[D4 ALL ] 4.0 TFSI (A8 D4 lift) vs 4.0 TFSI (S8 D4 lift)
[D4 ALL ] 4.0 TFSI (A8 D4 lift) vs 4.0 TFSI (S8 D4 lift)
Jak w temacie - różnice, wady, problemy?
jedyny problem, który znalazłem a dotyczył tego silnika to telepanie/wibracje
http://www.revbase.com/BBBMotor/TSb/Dow ... ?id=183808
http://www.revbase.com/BBBMotor/TSb/Dow ... ?id=183808
potwierdzam.Ja w zeszłym roku świeżo po zakupie w ramach akcji serwisowej miałem wgrany nowy soft.Pomimo,że mam nowy soft lekkie lelepanie/wibracje są,aczkolwiek nie jest to jakoś uciążliwe czy wkurzające,a zaznaczam,że mam pedantyczne podejście do aut.Jazda autem z tym silnikiem to poezja i po przejechanych 14 tyś km S8 z tym silnikiem mogę stwierdzić,że nie żałuję zakupu.Spalanie-zależy od kierowcy.Chcesz poszaleć to będzie przepalał,chcesz oszczędności - delikatna noga i spalanie na tasie poniżej 10l jest realne.panton pisze:jedyny problem, który znalazłem a dotyczył tego silnika to telepanie/wibracje
http://www.revbase.com/BB...adPdf?id=183808
Problem pobierania oleju wg mnie w tym silniku nie istnieje,albo mój silnik jest w dobrym stanie,bo dolewka poniżej litra oleju między wymianami w silniku biturbo jest akceptowalna.
System start/Stop mam wywalony i czasami tylko tak dla zabawy uruchamiam go,aby sprawdzić jak działa.
Pierwsze co zrobiłem po zakupie to wymiana świec zapłonowych i na to bym uczulił każdego posiadacza TFSI.
PB 98 tylko Shell albo Statoil + dodatki do paliwa LM i cieszę się jazdą.
No i ten dźwięk silnika....
Polecam :-)
odmy(była modernizacja na najnowszy model 542E)
przy większym przebiegu rozrządy(łańcuchy,napinacze)
znam przypadek "zgubienia"wstecznego w skrzyni
pobór oleju tak jak kolega wyżej napisał 1-1,5L na 15 tyś km
spalanie między 9-17L/100km Pb98
wibracje po zmianie oprogramowania nie znikają
ogólnie w aucie można się zakochać
przy większym przebiegu rozrządy(łańcuchy,napinacze)
znam przypadek "zgubienia"wstecznego w skrzyni
pobór oleju tak jak kolega wyżej napisał 1-1,5L na 15 tyś km
spalanie między 9-17L/100km Pb98
wibracje po zmianie oprogramowania nie znikają
ogólnie w aucie można się zakochać
o tym akurat nie słyszałem,ale jeśli będzie to z pożytkiem dla auto może się kiedyś skuszę.Jacek82 pisze:odmy(była modernizacja na najnowszy model 542E)
standard w każdym aucie na "łańcuchach". Ja mam na blacie 105 tyś km ,więc z moimi rocznymi przebiegami max 15 tyś km nie mam się co martwić.Jacek82 pisze:przy większym przebiegu rozrządy(łańcuchy,napinacze)
wg mnie D4 jest solidniejszą konstrukcją od D3 i posiadając nawet najsłabszy silnik z gamy można być zadowolonym.Coś więcej pod maską powoduje,że można np.utrzeć nosa "prosiakowi".Jacek82 pisze:ogólnie w aucie można się zakochać
z informacji jakie można zebrać wszystkie znaki na niebie wskazują, że w końcu Audi zrobiło zaje...ty silnik Pb
ostatnio rozmawiałem z właścicielem poliftowej S8D4 i przy nalocie 110kkm nic nie było robione w silniku i aucie co mnie bardzo zaskoczyło że nawet żaden czujnik czy pierdoła nie padła
520KM w zupełności do szczęścia wystarczy a przy dwóch turbinach silnik bardzo ładnie wstaje od samego dołu więc nie ma potrzeby kręcenia obrotami
zużycie oleju mniejsze / większe ale zawsze będzie występować w silnikach z turbo
rozrząd pewnie się odezwie ale to 250kkm lub więcej więc ten temat nie istnieje (nie znalazłem nigdzie informacji by był z nim problem lub coś przeskoczyło, zerwało się przy nalocie poniżej 200kkm)
ile już macie na tym silniku (S8 520KM) i skrzyni nalatane kilometrów?
ostatnio rozmawiałem z właścicielem poliftowej S8D4 i przy nalocie 110kkm nic nie było robione w silniku i aucie co mnie bardzo zaskoczyło że nawet żaden czujnik czy pierdoła nie padła
520KM w zupełności do szczęścia wystarczy a przy dwóch turbinach silnik bardzo ładnie wstaje od samego dołu więc nie ma potrzeby kręcenia obrotami
zużycie oleju mniejsze / większe ale zawsze będzie występować w silnikach z turbo
rozrząd pewnie się odezwie ale to 250kkm lub więcej więc ten temat nie istnieje (nie znalazłem nigdzie informacji by był z nim problem lub coś przeskoczyło, zerwało się przy nalocie poniżej 200kkm)
ile już macie na tym silniku (S8 520KM) i skrzyni nalatane kilometrów?
danishow, Trudno wymagać by te auta miały nalot na poziomie 300kkm więc na chwilę obecną dyskutujemy o tym co jest.... ale zrobienie autem takim jak D4, gdzie poziom skomplikowania jest wysoki 110kkm bez awarii nawet jakiegoś czujnika czy mało istotnego elementu (nie mam na myśli tylko silnika ale całego auta z jego wszystkimi bajerami) to jest pozytywne i obiecujące
greg26, dzięki za info
greg26, dzięki za info