[D3 02 3.0TDI ] Problem z rozruchem na rozgrzanym silniku
[D3 02 3.0TDI ] Problem z rozruchem na rozgrzanym silniku
Witam
Mam problem z rozruchem na rozgrzanym silniku.Pierwszy rozruch na zimnym jest praktycznie od strzała, natomiast gdy się rozgrzeje pierwszy obrót jest tak ciężki jak by się zacinał rozrusznik lub akumulator nie dawał rady.Oby dwie rzeczy rozrusznik był regenerowany a akumulator kupiłem nowy.W oby dwóch przypadkach po wymianie przez ok 2 tygodnie było ok.Po czasie problem dalej wrócił.Konsultowałem się fachowcami od rozrządu i każdy mówił podobnie iż ten problem nie leży w rozrządzie.Jeśli ktoś z was miał podobny kłopot lub zaufany warsztat który by sobie z tym problemem poradził będę bardzo wdzięczny.Dodam tylko że jeżdżę z tym problemem od dwóch lat...
Mam problem z rozruchem na rozgrzanym silniku.Pierwszy rozruch na zimnym jest praktycznie od strzała, natomiast gdy się rozgrzeje pierwszy obrót jest tak ciężki jak by się zacinał rozrusznik lub akumulator nie dawał rady.Oby dwie rzeczy rozrusznik był regenerowany a akumulator kupiłem nowy.W oby dwóch przypadkach po wymianie przez ok 2 tygodnie było ok.Po czasie problem dalej wrócił.Konsultowałem się fachowcami od rozrządu i każdy mówił podobnie iż ten problem nie leży w rozrządzie.Jeśli ktoś z was miał podobny kłopot lub zaufany warsztat który by sobie z tym problemem poradził będę bardzo wdzięczny.Dodam tylko że jeżdżę z tym problemem od dwóch lat...
leon
Hmmm... w Warszawie też znam jedną firmę co podobno ma całą aparaturę pomiarową i do każdego wtrysku dają wydruki i nadają nowe numery.
Dawałem kiedyś wtryski od Q7 z silnika 4.2tdi CCFA a to już w miarę świeży silnik.
I robili mi też wtryski do 3.3tdi więc nie wiem czy nikt tego nie robi czy też jednak są firmy które to potrafią
Dawałem kiedyś wtryski od Q7 z silnika 4.2tdi CCFA a to już w miarę świeży silnik.
I robili mi też wtryski do 3.3tdi więc nie wiem czy nikt tego nie robi czy też jednak są firmy które to potrafią
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Oficjalnie Bosch nie udostępnia technologi stół jest do badania wtryskiwaczy i pomp
cytat ze strony firmy regenerującej wspomniane wtryskiwacze
Bosch nie udostępnia technologii regeneracji wtryskiwaczy piezoelektrycznych. Jednak nasza firma przez ostatnie 2 lata pracowała na własną metodą naprawy tych wtryskiwaczy. Po 2 latach możemy z całą pewnością powiedzieć że nasza metoda regeneracji działa. Mamy obecnie klientów którzy zakupili lub zregenerowali wtryskiwacze przed 12 miesiącami i nie ma reklamacji. Muszę też wspomnieć o wtryskach do Volkswagena Craftera - co tygodniowo robią po 4 - 10 tyś kilometrów. Przypadki uszkodzenia:- dymi na wolnych obrotach (biało-niebieski kolor dymu) - gaśnie silnik- dymi na czarno Obecnie regenerujemy takie marki jak Audi, VW, Renault, Mercedes.Czas regeneracji to o 1 - 3 dni. Zapraszam wszystkich zainteresowanych do skorzystania z naszych usług 100 % zadowolenia.
cytat ze strony firmy regenerującej wspomniane wtryskiwacze
Bosch nie udostępnia technologii regeneracji wtryskiwaczy piezoelektrycznych. Jednak nasza firma przez ostatnie 2 lata pracowała na własną metodą naprawy tych wtryskiwaczy. Po 2 latach możemy z całą pewnością powiedzieć że nasza metoda regeneracji działa. Mamy obecnie klientów którzy zakupili lub zregenerowali wtryskiwacze przed 12 miesiącami i nie ma reklamacji. Muszę też wspomnieć o wtryskach do Volkswagena Craftera - co tygodniowo robią po 4 - 10 tyś kilometrów. Przypadki uszkodzenia:- dymi na wolnych obrotach (biało-niebieski kolor dymu) - gaśnie silnik- dymi na czarno Obecnie regenerujemy takie marki jak Audi, VW, Renault, Mercedes.Czas regeneracji to o 1 - 3 dni. Zapraszam wszystkich zainteresowanych do skorzystania z naszych usług 100 % zadowolenia.
Te same objawy miałem u siebie, 3.0Tdi (ASB) po wymianie kompletu wtrysków na regenerowane z programu Bosch exchange, wszystkie objawy minęły, zero zawieszania się przy odpalaniu, zero dymienia porannego i brak problemów z odpalaniem ciepły/zimny.
Ciekawiło mnie to strasznie, dlaczego są problemy z odpalaniem przy marnych wtryskach, w sumie nie dowiedziałem się, bo wcześniej wymieniłem wtryski i przestało mnie to już interesować.
Ciekawiło mnie to strasznie, dlaczego są problemy z odpalaniem przy marnych wtryskach, w sumie nie dowiedziałem się, bo wcześniej wymieniłem wtryski i przestało mnie to już interesować.
Przystawianie silnika przy opalaniu na ciepło jest spowodowane nakapaniem ropy do cylindra a ropa się nie chce sprężać ,paliwo kąpie do cylindra do puki ciśnienie w listwie nie spadnie .do ostygnięcia silnika paliwo z tloka przesiaknie przez pierscienie do miski olejowej i na zimnym nie przystawia.dymienie na bialo szczególnie na wolnych obrotach wystepuje z tego samego powodu