części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D4 ALL ] 4.0 TFSI (A8 D4 lift) vs 4.0 TFSI (S8 D4 lift)

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

[D4 ALL ] 4.0 TFSI (A8 D4 lift) vs 4.0 TFSI (S8 D4 lift)

Post autor: panton » 29 lis 2017, 11:58

Jak w temacie - różnice, wady, problemy? <hmm>

Hgo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 196
Rejestracja: 02 sty 2011, 11:38
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hgo » 29 lis 2017, 23:00

123
Ostatnio zmieniony 17 cze 2021, 01:27 przez Hgo, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 21 gru 2017, 15:02

jedyny problem, który znalazłem a dotyczył tego silnika to telepanie/wibracje

http://www.revbase.com/BBBMotor/TSb/Dow ... ?id=183808

greg26
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 423
Rejestracja: 11 lut 2010, 22:06
Lokalizacja: GA

Post autor: greg26 » 01 mar 2018, 18:51

panton pisze:jedyny problem, który znalazłem a dotyczył tego silnika to telepanie/wibracje

http://www.revbase.com/BB...adPdf?id=183808
potwierdzam.Ja w zeszłym roku świeżo po zakupie w ramach akcji serwisowej miałem wgrany nowy soft.Pomimo,że mam nowy soft lekkie lelepanie/wibracje są,aczkolwiek nie jest to jakoś uciążliwe czy wkurzające,a zaznaczam,że mam pedantyczne podejście do aut.Jazda autem z tym silnikiem to poezja i po przejechanych 14 tyś km S8 z tym silnikiem mogę stwierdzić,że nie żałuję zakupu.Spalanie-zależy od kierowcy.Chcesz poszaleć to będzie przepalał,chcesz oszczędności - delikatna noga i spalanie na tasie poniżej 10l jest realne.
Problem pobierania oleju wg mnie w tym silniku nie istnieje,albo mój silnik jest w dobrym stanie,bo dolewka poniżej litra oleju między wymianami w silniku biturbo jest akceptowalna.
System start/Stop mam wywalony i czasami tylko tak dla zabawy uruchamiam go,aby sprawdzić jak działa.
Pierwsze co zrobiłem po zakupie to wymiana świec zapłonowych i na to bym uczulił każdego posiadacza TFSI.
PB 98 tylko Shell albo Statoil + dodatki do paliwa LM i cieszę się jazdą.
No i ten dźwięk silnika....
Polecam :-)

Jacek82
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 138
Rejestracja: 25 lut 2018, 16:00
Lokalizacja: Opole

Post autor: Jacek82 » 01 mar 2018, 21:26

odmy(była modernizacja na najnowszy model 542E)
przy większym przebiegu rozrządy(łańcuchy,napinacze)
znam przypadek "zgubienia"wstecznego w skrzyni
pobór oleju tak jak kolega wyżej napisał 1-1,5L na 15 tyś km
spalanie między 9-17L/100km Pb98
wibracje po zmianie oprogramowania nie znikają
ogólnie w aucie można się zakochać

greg26
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 423
Rejestracja: 11 lut 2010, 22:06
Lokalizacja: GA

Post autor: greg26 » 01 mar 2018, 22:45

Jacek82 pisze:odmy(była modernizacja na najnowszy model 542E)
o tym akurat nie słyszałem,ale jeśli będzie to z pożytkiem dla auto może się kiedyś skuszę.
Jacek82 pisze:przy większym przebiegu rozrządy(łańcuchy,napinacze)
standard w każdym aucie na "łańcuchach". Ja mam na blacie 105 tyś km ,więc z moimi rocznymi przebiegami max 15 tyś km nie mam się co martwić.
Jacek82 pisze:ogólnie w aucie można się zakochać
wg mnie D4 jest solidniejszą konstrukcją od D3 i posiadając nawet najsłabszy silnik z gamy można być zadowolonym.Coś więcej pod maską powoduje,że można np.utrzeć nosa "prosiakowi".

Jacek82
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 138
Rejestracja: 25 lut 2018, 16:00
Lokalizacja: Opole

Post autor: Jacek82 » 02 mar 2018, 06:26

po dobrym programie nawet wersja 4.0 TFSI 420PS z pierwszego wypustu już staje się szybka
masz rację z łańcuchami...ale kolega jeździ tylko Mercami AMG już od wersji E55 W211 i nigdy nie miał z tym problemów

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 04 mar 2018, 19:35

z informacji jakie można zebrać wszystkie znaki na niebie wskazują, że w końcu Audi zrobiło zaje...ty silnik Pb
ostatnio rozmawiałem z właścicielem poliftowej S8D4 i przy nalocie 110kkm nic nie było robione w silniku i aucie co mnie bardzo zaskoczyło że nawet żaden czujnik czy pierdoła nie padła
520KM w zupełności do szczęścia wystarczy a przy dwóch turbinach silnik bardzo ładnie wstaje od samego dołu więc nie ma potrzeby kręcenia obrotami
zużycie oleju mniejsze / większe ale zawsze będzie występować w silnikach z turbo
rozrząd pewnie się odezwie ale to 250kkm lub więcej więc ten temat nie istnieje (nie znalazłem nigdzie informacji by był z nim problem lub coś przeskoczyło, zerwało się przy nalocie poniżej 200kkm)

ile już macie na tym silniku (S8 520KM) i skrzyni nalatane kilometrów? <hmm>

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 04 mar 2018, 20:24

to aż tak źle już że 110kkm bez jak rozumiem większej naprawy to sukces? smutne
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 04 mar 2018, 22:42

Jak wytrzyma 300k km bez napraw to będzie można mówić o dobrym, bezawaryjnym silniku ...110 k km to wiekszosc jednostek przejeździ bez zaglądania do nich, nawet bez wymiany oleju :D

greg26
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 423
Rejestracja: 11 lut 2010, 22:06
Lokalizacja: GA

Post autor: greg26 » 04 mar 2018, 23:12

Ja mam w tej chwili 104 tyś km przebiegu i po roku użytkowania intuicja mówi mi,że jeśli będzie się dbało o silnik (częste wymiany oleju,świec,filtrów powietrza,dobre paliwo,nie pałowanie na zimnym silniku) to motor ten może dużo km wytrzymać.

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 04 mar 2018, 23:59

danishow, Trudno wymagać by te auta miały nalot na poziomie 300kkm więc na chwilę obecną dyskutujemy o tym co jest.... ale zrobienie autem takim jak D4, gdzie poziom skomplikowania jest wysoki 110kkm bez awarii nawet jakiegoś czujnika czy mało istotnego elementu (nie mam na myśli tylko silnika ale całego auta z jego wszystkimi bajerami) to jest pozytywne i obiecujące

greg26, dzięki za info <okok>

Jacek82
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 138
Rejestracja: 25 lut 2018, 16:00
Lokalizacja: Opole

Post autor: Jacek82 » 05 mar 2018, 10:47

CGTA 520PS 01.2013 rok 353 tyś km w październiku 2017 z poważniejszych rzeczy po VINie:2 turbosprężarki,tarcze ceramiczne przód(gwarancja)....później odma i inne duperele ja...
napinacze już słychać...źle nie jest

Awatar użytkownika
Saberek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 185
Rejestracja: 11 lut 2011, 17:05
Lokalizacja: Lloydminster, Alberta , Kanada

Post autor: Saberek » 14 paź 2018, 08:27

Wlasnie dzis ogladalem 2013 S7 4.0T 95000km i 5000km temu turbiny zaczely wyc i wymienili na gwarancji
Podobno $ 4800 CAD sztuka plus osprzet

Hgo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 196
Rejestracja: 02 sty 2011, 11:38
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hgo » 12 sty 2019, 01:00

123
Ostatnio zmieniony 17 cze 2021, 01:27 przez Hgo, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D4 (2009 - 2017)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl