Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 03 4.2MPI/LPG ] terkotanie/stuki z tyłu prawej głowicy

Awatar użytkownika
sssebek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 552
Rejestracja: 19 kwie 2017, 13:09
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: sssebek » 20 kwie 2018, 12:20

A nie prościej odżałować nieco kasy i wymienić na nowe ? Kurcze ludzie kupujecie auta pokroju A8 a chcecie oszczędzać na takich bzdetach.
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 20 kwie 2018, 13:13

leon0376 pisze:Jak nie umiesz odpowiedziec na pytanie to stul pysk.
Kolego, jak nie umiesz bardziej kulturalnie się wypowiadać to przenieś się na inne forum.
Nie mam przyjemności w wyrzucaniu ludzi z forum ale nie tolerujemy tutaj takich chamskich odzywek.

Mam nadzieję, że dalsze komentarze sobie odpuścisz bo nic dobrego z tego nie wyniknie.
Pozdrawiam, FOSS
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

leon0376
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 411
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:56
Lokalizacja: FR

Post autor: leon0376 » 20 kwie 2018, 14:06

Jaj bys mial rozbabrane auto,rozwalony ślizg i nóż na karku bo auto potrzebne to ciekawe co byś zrobil.Puscily mi nerwy jak zobaczylem co mi kolega odpisal.Jak czegoś nie wiem to staram sie nie pisac tekstów typu"stac Cie na a8 to i na nastawnik powinno".Nie sadze zeby na forum byli sami milionerzy i szastali kasą na prawo i lewo bo nie jeden post o tym świadczy.
A slizg zmienilem.Jak? Normalnie .Teraz jezeli komus coś podobnego sie przydarzy bedzie musial bujac sie sam tak jak ja a na forum nie zapyta bo mu napisza że "se biedak kupil a8 a na slizg go nie stac"
<faktycznie>

FOSS

Dlaczego usunąłes caly post? Wyjasnienie dlaczego chce zmienic slizg mogles zostawic zeby reszta forum wiedziala o co chodzi.
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla

Awatar użytkownika
sssebek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 552
Rejestracja: 19 kwie 2017, 13:09
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: sssebek » 20 kwie 2018, 16:18

Jaką masz pewność, że podczas ściągania ślizgu nie uszkodziłeś struktury warstwy ślizgowej wewnątrz ? Najprawdopodobniej musiałeś go rozginać. Wystarczy teraz pęknięcie struktury w środku i za jakiś czas będziesz to musiał robić jeszcze raz (i oby to był nowy ślig który wcześniej nie pracował, bo jak już pracował jakiś czas to od temperatury takie elementy robią się bardziej kruche). To nie są elementy na których się powinno oszczędzać.

Co do mojej wypowiedzi. Jeśli odebrałeś ją jako atak, to przepraszam, nie to było moim celem. Nie rozumiem tylko czemu od razu mnie obraziłeś. Tyle z mej strony. Życzę aby bezawaryjnie działało ( bez podtekstu).
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

leon0376
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 411
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:56
Lokalizacja: FR

Post autor: leon0376 » 20 kwie 2018, 17:02

Sooko ja też przepraszam.Kiepski dzien.Nie odebralem twgo jako atak poprostu to byla nieodpowiednia pora na taki żart <papa>
A slizg byl nowy z nowego nastawnika.
Swoja drogą kupujac nowy ślizg trzeba go jakos założyć i o to pytałem.
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla

Rudpavv

Post autor: Rudpavv » 30 kwie 2018, 01:27

Mam jeszcze jedno pytanie. W BFM na zaworach ssących w końcu są płytki czy jednak te hydropopychacze?
I jaka lepkość oleju w koncu najlepsza? 5w30, w40 czy w50?

leon0376
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 411
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:56
Lokalizacja: FR

Post autor: leon0376 » 30 kwie 2018, 05:32

Hydropopychacze.
A z olejami to zdania są podzielene.
Ja np. leje 5w50 inni leja 5w40 a sa tacy co leją 5w30 i każdy swój olej chwali. Chyba musisz prubowac na którym oleum twoj silnik bedzie chodzil najlepiej,najciszej,najplynniej.Temat rzeka.Poczytaj na forum i sam zdecyduj.
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla

Rudpavv

Post autor: Rudpavv » 30 kwie 2018, 13:59

Na pewno hydraulika? Coś kiedyś przeczytałem w internecie że 40 zaworowe 4.2 mają na ssących regulacje na płytkach.

leon0376
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 411
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:56
Lokalizacja: FR

Post autor: leon0376 » 30 kwie 2018, 14:50

W zeszłym tygodniu darlem czapki do wymiany nastawnikow i spuszczalem olej ze wszystkich hydropopychaczy.Na bank nie ma plytek.A swoją drogą to mie wiem gdzie takie cuda piszą <hmm>
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 30 kwie 2018, 15:03

32V ma płytki na ssących - tylko S8 :) kody AKH / AHC
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Rudpavv

Post autor: Rudpavv » 30 kwie 2018, 16:33

O to dobra wiadomość. :D Ciężko wyciągnać te popychacze zeby z nich olej wycisnąć? Trzeba coś zwalać po za wałkiem?

Prezes-Artek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 178
Rejestracja: 02 kwie 2017, 16:13
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Prezes-Artek » 01 maja 2018, 08:10

Jak ściągniesz wałek będziesz miał dobry dostęp żeby wyciągać to ustrojstwo ale możesz się naszykować że nie uda Ci się wszystkich wyciągnąć w całości ja u siebie uszkodziłem 4 na obie głowice plus że nie jest to drogie bo w ASO ok 55zł szt. Dobrze jest dorobić jakiś przyrząd ale to musisz mieć chociaż jeden na wzór.

leon0376
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 411
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:56
Lokalizacja: FR

Post autor: leon0376 » 01 maja 2018, 10:36

Ja wyciągnąłem wszystkie moze dlatego ze jeździłem na Motulu a teraz na Valvoline wiec nie byly zapieczone.Uzylem do tego kleszczykow do wyciągania" segerów ".
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla

Rudpavv

Post autor: Rudpavv » 01 maja 2018, 14:34

Jak się tego nie zrobi to serio pognie zawory? W Elsie nic na ten temat nie ma. Opisują tylko wymianę nastawnika. O wyciskaniu oleju z popychaczy nic nie ma. No i tak trochę logicznie myśląc moim zdaniem nic się nie powinno stać...

mlodypitbull
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 06 lip 2016, 13:33
Lokalizacja: Southampton / Biała Podlaska

Post autor: mlodypitbull » 01 maja 2018, 15:14

Czy są zamienniki nastawników do 3.7 BFL?
Ostatnio zmieniony 17 maja 2019, 06:24 przez mlodypitbull, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl