części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 FL ALL ] Cewki z nowszego silnika

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 11 lut 2018, 23:21

MICH. pisze:Wiecie może jaką rezystancję powinna mieć ?
Cewki nie sprawdzi się multimetrem ;) Te z literką T to ostatni wypust i takie też polecam szukać.

MICH.
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 9
Rejestracja: 09 lut 2018, 09:31
Lokalizacja: Kielce/Starachowice

Post autor: MICH. » 12 lut 2018, 10:10

danishow pisze:Cewki nie sprawdzi się multimetrem
aha... :| dlaczego ?

w bmw maja po 0,8 Ω dotyka się zewnętrznych pinów i sprawa jest jasna ...
z tego co wiem te od audi Hitachi maja w granicach 1,3 , beru 1,47 - 1,49 mowa o tych od d2
90 NG, 90 NG, c4 AAH, a4 AVF, coupe ABC, s6 AEC, B4 ABC q, A4 ADR i Allroad AKE, A8 AUW i A4 AFN

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 12 lut 2018, 10:37

Owszem, to że cewka wykazuje na zewnętrznych pinach dany opór nie oznacza że jest dobra ...uszkodzone też mają podobną oporność ;)

MICH.
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 9
Rejestracja: 09 lut 2018, 09:31
Lokalizacja: Kielce/Starachowice

Post autor: MICH. » 12 lut 2018, 23:51

danishow pisze:Owszem, to że cewka wykazuje na zewnętrznych pinach dany opór nie oznacza że jest dobra ...uszkodzone też mają podobną oporność ;)
d2 na wewnętrznych , przypuszczam, że w tych od d3 jest tak samo ;)
uszkodzona może mieć podobną, ale nie taką samą dlatego właśnie pytałem o oporność nowej
90 NG, 90 NG, c4 AAH, a4 AVF, coupe ABC, s6 AEC, B4 ABC q, A4 ADR i Allroad AKE, A8 AUW i A4 AFN

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 19 lut 2018, 09:40

MICH. pisze:Panowie kupował któryś z Was ostatnio nowe cewki ? Mowa o tych z d3. Wiecie może jaką rezystancję powinna mieć ?
Pomijając te z końcówką T polecacie lub odradzanie jakieś ? Jest ich tyle na rynku , że nie chciałbym strzelić babola przy zakupie.
Polecam tylko S i T bo to ostatni wypust.

Omijać te z początkowymi literami alfabetu - te na tyle często były wadliwe, że Audi zrobiło na nie akcję serwisową i w ramach tej akcji wymieniali je bezpłatnie na te z literą T.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

mlody1206
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 97
Rejestracja: 03 lis 2015, 19:21
Lokalizacja: Bartoszyce

Post autor: mlody1206 » 07 maja 2018, 15:10

Bugalon, i jak działałeś coś w tym temacie? Czy odpuściłeś?

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 08 maja 2018, 08:19

Działałem, mam rozwiązanie :)

Dobrałem cewki z długimi fajkami, pasują idealnie na wysokość (obejmują całą swiecę i robią ładne "klik"). Nie pamiętam teraz numeru. Konieczne jest dla pełnej profeski dorobienie tzw dystansów wkładanych we wnękę pokrywy zaworowej w przedlifcie dla lepszego ustabilizowania cewki w adapterze - czyli tym plastiku z ASO który sie wkłada w pokrywę (ale można złożyć i bez tego i będzie działać)

Oczywiście kostki nowe do kupienia i instalacja elektryczna do przerobienia. Temat mam opanowany, numery cewek które kupiłem podam jakoś przed weekendem bo musze pojechać na warsztat zeby to obejrzec.
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 08 maja 2018, 13:33

a mozesz dac namiar na wtyczki rownież ? jak juz całośc to całość

co do sprawdzenia oporoności cewek oplaca sie to wlasnie sprawdzac multimetrem przy zakupie uzywki ? czy pomiar nic nie da ?
bądź sobą, wariatów też lubią

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 08 maja 2018, 14:35

Preston81 pisze:czy pomiar nic nie da ?
Nic, ale to nic nie da ...niestety.

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 08 maja 2018, 23:29

Numer wtyczki 1J0 998 724, na allegro sid sprzedaje cale komplet po kilkanascie zlotych
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 09 maja 2018, 13:44

danishow pisze:Nic, ale to nic nie da ...niestety.
czyli w moim przypadku totalny kibel silniki AQH i AQF nie pozwalaja na zdiagnozowanie wypadania zapłonów co wiąze się już tylko z odłączaniem wtyczek na żywym organizmie i przyglądaniu sie czy będzie różnica w pracy silnika ....to jest jakas pomyłka no ale lepiej wiedzieć takie rzeczy niż się naciąć
bądź sobą, wariatów też lubią

peter5on
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 182
Rejestracja: 11 wrz 2016, 23:13
Lokalizacja: Lublin

Post autor: peter5on » 09 maja 2018, 14:57

Ja mam AQH czyli już wiem dlaczego mam puste pola w VCDS a się zastanawiałem dlaczego nieda się diagnozować tego. A w których motorach można diagnozować?

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 09 maja 2018, 15:03

peter5on pisze:A w których motorach można diagnozować?
w pozostałych
bądź sobą, wariatów też lubią

peter5on
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 182
Rejestracja: 11 wrz 2016, 23:13
Lokalizacja: Lublin

Post autor: peter5on » 09 maja 2018, 15:17

Kurde na zimnym mam takie lekkie poszarpywanie raz na jakiś czas ale myślałem że to bardziej wina ustawienia rozrządu. -14 -8 mam wartości. No nic będzie grzebane przy motorze to i świece się wymieni a jak trzeba będzie to i cewki pójdą.

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 09 maja 2018, 15:42

Nie wiem co gorsze, widzieć w VAGu w ABZcie ze zaden zaplon Ci nie wypada (pomimo tego, że czujesz na dupie ze wypada - bo w rzeczywistosci wypada) czy w ogole nie miec takiego podglądu :)
Preston81 pisze:
danishow pisze:Nic, ale to nic nie da ...niestety.
czyli w moim przypadku totalny kibel silniki AQH i AQF nie pozwalaja na zdiagnozowanie wypadania zapłonów co wiąze się już tylko z odłączaniem wtyczek na żywym organizmie i przyglądaniu sie czy będzie różnica w pracy silnika ....to jest jakas pomyłka no ale lepiej wiedzieć takie rzeczy niż się naciąć
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl