[D3 02 4.0TDI ] Kolejność cylindrów w 4.0 TDi, wysokie kor
[D3 02 4.0TDI ] Kolejność cylindrów w 4.0 TDi, wysokie kor
Witam, po dłuższej przerwie, nabyłem A8 4.0 TDi, auto trochę zaszczurzone przez poprzedniego właścicela, ale technicznie w dobrym stanie, wymieniany był rozrząd i hydraulika. Generalnie z silnikiem nie mam żadnych problemów, pali czy zimny czy ciepły, cicho pracuje. Wczoraj sprawdzałem korekcje wtrysków vasem i według mnie nie są zbyt ciekawe, od -2.5 do +2.5, jakie mniej więcej mają być w tym silniku? Jak liczymy kolejność cylindrów, chcę zobaczyć który wtrysk jest najsłabszy... Czy mógłby ktoś sprawdzić i podać korekcje jakie ma u siebie? Wtryski są piezoelektryczne i tak wadliwe jak w 3.0 TDi?
4.0 nie ma jeszcze piezoelektrycznych.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
W każdej V8 identycznie:qBoss pisze:To jaka kolejnosc?
4 ... 8
3 ... 7
2 ... 6
1 ... 5
-------
przód
auta
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Auktalnie jestem w niemczech, podczas trasy zapalila sie spiralka brak mocy, źle pracuje na wolnych, problem z paleniem jak na D prawie przygasa przy ruszaniu.
Kanal 13
-0,99 -1,93 -3,06 -0,28
Kanal 14
-3,06. -0,38 -3,06 -0,47
Koledzy jakas porada cp robic? Regenerowane wtryski...wymiana wszytskich? Potrzebne wprpwadzanie oznaczen z nowych wtryskow? Jak to soe robi w 4,0 tdi
Ktoś pomoże?
Kanal 13
-0,99 -1,93 -3,06 -0,28
Kanal 14
-3,06. -0,38 -3,06 -0,47
Koledzy jakas porada cp robic? Regenerowane wtryski...wymiana wszytskich? Potrzebne wprpwadzanie oznaczen z nowych wtryskow? Jak to soe robi w 4,0 tdi
Ktoś pomoże?
quattro
Panowie, miałem trochę czasu wiec sprawdziłem wtryski, wtrysk z trzeciego cylindra nie reaguje na zdjęcie i założenie wtyczki... zamiana z wtryskiem z miejsca 2 daje takie objawy ze dalej na trzecim wtrysku jest brak reakcji na ściągniecie wtyczki.
Muszę teraz sprawdzic kompresje na tym 3 baniaku...ile powinna miec? będę mierzył przez swiece...jak tylko dostane z polski mój miernik. Nie wiem co mi pokaże ale może jakies podpowiedzi z waszej strany co może pójsc najprawdopodobniej w tym motorze?
Acha, jak sprawdzić czy na wtrysk dochodzi napięcie z kompa? może kable nie łączą?
Sterowanie jest masa? Na stałe powinien byc plus na wszystkich wtryskach? Zapomniałem to sprawdzić wczoraj... ;(
Muszę teraz sprawdzic kompresje na tym 3 baniaku...ile powinna miec? będę mierzył przez swiece...jak tylko dostane z polski mój miernik. Nie wiem co mi pokaże ale może jakies podpowiedzi z waszej strany co może pójsc najprawdopodobniej w tym motorze?
Acha, jak sprawdzić czy na wtrysk dochodzi napięcie z kompa? może kable nie łączą?
Sterowanie jest masa? Na stałe powinien byc plus na wszystkich wtryskach? Zapomniałem to sprawdzić wczoraj... ;(
quattro
W okolicach 28-33 bar, minimalne 21 bar, maksymalna różnica między cylindrami 5 bar.qBoss pisze:Muszę teraz sprawdzic kompresje na tym 3 baniaku...ile powinna miec?
Oscyloskopem ...sprawdź od razu przejście kabli do sterownika.qBoss pisze:Acha, jak sprawdzić czy na wtrysk dochodzi napięcie z kompa?