części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 03 4.2MPI ] Rozładowuje się akumulator

carbonek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 131
Rejestracja: 22 gru 2013, 23:37
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: carbonek » 10 sty 2018, 15:55

Zamówiłem ten kabel także jest już po zawodach i tak. Założę go i zobaczymy. Od 2009 roku wyhaczylem za 50 zł. Zdam relacje czy pomogło. Teraz idę ładować akumulator Haha.

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 10 sty 2018, 17:02

FOSS pisze:
carbonek pisze: nowy kabel pewnie worek pieniędzy w ASO więc mija sie z celem ...
ASO to jest jednak ASO :/

- kabel minusowy od akumulatora do sterownika zarządzania energią 173,41pln netto detal
- kabel plusowy od akumulatora do bezpiecznika 420,22pln netto detal

Skąd taka różnica w cenie? <bezradny>
no jak skąd...

Obrazek
Obrazek

ja widzę różnicę.... ;)
drago_o pisze:Ja bym się tak nie upierał z tym ASO. To jednak tylko przewód z zarobioną klemą. Zaczynałbym od wyczyszczenia wszelkich połączeń na przewodach a jeśli nic nie da to zarobił taką klemę na nowo. To nie jakaś specjalistyczna klema znowu aby w ASO ją kupować.
no jak nie widać powyżej że nie jest to taka zwykła klema to co ja poradzę ;)

po drugie żeby wyczyścić trzeba je porozcinać nic się nie zrobi na zarobionych

też mnie to czeka... (a raczej FOSSa w moim aucie :P :P )
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2292
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 10 sty 2018, 19:45

Już kiedyś pisałem że dołożyłem drugi kabel plusowy do tego co jest i skończyły się problemy . Jeden koniec do klemy a drugi do bezpiecznika .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 10 sty 2018, 20:40

pirotechnicznego bezpiecznika/przerywacza dodajmy.... co by nie było wątpliwości

problem w tym że nie wszystkim się grzeje tylko tam... np u mnie duuuużo cieplejsze jest
połączenie na słupku A na dole
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

carbonek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 131
Rejestracja: 22 gru 2013, 23:37
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: carbonek » 14 sty 2018, 13:32

U mnie sam plus na akku tzn klema plusowa jest jak patelnia gorąca. Sam kabel nie aż tak.

[ Dodano: 2018-01-14, 13:32 ]
Kabel wymieniony. Lądowanie w normie. Po trasie kabel jest zimny. Chyba tutaj tkwił problem. Będę obserwował co i jak dalej.

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 10 mar 2018, 20:29

patrzcie jakie ja mam jaja :

Dosłownie rozpier....a nie to D3 :/ w zimie to juz w ogóle códa się z moim zaczęły dziać,
Akumulator zjadany jest w kilka minut do zera (wg MMI)
jak jest słabszy to w momencie zapalaniajakoś nie nie wiem, tak mocno odcina napięcie w sterowniku dachu ze nie mam tam podświetlenia no i lusterka mam max przyciemnione :/
muszę pojechać aż się podładuje, odpiąć klemę z aku i podpiąć spowrotem i wszystko wraca do normy, az do momentu gdy znowu słabszy aku przy rozruchu spowoduje spadek napięciana sterowniku dachu :/ ja pier...e !
Czy coś jest nie tak z tym sterownikiem ze ona się tak zachowwuje czy jak ??

2 ciekawostka, odpalam auto mam ok polowe bateri (WG MMI) patrze podświetleenia panelu od dachu brak i lusterka ciemne, no nic dojechalem do domu zgasilem auto otworzylem bagażnik oodpiąłem klemę podpiołem spowrotem, zapaliłem auto wszystko wróciło do normy, patrze a tu kontrolka na fis o słabym aku (jak to qr..a przed 10 min zapalałem i było ok)patrze na wskazanie baterii w MMI a tam pozuje 0
rozładował się w 30sekund ?? chyba jakaś kpina :/ przecież to fizycznie nie możliwe !
sterownik zarządzanie energią niby zmieniony przez kogoś bo patrzyłem na niego i z literką C i o ile pamiętam 2005r
możliwe żeby się ten niby poprawiony rypał i robił mi takie jaja ??
Chyba poszukami mimo wszystko jakiegoś jeszcze nowszego sprawnego bo to jakiś majątek nie jest bo już siły nie mam do tego auta !

pisałem tego posta może 10 min, a w tym czasie na MMI mam już 60% bateri :PP jakieś cuda




[ Dodano: 2018-03-10, 20:29 ]


EDIT:


Ciekawostka
Taka:
Wymieniłem moduł dachu bo mi ściemniał te lusterka co chwilę i jak na razie nie dość że z lusterkami spokój to i od kilku dni nic mi akumulatora nie zjada.... :) Nie chcę zapeszac ale czy możliwe to żeby mi tak jak we wcześniejszym poście napisałem, sterownik dachu zjadał niemiłosiernie prąd ???
Już dobrych kilka dni nic się nie dzieje, Aku cały czas 100%

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 10 mar 2018, 20:46

To co pokazuje MMI to nie jest bezwzględny stan akumulatora.
Skala od 0-100% oznacza ileś Ah dostępne dla elektroniki.
0% nie oznacza wyładowanego akumulatora. Tylko powiedzmy w 60%. Szczerze
to nigdzie nie doczytałem jaka jaki jest ten algorytm.

0% w MMI oznacza ostatni poziom wyłączenia przez system zarządzania energią
by umożliwić odpalenie auta. Nie oznacza to 0Ah w aku ponieważ nie
zakręciło by się silnikiem... rozrusznik nie miałby prądu.

Dlatego ważne jest właściwe kodowanie aku:
(bateria zawsze naładowana na 100% i dopiero kodujemy).
Spowoduje to zwiększenie Ah dla elektroniki i późniejsze włączanie poziomów
jej wyłączania.

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 10 mar 2018, 21:53

mkbewe pisze:Nie chcę zapeszac ale czy możliwe to żeby mi tak jak we wcześniejszym poście napisałem, sterownik dachu zjadał niemiłosiernie prąd ???
Możliwe. Generalnie każdy moduł może to powodować a co więcej wzbudzać inne (ale głównie w infotainment). Mi przykładowo kradł prąd moduł komfortu przez to, że uszkodzony był moduł fotela.
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 10 mar 2018, 22:11

No widzisz, czyli może w końcu udało się to zwalczyć :))))
Dzięki za info

xluqas
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 236
Rejestracja: 28 lis 2014, 19:19
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Post autor: xluqas » 17 mar 2018, 13:07

Witam lądowanie na alternatorze 14.3 na akumulatorze 12.9 13v ręce mi opadają co zrobić. Moduł zarządzania energią wymieniony na nowszy model. Akumulator sprawdzony urządzeniem 70% sprawności. Może główny kabel zgnity?
Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 17 mar 2018, 18:35

podlać cyną w kabel i będzie lepiej, niejednemu już pomogło
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

iwi
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 5
Rejestracja: 18 mar 2018, 08:54
Lokalizacja: Katowice

Post autor: iwi » 18 mar 2018, 10:11

Witam Proszę o Pomoc
Wczoraj jak wróciłem zostawiłem auto nie zamknięte przychodzę za dwie godziny chcę otworzyć bagażnik a on trochę zareagował i po sekundzie znowu go dociągnoł okazało się że akumulator padł a najdziwniejsze że pod maską było słychać stukanie przy lewej lampie i to chyba zjadło aku teraz nie mogę otworzyć bagażnika aby podłączyć aku moje pytanie co to mogło być te stukanie ( na wyłączonym zapłonie ) i jak otworzyć klapę bagażnika prubowałem podpiąć prąd pod zapalniczkę światło na suficie świeci a klapa ani drgnie Bardzo Proszę o jakąś radę

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2292
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 18 mar 2018, 10:23

Kluczykiem próbowałeś otworzyć bagażnik ?

Po lewej stronie to kompresor od zawieszenia może słyszałeś .
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez pioter, łącznie zmieniany 1 raz.
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

iwi
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 5
Rejestracja: 18 mar 2018, 08:54
Lokalizacja: Katowice

Post autor: iwi » 18 mar 2018, 10:38

kluczyk obraca się i nic, może to był kompresor bo było czuć też drganie ale czy on mógł rozładować aku no ale żeby to zdjagnozować muszę naładować aku ale jak się do niego dostać <bezradny>

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2292
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 18 mar 2018, 10:53

https://www.a8team.pl/d3-fl-all-padniet ... vt9929.htm

Poszukaj tematu o przekaźniku od kompresora - może styki się skleiły i chodził non stop .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl