części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 97 4.2PB/LPG ] Problem z odpaleniem po nocy i dluzszym

Awatar użytkownika
Mrozu76
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 255
Rejestracja: 23 lis 2015, 06:28
Lokalizacja: Łódź

[D2 97 4.2PB/LPG ] Problem z odpaleniem po nocy i dluzszym

Post autor: Mrozu76 » 26 sty 2018, 08:18

witam,

pojawil mi sie problem z odpaleniem po nocy (garaz ogrzewany) i postoju na mrozie. podlaczylem kompa i byly bledy:

18259 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller
P1851 - 35-00 - -
16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal
P0321 - 35-10 - - - Intermittent
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-10 - - - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-10 - - - Intermittent
16686 - Cylinder 2 Misfire Detected
P0302 - 35-10 - - - Intermittent
17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
P1137 - 35-10 - - - Intermittent
16689 - Cylinder 5 Misfire Detected
P0305 - 35-10 - - - Intermittent

Skasowalem, dalem mu wystygnac, pojechalem nastepnego dnia do pracy, oczywiscie problemy byly i mam tylko jeden blad:

18259 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller
P1851 - 35-00 - -

Sprawa wyglada tak, ze jak przekrece kluczyk to slysze jakby bulgotanie jak pompa ruszy, krece i po pierwszym razie lipa. nie pali. krece drugi raz i zapala. moge zgasic i odpali odrazu, od strzala. to samo po kilku godzinach postoju - musze krecic 2 razy. paliwa mam ponad pol baku, nie smierdzi w garazu benzyna. co to moze byc? wydaje mi sie, jakby paliwo sie cofalo i sie zapowietrzal, ale to takie moje przypuszczenia. co i jak teraz sprawdzac?

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 26 sty 2018, 09:06

Pompa paliwa już siada. Miałem to samo. Po wymianie na pompę QAP 14072 jest zdecydowanie lepiej.
Four rings to rule them all

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 26 sty 2018, 10:27

Pompa paliwa i jej uszczelnienie do wymiany
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

Awatar użytkownika
SOBA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 246
Rejestracja: 17 paź 2013, 16:15
Lokalizacja: Bełchatów

Post autor: SOBA » 26 sty 2018, 13:34

W moim tez coś bulgocze jak odpalam ale błędów żadnych nie mam. Takie dziwne dźwięki z przodu auta słuchać ale nie wiem co to jest.
Było: A8 D2 4.2 V8 1999r
Było: A8 D2 Long 4.2 V8 2001r
Było: Hyundai i20 1.2 2016r
Było: Hyundai i40 1.7crdi 2015r
Jest: Opel Insignia B 1.5T 2017r

Awatar użytkownika
Mrozu76
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 255
Rejestracja: 23 lis 2015, 06:28
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Mrozu76 » 19 mar 2018, 13:26

pompa wymieniona i nadal to samo. gdzie dalej szukac?

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 19 mar 2018, 14:02

Wypuść ciśnienie z układu lpg (reduktor wtryski) i odpal rano może po nocy zbiera ci się lpg w kolektorze

Awatar użytkownika
Mrozu76
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 255
Rejestracja: 23 lis 2015, 06:28
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Mrozu76 » 19 mar 2018, 14:56

a nie taki sam efekt bedzie jak np ostatni kilometr przejade na benzynie? bo to juz robilem i nie pomagalo. dlatego pytam

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 19 mar 2018, 16:11

Mrozu76 pisze:a nie taki sam efekt bedzie jak np ostatni kilometr przejade na benzynie?
nie, ponieważ jeśli masz nieszczelność w reduktorze to będzie puszczać bąki podciśnieniem do ssaka i będziesz mieć trudność. Dlatego najlepiej wypuścić cały podtlenek jak radził karol208, ale ...

na moję to nie jest lpg
Mrozu76 pisze:16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal

P0321 - 35-10 - - - Intermittent

16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
przede wszystkim czujnik prędkości do sprawdzenie / wymiany. Ja miałem ten sam problem i po wymianie czyjnika na nowy BOSCH problem zniknął. No i przepływomierz.
Zacznij od tego <okok>
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 19 mar 2018, 21:52

a ja mam bulgotanie od 5 lat i wszystko dziala tez mialem problem z odpalaniem szukalem jak koledzy radzili problemu w gazie ale to ani pompa ani gaz , coprawda nie mailem bledow jak ty wiec najpierw zajmij sie usunieciem problemow wyczytanych z bledow by nie bylo nic i pozniej mozna myslec dalej mi pomoglo ustawienie mapy gazu - wylaczenie cieplego startu , znajomy wymienial czujnik cisnienia paliwa w baku i tez pomoglo , z podobnym problemem meczyl sie jeszcze krychawrc i nadal szuka
bądź sobą, wariatów też lubią

MarjanoItaliano
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 1
Rejestracja: 10 sty 2018, 18:03
Lokalizacja: Dłutówka

Post autor: MarjanoItaliano » 21 mar 2018, 11:20

Napisałeś, że wymieniłeś pompę. A uszczelki? ja z pompka paliwa walczyłem 3 miesiące. Najpierw odpalała słabo i słychać było bulgotanie aż w końcu padła na amen. Wymiana na oryginał VDO, i po dwóch tygodniach to samo. Pompka poszła na gwarancję. Uznali i dostałem nową. Wymiana i znowu to samo. W końcu wymieniłem wszystkie gumowe uszczelki i problem znikną. Jakoś się zapowietrzała czy coś? Dodam jeszcze że uszczelki zaniosłem do sklepu z takimi artykułami i gościu dobrał mi rozmiary suwmiarką. Koszt to chyba jakieś 15 zeta za komplet. W ASO są zestawy ale to jakiś kosmos.

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 22 mar 2018, 10:20

Ja wymienilem pompe na VDO nową i komplet uszczelek z ASO tez nowych. Mam ciagle problem z tym samym. Słysze bulgotanie i auto odpala za drugim razem jak w baku jest mniej niz 3/4 paliwa. Pompa oczywiscie wybiera paliwo do zera.

Jakies jeszcze pomysły?
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl