Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 01 4.2PB/LPG ] [SOLVED]AUW Katalizatory

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 20 mar 2018, 20:03

Lechu pisze:Lewego kata dolnego i tak chce wymienić bo coś w nim brzęczy.
I rano z tłumika końcowego, rura po prawej stronie ma lepszy "wygar" niż ta po lewej, o ile ma to jakieś znaczenie.
Oczywiście że ma to znaczenie.
Jak masz przytkany wydech to silnik nie będzie dobrze pracował bo się dusi.
Jak jest przytkany to przy delikatnej jeździe przejedziesz dłużej bez błędu a jak będziesz go gniótł to błąd pojawi się szybciej.

Skoro wiesz, że coś się dzieje z katalizatorem to nie szukaj problemu gdzieś indziej tylko zrób najpierw porządek z katalizatorami - katy mają być drożne.
No chyba, że nie szkoda ci silnika to jeździj aż zajeździsz.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 21 mar 2018, 09:59

FOSS pisze:Skoro wiesz, że coś się dzieje z katalizatorem to nie szukaj problemu gdzieś indziej tylko zrób najpierw porządek z katalizatorami - katy mają być drożne.
No chyba, że nie szkoda ci silnika to jeździj aż zajeździsz.
Oczywiście, chcę całą lewą stronę podmienić, dolny i wstępny, tylko problem jest z dostępnością tych katów, w ori używce.
Na Magnaflow, które są polecane, się chyba nie zdecyduje, bo przedstawicielstwo proponuję mi kata do silnika 1,6 i do 100 KM, i jeszcze się upierają, że taki ma być <bezradny>

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 21 mar 2018, 10:27

to wywal całkiem i wstaw tulejki
tylko z obu stron
a za cenę kata kup sobie obie nowe lambdy przednie
Do ludzi którzy pewnie napiszą to co zawsze masz lpg to i tak jest ekologia a na lpg łatwo jest rozwalić zapchać katy .

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 21 mar 2018, 11:53

Akurat wstępnego nie wywale, a i tak chce by było jak w oryginale, Jeśli się nie da, to zamiennik, ale z tym, jak pisałem wcześniej, jest trochę ciężko . <bezradny>

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6034
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 21 mar 2018, 12:43

Jak chcesz nowe prekaty i katy to np MG jest Ci w stanie to zrobić.
Albo wywalić całkiem albo nowe, nie ma sensu pchać się w używki.
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 21 mar 2018, 13:59

Lechu pisze:Na Magnaflow, które są polecane, się chyba nie zdecyduje ...
A ktoś polecał Magnaflow? <hmm>
Lechu pisze:... bo przedstawicielstwo proponuję mi kata do silnika 1,6 i do 100 KM, i jeszcze się upierają, że taki ma być <bezradny>
To chyba już wiesz czy warto <faktycznie>
Lechu pisze:Jeśli się nie da, to zamiennik, ale z tym, jak pisałem wcześniej, jest trochę ciężko . <bezradny>
Żaden problem, wystarczy poszukać.
Kolega wyżej już dał jedną firmę a ja podpowiem drugą: EL-TEC z okolic Pruszkowa.
Robią katalizatory takie jakie będziesz chciał.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 21 mar 2018, 15:29

Ja tam polecałem magnaflow. Za metalowy kat o dużym przepływie który przypłynął z USA zapłaciłem zdecydowanie mniej niż za produkty krajowe. Fakt, że ABZ nie jest wymagający bo nie ma drugich sond.
Lechu z ciekawości co oni Ci zaproponowali za magna..
Kot też jest Quattro

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 21 mar 2018, 17:28

ja tam się nie znam bo zazwyczaj się ludziom wywala katy :]
Ale ostatnio zakładałem nowy DPF do 3,0 tdi wytrzymał tylko drogę do niemiec i się zapchał ...
a miał być taki fajny specjalny do ruchu miejskiego :]
Ori dał radę 310 tys i jest z powrotem
ja ma silnik auw u siebie tylko odpalony na kompie aqf można sterownik zmienić lub program aby widział tylko dwie lambdy .
Ale zrobisz jak ci się podoba

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 22 mar 2018, 10:32

Ukaniu pisze:Lechu z ciekawości co oni Ci zaproponowali za magna..

Kod: Zaznacz cały

...katalizator okrągły na rurę 64mm o numerze 99206HM...
To jest ich propozycja.
A z ciekawości jaki zamontowałeś 99335HM ??

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 22 mar 2018, 11:00

tylko wiesz że robi się symetrycznie ? :]

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 22 mar 2018, 19:16

tak, tak jak zamiennik to oba by musiały iść. Jak sie wk... to je wytne i z checkiem będę jeździł, by silnika nie żyłować <boisie>

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 23 mar 2018, 12:15

Lechu pisze:jaki zamontowałeś 99335HM ??
Ja wstawiłem MAGNAFLOW 41005 91005M. SZukałem czegoś z wkładem metalowym.
Kot też jest Quattro

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 31 mar 2018, 16:48

Ukaniu pisze:
Lechu pisze:jaki zamontowałeś 99335HM ??
Ja wstawiłem MAGNAFLOW 41005 91005M. SZukałem czegoś z wkładem metalowym.
U mnie nie da rady, mam norme EuRO4 i sonde w kacie .

Jedynie taki

http://www.racingfactory.pl/okragly-cer ... -3983.html

[ Dodano: 2018-03-31, 16:48 ]
Kto kojarzy, jaka średnica rur jest ?? zewnatrz i wewnątrz ?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 31 mar 2018, 19:31

55/60 w tych granicach

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 02 kwie 2018, 16:47

Możecie mi powiedzieć czy chodzi o prawą i lewą stronę czy o obydwie ?

Niedziela,01,Kwiecien,2018,14:32:41:58745
Wersja VCDS: AKP 17.8.0 uruchomiony na Windows 7 x86
www.vcds.pl

Adres 01: Silnik Plik etykiet: Przekier.nieudane!
Oznaczenie elementu: 4D0 907 558 T
Komponent i/lub wersja: 4.2L V8/5V G 0003
Kodowanie: 11753
Kod serwisu: WSC 25666

3 - ilooa znalezionych b3edów. Oto one:

16804 - Zespó3 1; system katalizatora
P0420 - 35-00 - za ma3a skutecznooa
18010 - Zasilanie napieciowe zacisku 30
P1602 - 35-10 - napiecie za niskie - Sporadyczny
16814 - Zespó3 2; system katalizatora
P0430 - 35-00 - za ma3a skutecznooa

Kody gotowooci: 0000 0000

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl