Longi nigdy nie miały wydłużonej przestrzeni bagażowej, bagażniki są te same co w wersji krótkiej, miejsca z tyłu akurat jest więcej na nogi i to tyle. I tak jak pisałem wersja dłuższa weszła dopiero po liftingu.
![]() |
![]() |
![]() |
Czas na A8 4,2Q.
- dice111
- Moderator

- Posty: 6069
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
- tutenhamon
- Super Klubowicz

- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
Toć doskonale wiem w którym roku wyskoczył pierwszy Long . A w sumie jak ją pierwszy raz zobaczyłem w DE z tym wyposażeniem i oznaczeniem to się nad tym nie zastanawiałem. Brat kupił 3 lata młodszą pół roku wcześniej o de mnie ale w stosunku do mojej to był golas .Mnie to nie razi po prostu z takim oznaczeniem została kupiona , a jak komuś to strasznie przeszkadza to mogę usunąć z opisu To nieszczęsne L . Dla mnie liczy się to że wszystko jest sprawne i działa prawidłowo i najważniejsze że mogę zostawić w tyle nie jedną 8-mkę
.... Bo nie mam kagańca 
- tutenhamon
- Super Klubowicz

- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
- tutenhamon
- Super Klubowicz

- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
- tutenhamon
- Super Klubowicz

- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
- tutenhamon
- Super Klubowicz

- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
- tutenhamon
- Super Klubowicz

- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
W pompowałem w nią około 17 tyś zł. przez 8 lat, została tylko podsufitka do wymiany .i była by igła. Niestety los chciał inaczej , założyłem nowe byty na dużym i szerokim protektorze , który utkwił mi pod pedałem hamulca ,w trakcie włączania się do ruchu majtało mnie w trakcie odbijania z lewej na prawą i bum w zaparkowane auto i dopiero uwolniłem nogę z pod pedału ,ku.... taki przypadek . Nie nie będę naprawiał Same graty 5 tyś z naprawą +to+tamto i lakierowanie razem koło 7 tyś. i ta świadomość że po wypadku .... szkoda kasy kolega odkupił ja o de mnie za 6 tyś. Pomogłem mu w zakupie wszystkich gratów ,prawie wszystko kupiliśmy u gościa z Gniezna który buduje i sprzedaje Trike takie trójkołowce napędzane silnikami ABZ i skrzyniami z 8-semek resztę odsprzedaje a sprowadza ładne całe 8-mki , można sobie popatrzeć na youtube użytkownik - kaszpir23 https://www.youtube.com/results?search_query=kaszpir23 naprawdę bajka 150 000 zł. za sztukę. Ja zaś chwilowo kupiłem inne zastępcze auto , bo trzeba kaski do trzepać i będę szukał coś z 2002r oczywiście Audi A8 4,2 coś się sprowadzi.
![Obrazek]()

-
maciu
- Super Klubowicz

- Posty: 3525
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
- tutenhamon
- Super Klubowicz

- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno














