części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 01 4.2PB ] Leci płyn chłodniczy z prawej strony

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

[D2 01 4.2PB ] Leci płyn chłodniczy z prawej strony

Post autor: Lechu » 06 mar 2018, 15:42

U mnie prawodpodobnie jest problem z łacznikiem chłodniczki oleju. Lecu z prawej strony jakby pod silnikiem a jak się koło zaczyna.

Czy przy wymianie owego łącznika coś warto wymienić ??

Ma ktoś może pod ręką numery części ?
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Lechu, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Re: Leci płyn chłodniczy z prawej strony

Post autor: FOSS » 06 mar 2018, 17:20

Tagi...
Kurna, Lechu, czemu tobie trzeba na to zwracać uwagę?
Skoro piszesz o konkretnym silniku to po co w tagach wybierasz wszystkie D2 FL?
Poprawiłem ja bo nie chce mi się czekać aż sam to poprawisz.
Pozdrawiam,
FOSS


Lechu pisze:U mnie prawodpodobnie jest problem z łacznikiem chłodniczki oleju. Lecu z prawej strony jakby pod silnikiem a jak się koło zaczyna.
Nic nadzwyczajnego, typowa usterka.
Lechu pisze:Czy przy wymianie owego łącznika coś warto wymienić ??
Wszystkie uszczelnienia chłodniczki oleju.
Lechu pisze:Ma ktoś może pod ręką numery części ?
Jedziesz do ASO i zamawiasz - nic trudnego.
Jak ci się nie chce jeździć do ASO to możesz zamówić u mnie - wyślij na PW numer VIN i dwa słowa zamówienia i dostaniesz to co potrzeba kurierem za pobraniem.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 06 mar 2018, 19:12

FOSS pisze:Skoro piszesz o konkretnym silniku to po co w tagach wybierasz wszystkie D2 FL
To nie wszystkie polifty z 4.2 miały takie samo rozwiązanie chłodniczki oleju ?


CZy oprócz zrzucenia przodu i coś więcej się rozbiera by się do tego dostać ?

[ Dodano: 2018-03-06, 19:12 ]
FOSS pisze:Jedziesz do ASO i zamawiasz - nic trudnego.
Jak ci się nie chce jeździć do ASO to możesz zamówić u mnie - wyślij na PW numer VIN i dwa słowa zamówienia i dostaniesz to co potrzeba kurierem za pobraniem.
Chodziło mi bardziej o nr by było dla kolejnych szukających

13 - 077117411A rura wodna szt. 1
12 - 077121437 o-ring szt. 2

Czy jeszcze są jakieś uszczelki ? Na rysunku zbytnio nic innego nie widzę


Obrazek

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 06 mar 2018, 20:08

Lechu pisze:
FOSS pisze:Skoro piszesz o konkretnym silniku to po co w tagach wybierasz wszystkie D2 FL
To nie wszystkie polifty z 4.2 miały takie samo rozwiązanie chłodniczki oleju ?
Temat [tagów] wygląda tak:

Jak masz problem który dotyczy każdego po-lifta to wybierasz [D2 FL ALL]
Jak masz temat który dotyczy silnika 4.2 to wybierasz zgodnie ze swoim rocznikiem [D2 01 4.2PB] bo w po-liftach są również inne silniki i w takim 3.3tdi jest coś kompletnie innego.
Po to są [tagi] aby skrótowo określić czego dotyczy dany temat.

Apropos 4.2 w po-liftach...
Jak widać w samych tylko po-liftach jest kilka tych silników i czasem czymś się różnią. Akurat w zakresie chłodniczki oleju niczym szczególnym ale w innych miejscach mogą różnić się znacznie.
[tagi] mają skracać tytuły wątków a nie je wydłużać, mają pomagać a nie wprowadzać dodatkowe zamieszanie.

Jak tak dalej pójdzie to temat chłodniczki zamienimy zaraz w temat organizacyjny.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 06 mar 2018, 20:27

Lechu pisze:CZy oprócz zrzucenia przodu i coś więcej się rozbiera by się do tego dostać ?
- a po co ?

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 06 mar 2018, 21:27

Lechu, przodu nie trzeba ruszać. Wszystko robisz od spodu, nadkole też trzeba ściągnąć by mieć więcej miejsca.
Do reszty wymagane są "chińskie" rączki i odpowiednie narzędzia ;)
U mnie wyglądało to tak: KLIK

marcin85
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 159
Rejestracja: 19 gru 2009, 16:01
Lokalizacja: Łódź

Post autor: marcin85 » 07 mar 2018, 08:08





tutaj cos mniej wiecej widac o co chodzi

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 07 mar 2018, 12:24

Podsumowując

077117411A - szt. 1 - łącznik
077198405 - szt. 2 - oringi
077121437 - szt 1. zestaw uszczelek

Pasują do silników : AQG AQF ARU AQH AVP AUW AKC BCS AYS

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 07 mar 2018, 12:49

Oringi 3szt
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl