![]() |
![]() |
![]() |
[D2 97 4.2PB/LPG ] Problem z odpaleniem po nocy i dluzszym
[D2 97 4.2PB/LPG ] Problem z odpaleniem po nocy i dluzszym
witam,
pojawil mi sie problem z odpaleniem po nocy (garaz ogrzewany) i postoju na mrozie. podlaczylem kompa i byly bledy:
18259 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller
P1851 - 35-00 - -
16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal
P0321 - 35-10 - - - Intermittent
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-10 - - - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-10 - - - Intermittent
16686 - Cylinder 2 Misfire Detected
P0302 - 35-10 - - - Intermittent
17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
P1137 - 35-10 - - - Intermittent
16689 - Cylinder 5 Misfire Detected
P0305 - 35-10 - - - Intermittent
Skasowalem, dalem mu wystygnac, pojechalem nastepnego dnia do pracy, oczywiscie problemy byly i mam tylko jeden blad:
18259 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller
P1851 - 35-00 - -
Sprawa wyglada tak, ze jak przekrece kluczyk to slysze jakby bulgotanie jak pompa ruszy, krece i po pierwszym razie lipa. nie pali. krece drugi raz i zapala. moge zgasic i odpali odrazu, od strzala. to samo po kilku godzinach postoju - musze krecic 2 razy. paliwa mam ponad pol baku, nie smierdzi w garazu benzyna. co to moze byc? wydaje mi sie, jakby paliwo sie cofalo i sie zapowietrzal, ale to takie moje przypuszczenia. co i jak teraz sprawdzac?
pojawil mi sie problem z odpaleniem po nocy (garaz ogrzewany) i postoju na mrozie. podlaczylem kompa i byly bledy:
18259 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller
P1851 - 35-00 - -
16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal
P0321 - 35-10 - - - Intermittent
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-10 - - - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-10 - - - Intermittent
16686 - Cylinder 2 Misfire Detected
P0302 - 35-10 - - - Intermittent
17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
P1137 - 35-10 - - - Intermittent
16689 - Cylinder 5 Misfire Detected
P0305 - 35-10 - - - Intermittent
Skasowalem, dalem mu wystygnac, pojechalem nastepnego dnia do pracy, oczywiscie problemy byly i mam tylko jeden blad:
18259 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller
P1851 - 35-00 - -
Sprawa wyglada tak, ze jak przekrece kluczyk to slysze jakby bulgotanie jak pompa ruszy, krece i po pierwszym razie lipa. nie pali. krece drugi raz i zapala. moge zgasic i odpali odrazu, od strzala. to samo po kilku godzinach postoju - musze krecic 2 razy. paliwa mam ponad pol baku, nie smierdzi w garazu benzyna. co to moze byc? wydaje mi sie, jakby paliwo sie cofalo i sie zapowietrzal, ale to takie moje przypuszczenia. co i jak teraz sprawdzac?
nie, ponieważ jeśli masz nieszczelność w reduktorze to będzie puszczać bąki podciśnieniem do ssaka i będziesz mieć trudność. Dlatego najlepiej wypuścić cały podtlenek jak radził karol208, ale ...Mrozu76 pisze:a nie taki sam efekt bedzie jak np ostatni kilometr przejade na benzynie?
na moję to nie jest lpg
przede wszystkim czujnik prędkości do sprawdzenie / wymiany. Ja miałem ten sam problem i po wymianie czyjnika na nowy BOSCH problem zniknął. No i przepływomierz.Mrozu76 pisze:16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal
P0321 - 35-10 - - - Intermittent
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
Zacznij od tego

to nie jest zwykły napęd...to
a ja mam bulgotanie od 5 lat i wszystko dziala tez mialem problem z odpalaniem szukalem jak koledzy radzili problemu w gazie ale to ani pompa ani gaz , coprawda nie mailem bledow jak ty wiec najpierw zajmij sie usunieciem problemow wyczytanych z bledow by nie bylo nic i pozniej mozna myslec dalej mi pomoglo ustawienie mapy gazu - wylaczenie cieplego startu , znajomy wymienial czujnik cisnienia paliwa w baku i tez pomoglo , z podobnym problemem meczyl sie jeszcze krychawrc i nadal szuka
bądź sobą, wariatów też lubią
-
- Forum Audi A8
- Posty: 1
- Rejestracja: 10 sty 2018, 18:03
- Lokalizacja: Dłutówka
Napisałeś, że wymieniłeś pompę. A uszczelki? ja z pompka paliwa walczyłem 3 miesiące. Najpierw odpalała słabo i słychać było bulgotanie aż w końcu padła na amen. Wymiana na oryginał VDO, i po dwóch tygodniach to samo. Pompka poszła na gwarancję. Uznali i dostałem nową. Wymiana i znowu to samo. W końcu wymieniłem wszystkie gumowe uszczelki i problem znikną. Jakoś się zapowietrzała czy coś? Dodam jeszcze że uszczelki zaniosłem do sklepu z takimi artykułami i gościu dobrał mi rozmiary suwmiarką. Koszt to chyba jakieś 15 zeta za komplet. W ASO są zestawy ale to jakiś kosmos.
Ja wymienilem pompe na VDO nową i komplet uszczelek z ASO tez nowych. Mam ciagle problem z tym samym. Słysze bulgotanie i auto odpala za drugim razem jak w baku jest mniej niz 3/4 paliwa. Pompa oczywiscie wybiera paliwo do zera.
Jakies jeszcze pomysły?
Jakies jeszcze pomysły?
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"