części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 06 4.2TDI ] Brak opcji Lift w zawieszeniu pneumatycznym


juchas122
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 16 kwie 2018, 20:24
Lokalizacja: Podhale

Post autor: juchas122 » 19 kwie 2018, 14:16

Chodzi mi o jakiś filmik instruktarz lub coś w tym stylu bo nie mam vcds-a we małym paluszku . A nie chce siedzieć cały dzień przy aucie .
Pytam czy tem filmik pokazuje jak to ma wyglądać to nikt nie odpowie.
Audi i Patrol to co lubię co szanuje i ciągle muszę naprawiac

leon0376
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 411
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:56
Lokalizacja: FR

Post autor: leon0376 » 19 kwie 2018, 16:35

Dokladnie tak jak na filmie tylko wartosci dla a8.
Jak sie nie mylę to przód ma 416 a tyl 398.
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla

juchas122
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 16 kwie 2018, 20:24
Lokalizacja: Podhale

Post autor: juchas122 » 19 kwie 2018, 17:02

leon0376 pisze:Dokladnie tak jak na filmie tylko wartosci dla a8.
Jak sie nie mylę to przód ma 416 a tyl 398.
No w końcu normalna odpowiedz.
A tak wogole to da radę ustawić tak aby ni się auto wyżej podnosilo? Poprostu jest zbyt niski i kroje wszędzie zderzakiem
Audi i Patrol to co lubię co szanuje i ciągle muszę naprawiac

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 19 kwie 2018, 17:12

Nie dziw się, bo są dokładne opisy krok po kroku z wyjaśnieniem wszystkich odpowiedzi na Twoje pytania oraz co wpisywać aby można było auto obniżyć a co aby podnieść. Po prostu. Je chce się ludziom pisać po parę razy tego samego.

Tak, można. Wpisując zaniżone wartości przy adaptacji. Najpierw ustaw auto w serii równo a później przeprowadź adaptacje zaniżając pomiary.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

leon0376
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 411
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:56
Lokalizacja: FR

Post autor: leon0376 » 19 kwie 2018, 17:16

A może już była obniżona :] i wystarczy wrócić do serii :]
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 19 kwie 2018, 17:19

Dlatego zawsze bawiąc się zawieszeniem pierwsze co to najlepiej wrócić do serii. Również zwracając uwagę czy łączniki czujników są fabryczne czy nie.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

juchas122
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 16 kwie 2018, 20:24
Lokalizacja: Podhale

Post autor: juchas122 » 19 kwie 2018, 18:37

drago_o pisze:Dlatego zawsze bawiąc się zawieszeniem pierwsze co to najlepiej wrócić do serii. Również zwracając uwagę czy łączniki czujników są fabryczne czy nie.

Jaka wartości mogę osiągnąć przy moim sportowym zawieszeniu? Znaczy się ile Max pójdziesz góry? A raczej ile jest bezpiecznie dla amorów ?
Audi i Patrol to co lubię co szanuje i ciągle muszę naprawiac

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 19 kwie 2018, 19:02

Zarówno podnieść ajo i opuścić można tylko w niewielkim zakresie na oryginalnych łącznikach.

[ Dodano: 2018-04-19, 19:02 ]
Więcej jak 20mm na 100% nie osiągniesz a nawet tyle nie.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

juchas122
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 16 kwie 2018, 20:24
Lokalizacja: Podhale

Post autor: juchas122 » 19 kwie 2018, 19:55

drago_o pisze:Zarówno podnieść ajo i opuścić można tylko w niewielkim zakresie na oryginalnych łącznikach.

[ Dodano: 2018-04-19, 19:02 ]
Więcej jak 20mm na 100% nie osiągniesz a nawet tyle nie.
No właśnie chce go w górę bo chacze wszędzie zderzakiem .
Audi i Patrol to co lubię co szanuje i ciągle muszę naprawiac

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 19 kwie 2018, 19:58

Sprawdź lepiej czy ktoś nie zmieniał łączników a krótkie.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

juchas122
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 16 kwie 2018, 20:24
Lokalizacja: Podhale

Post autor: juchas122 » 19 kwie 2018, 20:47

drago_o pisze:Zarówno podnieść ajo i opuścić można tylko w niewielkim zakresie na oryginalnych łącznikach.

[ Dodano: 2018-04-19, 19:02 ]
Więcej jak 20mm na 100% nie osiągniesz a nawet tyle nie.
No właśnie chce go w górę bo chacze wszędzie zderzakiem .
Audi i Patrol to co lubię co szanuje i ciągle muszę naprawiac

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 19 kwie 2018, 20:49

Yyy? Nie rozumiem pytania :)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

juchas122
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 16 kwie 2018, 20:24
Lokalizacja: Podhale

Post autor: juchas122 » 19 kwie 2018, 20:54

drago_o pisze:Sprawdź lepiej czy ktoś nie zmieniał łączników a krótkie.
Myślisz ze były by krutsze? Bo gdy w trzech pozycjach nie zmienia się wysokość dopiero na lift jedzie w górę to z tego co tu mówią koledze wynika z tego ze jest sportowe zawieszenie . A jakie długości łączników powinny być?

[ Dodano: 2018-04-19, 20:54 ]
drago_o pisze:Yyy? Nie rozumiem pytania :)
Chodzi mi o to czy te 20mm to jest Max żeby iść w górę po zmianie wartości wpisanych.?
Audi i Patrol to co lubię co szanuje i ciągle muszę naprawiac

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 19 kwie 2018, 21:00

Bo to jest sportowe zawieszenie jeśli nie zmienia wysokości pomiędzy dynamic a comfort. Ale jeśli o wszystko zachaczasz to sprawdź czy ktoś nie zmienił łączników czujnikow wysokości. Oto są plastikowe, na necie możesz zobaczyć jak wyglądają na foto.

[ Dodano: 2018-04-19, 21:00 ]
Ty mu nie wpisujesz wartości jakie chcesz a jedynie realne aby ustawił się do fabrycznej pozycji. Aby podnieść lub opuścić musisz go szukać wpisując inne wartości. Aby to zrobić dobrze trzeba wiedzieć co adaptacja właściwie robi. Sterownik zna pozycję jaka auto mieć powinno. Ty masz za zadanie podać mu gdzie znajduje się w rzeczywistości aby on się skorygował do fabrycznej wartości. Dlatego podając mu prawdziwą wartość mierzona od środka piast to nadkola on ustawienie się na fabryczna wysokość. A jak zakomhinujesz np podając wartość niższą to bedzieyslal że jest za nisko i się podniesie do fabrycznej wartości (tak będzie chwil zrobić) o tyle ile oklamales odczyt.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

juchas122
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 16 kwie 2018, 20:24
Lokalizacja: Podhale

Post autor: juchas122 » 19 kwie 2018, 21:33

drago_o pisze:Bo to jest sportowe zawieszenie jeśli nie zmienia wysokości pomiędzy dynamic a comfort. Ale jeśli o wszystko zachaczasz to sprawdź czy ktoś nie zmienił łączników czujnikow wysokości. Oto są plastikowe, na necie możesz zobaczyć jak wyglądają na foto.

[ Dodano: 2018-04-19, 21:00 ]
Ty mu nie wpisujesz wartości jakie chcesz a jedynie realne aby ustawił się do fabrycznej pozycji. Aby podnieść lub opuścić musisz go szukać wpisując inne wartości. Aby to zrobić dobrze trzeba wiedzieć co adaptacja właściwie robi. Sterownik zna pozycję jaka auto mieć powinno. Ty masz za zadanie podać mu gdzie znajduje się w rzeczywistości aby on się skorygował do fabrycznej wartości. Dlatego podając mu prawdziwą wartość mierzona od środka piast to nadkola on ustawienie się na fabryczna wysokość. A jak zakomhinujesz np podając wartość niższą to bedzieyslal że jest za nisko i się podniesie do fabrycznej wartości (tak będzie chwil zrobić) o tyle ile oklamales odczyt.
Tak wszystko już rozumiem . Ale chodzi ci o czujniki wysokości te które są mocowane do wahacza poprzez łącznik? Gdyby były ori to będą plastikowe ? A gdy zmienione na obniżenie to będą metalowe?
Audi i Patrol to co lubię co szanuje i ciągle muszę naprawiac

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl