Cewki nie sprawdzi się multimetremMICH. pisze:Wiecie może jaką rezystancję powinna mieć ?
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 FL ALL ] Cewki z nowszego silnika
-
MICH.
- Forum Audi A8

- Posty: 9
- Rejestracja: 09 lut 2018, 09:31
- Lokalizacja: Kielce/Starachowice
aha...danishow pisze:Cewki nie sprawdzi się multimetrem
w bmw maja po 0,8 Ω dotyka się zewnętrznych pinów i sprawa jest jasna ...
z tego co wiem te od audi Hitachi maja w granicach 1,3 , beru 1,47 - 1,49 mowa o tych od d2
90 NG, 90 NG, c4 AAH, a4 AVF, coupe ABC, s6 AEC, B4 ABC q, A4 ADR i Allroad AKE, A8 AUW i A4 AFN
-
MICH.
- Forum Audi A8

- Posty: 9
- Rejestracja: 09 lut 2018, 09:31
- Lokalizacja: Kielce/Starachowice
d2 na wewnętrznych , przypuszczam, że w tych od d3 jest tak samodanishow pisze:Owszem, to że cewka wykazuje na zewnętrznych pinach dany opór nie oznacza że jest dobra ...uszkodzone też mają podobną oporność
uszkodzona może mieć podobną, ale nie taką samą dlatego właśnie pytałem o oporność nowej
90 NG, 90 NG, c4 AAH, a4 AVF, coupe ABC, s6 AEC, B4 ABC q, A4 ADR i Allroad AKE, A8 AUW i A4 AFN
- FOSS
- Super Klubowicz

- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
Polecam tylko S i T bo to ostatni wypust.MICH. pisze:Panowie kupował któryś z Was ostatnio nowe cewki ? Mowa o tych z d3. Wiecie może jaką rezystancję powinna mieć ?
Pomijając te z końcówką T polecacie lub odradzanie jakieś ? Jest ich tyle na rynku , że nie chciałbym strzelić babola przy zakupie.
Omijać te z początkowymi literami alfabetu - te na tyle często były wadliwe, że Audi zrobiło na nie akcję serwisową i w ramach tej akcji wymieniali je bezpłatnie na te z literą T.
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
Bugalon
- Super Klubowicz

- Posty: 824
- Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
- Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Działałem, mam rozwiązanie 
Dobrałem cewki z długimi fajkami, pasują idealnie na wysokość (obejmują całą swiecę i robią ładne "klik"). Nie pamiętam teraz numeru. Konieczne jest dla pełnej profeski dorobienie tzw dystansów wkładanych we wnękę pokrywy zaworowej w przedlifcie dla lepszego ustabilizowania cewki w adapterze - czyli tym plastiku z ASO który sie wkłada w pokrywę (ale można złożyć i bez tego i będzie działać)
Oczywiście kostki nowe do kupienia i instalacja elektryczna do przerobienia. Temat mam opanowany, numery cewek które kupiłem podam jakoś przed weekendem bo musze pojechać na warsztat zeby to obejrzec.
Dobrałem cewki z długimi fajkami, pasują idealnie na wysokość (obejmują całą swiecę i robią ładne "klik"). Nie pamiętam teraz numeru. Konieczne jest dla pełnej profeski dorobienie tzw dystansów wkładanych we wnękę pokrywy zaworowej w przedlifcie dla lepszego ustabilizowania cewki w adapterze - czyli tym plastiku z ASO który sie wkłada w pokrywę (ale można złożyć i bez tego i będzie działać)
Oczywiście kostki nowe do kupienia i instalacja elektryczna do przerobienia. Temat mam opanowany, numery cewek które kupiłem podam jakoś przed weekendem bo musze pojechać na warsztat zeby to obejrzec.
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
- Preston81
- Super Klubowicz

- Posty: 2737
- Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
- Lokalizacja: Poznań
-
Bugalon
- Super Klubowicz

- Posty: 824
- Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
- Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
- Preston81
- Super Klubowicz

- Posty: 2737
- Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
- Lokalizacja: Poznań
czyli w moim przypadku totalny kibel silniki AQH i AQF nie pozwalaja na zdiagnozowanie wypadania zapłonów co wiąze się już tylko z odłączaniem wtyczek na żywym organizmie i przyglądaniu sie czy będzie różnica w pracy silnika ....to jest jakas pomyłka no ale lepiej wiedzieć takie rzeczy niż się naciąćdanishow pisze:Nic, ale to nic nie da ...niestety.
bądź sobą, wariatów też lubią
-
peter5on
- Forum Audi A8

- Posty: 182
- Rejestracja: 11 wrz 2016, 23:13
- Lokalizacja: Lublin
-
Bugalon
- Super Klubowicz

- Posty: 824
- Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
- Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Nie wiem co gorsze, widzieć w VAGu w ABZcie ze zaden zaplon Ci nie wypada (pomimo tego, że czujesz na dupie ze wypada - bo w rzeczywistosci wypada) czy w ogole nie miec takiego podglądu 
Preston81 pisze:czyli w moim przypadku totalny kibel silniki AQH i AQF nie pozwalaja na zdiagnozowanie wypadania zapłonów co wiąze się już tylko z odłączaniem wtyczek na żywym organizmie i przyglądaniu sie czy będzie różnica w pracy silnika ....to jest jakas pomyłka no ale lepiej wiedzieć takie rzeczy niż się naciąćdanishow pisze:Nic, ale to nic nie da ...niestety.
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"






