Witajcie, jestem nowy więc wszystkich witam.
stoję przed możliwością zakupu A8 D3 3.2 FSI 2008 rok, przebieg to 135000, napęd przedni więc multitronic . przebieg jest 100% realny (auto pochodzi z ambasady) oraz wszystkie naprawy wykonywane były w serwisie audi (auto serwisowane poza UE ale myślę że procedury są wszędzie takie same). cena auta jest bardzo przyzwoita.
zastanawia mnie jedynie rozrząd w silniku i osławiona awaryjność skrzyni. jestem spokojnym kierowcą bez nałogów ciśnięcia w podłogę.
jeśli możecie proszę napiszcie na co zwrócić szczególną uwagę, czy waszym zdaniem warto i / lub co waszym zdaniem sprawia że zakup auta jest nieopłacalny.
będę wdzięczny za wasze uwagi i opinie.
Mirek
[D3 08 3.2FSI ] 3.2 FSI Multitronic - czy warto?
[D3 08 3.2FSI ] 3.2 FSI Multitronic - czy warto?
Ostatnio zmieniony 03 maja 2018, 15:48 przez MirekDuda, łącznie zmieniany 2 razy.
- dice111
- Moderator
- Posty: 5158
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Ten silnik nie jest taki tragiczny wbrew obiegowej opinii tu na forum i nawet jakoś to jedzie.
Przed BFMem sam rozważałem taki zakup, tyle, że z q i TIPem.
Przy takim przebiegu teoretycznie pewnie nic z nim nie będziesz musiał robić.
Co do skrzyni, u nas ujeżdża taką colln, https://www.a8team.pl/profiles/1169.htm uderz do niego, bo każdy na multi nadaje (głównie ze względu na awarie) a on swoją chwali
Przed BFMem sam rozważałem taki zakup, tyle, że z q i TIPem.
Przy takim przebiegu teoretycznie pewnie nic z nim nie będziesz musiał robić.
Co do skrzyni, u nas ujeżdża taką colln, https://www.a8team.pl/profiles/1169.htm uderz do niego, bo każdy na multi nadaje (głównie ze względu na awarie) a on swoją chwali
Black Cars Matters
Witajcie, dzięki za podpowiedź. ja auto nabyłem załatwiam "papiery".
auto naprawdę w dobrym stanie. 138k wszystko robione w serwisie, przy 55k wymieniony olej w skrzyni, olej w silniku co 10k wymieniany
jedyne co mnie martwi to fakt że auto jeździ w Kairze drogi mają dobra ale paliwo marnej jakości. ciekawe jak będzie z tym motorem. może warto (jak już auto trafi do kraju) oddać auto do mechanika na czyszczenie nagaru? auto jeździ wyśmienicie, silnik pracuje super (co prawda z cichym cykaniem ale czytałem że tak ma być ).
@ czy ktoś z was może polecić jakiś dekoder VIN? tak naprawdę to to auto ma jak na A8 "podstawowe wyposażenie" ale detali nie znam bo nie jestem znawcą marki
dodatkowo mam mały problem, audi było serwisowane w dwóch autoryzowanych! serwisach w Kairze. przy prośbie o wydruk historii (przy wizycie na sprawdzenie auta przed zakupem) poinformowano mnie że nie mają połączenia z baza drugiego serwisu!!!! dla mnie to jakieś dziwne cały zamysł był taki że historia pewna i udokumentowana więc ewentualna sprzedaż w przyszłości będzie prosta ...a tu taka niespodzianka.
auto naprawdę w dobrym stanie. 138k wszystko robione w serwisie, przy 55k wymieniony olej w skrzyni, olej w silniku co 10k wymieniany
jedyne co mnie martwi to fakt że auto jeździ w Kairze drogi mają dobra ale paliwo marnej jakości. ciekawe jak będzie z tym motorem. może warto (jak już auto trafi do kraju) oddać auto do mechanika na czyszczenie nagaru? auto jeździ wyśmienicie, silnik pracuje super (co prawda z cichym cykaniem ale czytałem że tak ma być ).
@ czy ktoś z was może polecić jakiś dekoder VIN? tak naprawdę to to auto ma jak na A8 "podstawowe wyposażenie" ale detali nie znam bo nie jestem znawcą marki
dodatkowo mam mały problem, audi było serwisowane w dwóch autoryzowanych! serwisach w Kairze. przy prośbie o wydruk historii (przy wizycie na sprawdzenie auta przed zakupem) poinformowano mnie że nie mają połączenia z baza drugiego serwisu!!!! dla mnie to jakieś dziwne cały zamysł był taki że historia pewna i udokumentowana więc ewentualna sprzedaż w przyszłości będzie prosta ...a tu taka niespodzianka.