części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 ALL ] VAS z allegro

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 12 lut 2018, 16:03

Prawda jest taka, że to co da się zrobić VCDSem robi się szybciej, a sporo rzeczy idzie tylko ODISem - konkluzja - najlepiej mieć oba :]
Black Cars Matters

shaqal
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 594
Rejestracja: 13 kwie 2012, 14:55
Lokalizacja: Grudziądz / Gdańsk

Post autor: shaqal » 12 lut 2018, 17:02

dice111 pisze:Prawda jest taka, że to co da się zrobić VCDSem robi się szybciej, a sporo rzeczy idzie tylko ODISem - konkluzja - najlepiej mieć oba :]
Do kompletu VAG CAN Pro jest potrzebny, wtedy można szaleć.

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 13 lut 2018, 12:24

dice111 pisze:Prawda jest taka, że to co da się zrobić VCDSem robi się szybciej, a sporo rzeczy idzie tylko ODISem - konkluzja - najlepiej mieć oba :]
ile szybciej? 5 min vs 2 godziny? :P
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

shaqal
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 594
Rejestracja: 13 kwie 2012, 14:55
Lokalizacja: Grudziądz / Gdańsk

Post autor: shaqal » 13 lut 2018, 14:36

maciu pisze:
dice111 pisze:Prawda jest taka, że to co da się zrobić VCDSem robi się szybciej, a sporo rzeczy idzie tylko ODISem - konkluzja - najlepiej mieć oba :]
ile szybciej? 5 min vs 2 godziny? :P
Samo włączenie odisa trwa dłużej niż kodowanie vcdsem.

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 13 lut 2018, 14:42

no to ja wiem przy BT az mi sie chce to nagrac :)

jak ktos tym zarabia i trzaska 10 aut dziennie to może i wkurzające....
ale do użytku prywatnego? co znaczy ta minuta....
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 13 lut 2018, 15:17

jasne, że ODIS to kombajn, który zanim wystartuje w tej javie to chwilę trwa ale jakie to są oszczędności czasu (2-3minuty) ile tego trzeba trzepać dziennie by te oszczędności (czasu) dały jakiś wymierny efekt... jak dla mnie zupełnie nie trafiony argument tym bardziej, że jak ktoś z tego żyje to ma pewnie cały czas odpalonego kompa z softem i problem czasu uruchamiania nie istnieje...
mając dwa interfejsy przestałem korzystać z VCDSa... raz na jakiś czas sprawdzam auto tylko ODISem

Dużym argumentem za VCDSem są kodowania, których jest pełno w sieci lub same podpowiedzi VCDSa ale mając wiedzę co należy przekodować to samo wykonam ODISem. <hihiwiesz>

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 14 lut 2018, 07:49

panton pisze:Dużym argumentem za VCDSem są kodowania, których jest pełno w sieci lub same podpowiedzi VCDSa ale mając wiedzę co należy przekodować to samo wykonam ODISem. <hihiwiesz>
przecież siłą ODISa są właśnie podpowiedzi, mało tego całe dokumenty, procedury pokazujące np
umiejscowienia komponentów, rozpiski kodowań, bloków itp.
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 14 lut 2018, 09:18

maciu, wszystko się zgadza ale dla zwykłego zjadacza chleba będzie prostsza instrukcja z forum gdzie jest opisane krok po kroku co ma zrobić by np. wyłączyć sygnał nie zapiętych pasów
do ODISa nie ma (na chwilę obecną jest bardzo mało) takich DIY bo wszystko się opiera (fora VAG) na VCDSie...
Oczywiście ODIS ma kawał dokumentacji zapiętej w sobie dlatego tyle waży i tak się uruchamia.
Dla Kowalskiego VCDS jest prostszy...

carbonek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 131
Rejestracja: 22 gru 2013, 23:37
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: carbonek » 14 lut 2018, 10:30

Dobra Panowie to pochwalcie się co kupiliście na tym allegro bo chciałbym też zamówić. Zależy mi na ODIS-ie i na aktualizacjach oprogramowania (silnik , skrzynia).

Będe chyba jedyną osobą w GW która będzie miała coś takiego ;) dramat !

z tego powodu chcę się tego nauczyć...

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 15 lut 2018, 09:32

z ciekawosci zmierzylem

start aplikacji z wyborem silnika itp 80s
czytanie u mnie wszystkich modułów 120s (odczyt błędów itp.)
reszta - ostrzezenia, ładowanie test planów itp 60s

to po BT
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Nenesz
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 36
Rejestracja: 09 lis 2009, 23:58
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Nenesz » 18 lut 2018, 21:36

Ok. Szanowni koledzy. Co kupić do A8 d3 4.2 tdi?
Nie będę robił jakichś specjalistycznych kodowań itp.
Jedynie Adaptacja klocków po wymianie, sprawdzanie błędów i inne w sumie podstawowe rzeczy.
Jakby ktoś miał jakieś sprawdzone źródło to linki mile widziane..
Dz
S8 D2 '98 2008=>2018 ( ale się widujemy )
A8 D3 '06 2017=>

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 18 lut 2018, 22:12

Jest na forum obszerny temat o chińskich VCDSach łącznie z linkami, tam poszukaj.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl