[S8 D2 97 LPG ] Wysprzęglik - wymiana przewodu
[S8 D2 97 LPG ] Wysprzęglik - wymiana przewodu
Czy ktoś wymieniał przewód hydrauliczny od wysprzęglika? Jak z dojściem? Są dostępne nowe? Niestety mój pękł
Ostatnio zmieniony 18 kwie 2018, 10:10 przez nosmaster, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie wymieniałem, ale montowałem przy swapie. Z wyciągniętą skrzynią dojście ok, chociaż przeciągnięcie rurki przez gródź do pompy trochę męczące. Ze skrzynią na aucie może być ciężko.
Z tego co wiem, to oryginalny przewód elastyczny jest zakuwany na rurce, więc albo wymiana całości, albo dorabianie. Zamienników brak, więc jedyna szansa na nowy to ASO.
U siebie mam trzyczęściowy, czyli dwie sztywne rurki miedziane z zarobionymi końcówkami, a pomiędzy nimi elastyczny przewód hamulcowy.
Z tego co wiem, to oryginalny przewód elastyczny jest zakuwany na rurce, więc albo wymiana całości, albo dorabianie. Zamienników brak, więc jedyna szansa na nowy to ASO.
U siebie mam trzyczęściowy, czyli dwie sztywne rurki miedziane z zarobionymi końcówkami, a pomiędzy nimi elastyczny przewód hamulcowy.
Four rings to rule them all
No i gitnosmaster pisze:Już dorobione. Rurka miedź 15cm>wąż elastyczny 20cm>miedź 60cm
W sumie w S8 chyba tylko jeden rodzaj był, metalowy właśnie. Nie wiem czemu ale w głowie miałem cały czas 2.5tdi..nosmaster pisze: wysprzęglik miałem aluminiowy.
Daj znać. Ja zrobiłem na miedzi 6mm i nie wiem czy to nie za dużo i czy nie przez to mam bardzo mały zakres zakres półsprzęgła.nosmaster pisze: Oryginalna rurka była większej średnicy, mam nadzieję że przepchnie płyn bez problemu i przez mniejszą. Okaże się jak auto będzie jeździło. Dam znać na pewno.
Four rings to rule them all