[D3 03 4.2MPI ] Rozładowuje się akumulator
no jak skąd...FOSS pisze:ASO to jest jednak ASOcarbonek pisze: nowy kabel pewnie worek pieniędzy w ASO więc mija sie z celem ...
- kabel minusowy od akumulatora do sterownika zarządzania energią 173,41pln netto detal
- kabel plusowy od akumulatora do bezpiecznika 420,22pln netto detal
Skąd taka różnica w cenie?
ja widzę różnicę....
no jak nie widać powyżej że nie jest to taka zwykła klema to co ja poradzędrago_o pisze:Ja bym się tak nie upierał z tym ASO. To jednak tylko przewód z zarobioną klemą. Zaczynałbym od wyczyszczenia wszelkich połączeń na przewodach a jeśli nic nie da to zarobił taką klemę na nowo. To nie jakaś specjalistyczna klema znowu aby w ASO ją kupować.
po drugie żeby wyczyścić trzeba je porozcinać nic się nie zrobi na zarobionych
też mnie to czeka... (a raczej FOSSa w moim aucie )
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
patrzcie jakie ja mam jaja :
Dosłownie rozpier....a nie to D3 w zimie to juz w ogóle códa się z moim zaczęły dziać,
Akumulator zjadany jest w kilka minut do zera (wg MMI)
jak jest słabszy to w momencie zapalaniajakoś nie nie wiem, tak mocno odcina napięcie w sterowniku dachu ze nie mam tam podświetlenia no i lusterka mam max przyciemnione
muszę pojechać aż się podładuje, odpiąć klemę z aku i podpiąć spowrotem i wszystko wraca do normy, az do momentu gdy znowu słabszy aku przy rozruchu spowoduje spadek napięciana sterowniku dachu ja pier...e !
Czy coś jest nie tak z tym sterownikiem ze ona się tak zachowwuje czy jak ??
2 ciekawostka, odpalam auto mam ok polowe bateri (WG MMI) patrze podświetleenia panelu od dachu brak i lusterka ciemne, no nic dojechalem do domu zgasilem auto otworzylem bagażnik oodpiąłem klemę podpiołem spowrotem, zapaliłem auto wszystko wróciło do normy, patrze a tu kontrolka na fis o słabym aku (jak to qr..a przed 10 min zapalałem i było ok)patrze na wskazanie baterii w MMI a tam pozuje 0
rozładował się w 30sekund ?? chyba jakaś kpina przecież to fizycznie nie możliwe !
sterownik zarządzanie energią niby zmieniony przez kogoś bo patrzyłem na niego i z literką C i o ile pamiętam 2005r
możliwe żeby się ten niby poprawiony rypał i robił mi takie jaja ??
Chyba poszukami mimo wszystko jakiegoś jeszcze nowszego sprawnego bo to jakiś majątek nie jest bo już siły nie mam do tego auta !
pisałem tego posta może 10 min, a w tym czasie na MMI mam już 60% bateri :PP jakieś cuda
[ Dodano: 2018-03-10, 20:29 ]
EDIT:
Ciekawostka
Taka:
Wymieniłem moduł dachu bo mi ściemniał te lusterka co chwilę i jak na razie nie dość że z lusterkami spokój to i od kilku dni nic mi akumulatora nie zjada.... Nie chcę zapeszac ale czy możliwe to żeby mi tak jak we wcześniejszym poście napisałem, sterownik dachu zjadał niemiłosiernie prąd ???
Już dobrych kilka dni nic się nie dzieje, Aku cały czas 100%
Dosłownie rozpier....a nie to D3 w zimie to juz w ogóle códa się z moim zaczęły dziać,
Akumulator zjadany jest w kilka minut do zera (wg MMI)
jak jest słabszy to w momencie zapalaniajakoś nie nie wiem, tak mocno odcina napięcie w sterowniku dachu ze nie mam tam podświetlenia no i lusterka mam max przyciemnione
muszę pojechać aż się podładuje, odpiąć klemę z aku i podpiąć spowrotem i wszystko wraca do normy, az do momentu gdy znowu słabszy aku przy rozruchu spowoduje spadek napięciana sterowniku dachu ja pier...e !
Czy coś jest nie tak z tym sterownikiem ze ona się tak zachowwuje czy jak ??
2 ciekawostka, odpalam auto mam ok polowe bateri (WG MMI) patrze podświetleenia panelu od dachu brak i lusterka ciemne, no nic dojechalem do domu zgasilem auto otworzylem bagażnik oodpiąłem klemę podpiołem spowrotem, zapaliłem auto wszystko wróciło do normy, patrze a tu kontrolka na fis o słabym aku (jak to qr..a przed 10 min zapalałem i było ok)patrze na wskazanie baterii w MMI a tam pozuje 0
rozładował się w 30sekund ?? chyba jakaś kpina przecież to fizycznie nie możliwe !
sterownik zarządzanie energią niby zmieniony przez kogoś bo patrzyłem na niego i z literką C i o ile pamiętam 2005r
możliwe żeby się ten niby poprawiony rypał i robił mi takie jaja ??
Chyba poszukami mimo wszystko jakiegoś jeszcze nowszego sprawnego bo to jakiś majątek nie jest bo już siły nie mam do tego auta !
pisałem tego posta może 10 min, a w tym czasie na MMI mam już 60% bateri :PP jakieś cuda
[ Dodano: 2018-03-10, 20:29 ]
EDIT:
Ciekawostka
Taka:
Wymieniłem moduł dachu bo mi ściemniał te lusterka co chwilę i jak na razie nie dość że z lusterkami spokój to i od kilku dni nic mi akumulatora nie zjada.... Nie chcę zapeszac ale czy możliwe to żeby mi tak jak we wcześniejszym poście napisałem, sterownik dachu zjadał niemiłosiernie prąd ???
Już dobrych kilka dni nic się nie dzieje, Aku cały czas 100%
To co pokazuje MMI to nie jest bezwzględny stan akumulatora.
Skala od 0-100% oznacza ileś Ah dostępne dla elektroniki.
0% nie oznacza wyładowanego akumulatora. Tylko powiedzmy w 60%. Szczerze
to nigdzie nie doczytałem jaka jaki jest ten algorytm.
0% w MMI oznacza ostatni poziom wyłączenia przez system zarządzania energią
by umożliwić odpalenie auta. Nie oznacza to 0Ah w aku ponieważ nie
zakręciło by się silnikiem... rozrusznik nie miałby prądu.
Dlatego ważne jest właściwe kodowanie aku:
(bateria zawsze naładowana na 100% i dopiero kodujemy).
Spowoduje to zwiększenie Ah dla elektroniki i późniejsze włączanie poziomów
jej wyłączania.
Skala od 0-100% oznacza ileś Ah dostępne dla elektroniki.
0% nie oznacza wyładowanego akumulatora. Tylko powiedzmy w 60%. Szczerze
to nigdzie nie doczytałem jaka jaki jest ten algorytm.
0% w MMI oznacza ostatni poziom wyłączenia przez system zarządzania energią
by umożliwić odpalenie auta. Nie oznacza to 0Ah w aku ponieważ nie
zakręciło by się silnikiem... rozrusznik nie miałby prądu.
Dlatego ważne jest właściwe kodowanie aku:
(bateria zawsze naładowana na 100% i dopiero kodujemy).
Spowoduje to zwiększenie Ah dla elektroniki i późniejsze włączanie poziomów
jej wyłączania.
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Możliwe. Generalnie każdy moduł może to powodować a co więcej wzbudzać inne (ale głównie w infotainment). Mi przykładowo kradł prąd moduł komfortu przez to, że uszkodzony był moduł fotela.mkbewe pisze:Nie chcę zapeszac ale czy możliwe to żeby mi tak jak we wcześniejszym poście napisałem, sterownik dachu zjadał niemiłosiernie prąd ???
Black Cars Matters
Witam lądowanie na alternatorze 14.3 na akumulatorze 12.9 13v ręce mi opadają co zrobić. Moduł zarządzania energią wymieniony na nowszy model. Akumulator sprawdzony urządzeniem 70% sprawności. Może główny kabel zgnity?
Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6
Witam Proszę o Pomoc
Wczoraj jak wróciłem zostawiłem auto nie zamknięte przychodzę za dwie godziny chcę otworzyć bagażnik a on trochę zareagował i po sekundzie znowu go dociągnoł okazało się że akumulator padł a najdziwniejsze że pod maską było słychać stukanie przy lewej lampie i to chyba zjadło aku teraz nie mogę otworzyć bagażnika aby podłączyć aku moje pytanie co to mogło być te stukanie ( na wyłączonym zapłonie ) i jak otworzyć klapę bagażnika prubowałem podpiąć prąd pod zapalniczkę światło na suficie świeci a klapa ani drgnie Bardzo Proszę o jakąś radę
Wczoraj jak wróciłem zostawiłem auto nie zamknięte przychodzę za dwie godziny chcę otworzyć bagażnik a on trochę zareagował i po sekundzie znowu go dociągnoł okazało się że akumulator padł a najdziwniejsze że pod maską było słychać stukanie przy lewej lampie i to chyba zjadło aku teraz nie mogę otworzyć bagażnika aby podłączyć aku moje pytanie co to mogło być te stukanie ( na wyłączonym zapłonie ) i jak otworzyć klapę bagażnika prubowałem podpiąć prąd pod zapalniczkę światło na suficie świeci a klapa ani drgnie Bardzo Proszę o jakąś radę
- pioter
- Moderator
- Posty: 2292
- Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1998
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Włocławek
Kluczykiem próbowałeś otworzyć bagażnik ?
Po lewej stronie to kompresor od zawieszenia może słyszałeś .
Po lewej stronie to kompresor od zawieszenia może słyszałeś .
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez pioter, łącznie zmieniany 1 raz.
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
- pioter
- Moderator
- Posty: 2292
- Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1998
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Włocławek
https://www.a8team.pl/d3-fl-all-padniet ... vt9929.htm
Poszukaj tematu o przekaźniku od kompresora - może styki się skleiły i chodził non stop .
Poszukaj tematu o przekaźniku od kompresora - może styki się skleiły i chodził non stop .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI