam pasek. Mieli pretensje ze śmiałem otworzyć silniczek. Rozumiem ze to ich praca ale w taki sposób się nie rozmawia z klientami.
Przekładnie planetarne są na Aliexpresją. Tam silniczek do pasata kosztuje 50-80 zł tyle ze miesiąc czekania. A przekładnia jest identyczna. Gorszej jakości ale za 100 zł można zrobić pełną regenerację.
Zostaje ostatni element czujnik halla. Czy ktoś znalazł jakieś jego parametry?? Przelutowanie go to nie problem. Tylko trzeba wiedzieć jaki to jest.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3526
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
zrób mi zdjęcia tego halla na wierzchu.... ja chciałbym zobaczyć gdzie jest
i jak sie do niego dobierzesz...
a że dwa przewody są cienkie i tam jest jakiś czujnik obrotów.... to wiadomo
są hallotrony nie wymagające zasilania, mam jeszcze motorek luzem podepnę tam jakąś
diodkę i zobaczymy czy będzie coś migać
i jak sie do niego dobierzesz...
a że dwa przewody są cienkie i tam jest jakiś czujnik obrotów.... to wiadomo
są hallotrony nie wymagające zasilania, mam jeszcze motorek luzem podepnę tam jakąś
diodkę i zobaczymy czy będzie coś migać
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
Postaram się jak najszybciej wrzucić foty. Musze mieć chwile żeby go zdemontować.
Powiedzcie czy da się rozebrać wtyczkę łączącą wiązke z silniczkiem?
Wyskoczył mi błąd zwarcia z plusem na silniczku. Mam w jednym miejscu przy wtyczce rozciętą izolację i słabo jest zaizolowana i chyba łapie tam przebicie od wilgoci. Muszę rozebrać wtyczkę żeby to zaizolować jak należy.
Macie jakieś doświadczenie z tą wtyczką???
Powiedzcie czy da się rozebrać wtyczkę łączącą wiązke z silniczkiem?
Wyskoczył mi błąd zwarcia z plusem na silniczku. Mam w jednym miejscu przy wtyczce rozciętą izolację i słabo jest zaizolowana i chyba łapie tam przebicie od wilgoci. Muszę rozebrać wtyczkę żeby to zaizolować jak należy.
Macie jakieś doświadczenie z tą wtyczką???
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3526
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
wszystkie są rozbieralne, najlepiej zaopatrzyc się w specjalne wyjmaki do pinów
elektrycznych lub pobawić się czymś w rodzaju zgłębnika dentystycznego
najpierw należy rozpiąć fioletowe zabezpieczenie we wtyczce - jak obejrzysz wtyczkę
i pokombinujesz to dasz radę na yt pewnie są filmiki szukaj pod hasłem amp/tyco connector
elektrycznych lub pobawić się czymś w rodzaju zgłębnika dentystycznego
najpierw należy rozpiąć fioletowe zabezpieczenie we wtyczce - jak obejrzysz wtyczkę
i pokombinujesz to dasz radę na yt pewnie są filmiki szukaj pod hasłem amp/tyco connector
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020