Witam Wszystkich Forumowiczów,
Chciałbym odczytać wartości prądów przy amortyzatorach i je skalibrować na VCDS. Niestety wymagany jest kod dostępu. Jest to opcja 34 - poziomowanie i kanał 11 - damper valve current. Czy ktoś z Was zna może ten kod i wartości referencyjne tych prądów?
Z góry dziękuję za odpowiedź,
Pozdrawiam!
![]() |
![]() |
[D3 04 4.2 MPI] VCDS - natężenie prądu na amortyzatorach
Prąd przy amortyzatorach?! Jeżeli masz na myśli kalibrację wysokości zawieszenia pneumatycznego (poziomowanie),kaspiy pisze:Chciałbym odczytać wartości prądów przy amortyzatorach
to jest na ten temat już wystarczająco dużo informacji na forum.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez danishow, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3525
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
damper valve to twardość czyli prąd jaki idzie do amorków
wiedziałem że gdzieś to już widziałem... SSP 292
Info: The highest damping force is achieved when the solenoid is not electrically actuated.
For the lowest damping force, the solenoid must be receiving a current of approx.
1800 mA.
In emergency running mode, the solenoid is not electrically actuated. In this way, the
damping force is set to maximum, ensuring a dynamically stable driving condition.
wiedziałem że gdzieś to już widziałem... SSP 292
Info: The highest damping force is achieved when the solenoid is not electrically actuated.
For the lowest damping force, the solenoid must be receiving a current of approx.
1800 mA.
In emergency running mode, the solenoid is not electrically actuated. In this way, the
damping force is set to maximum, ensuring a dynamically stable driving condition.
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Do odczytu nie trzeba kalibrować powinno być w blokach pomiarowych, jutro sprawdzę.kaspiy pisze:Chciałbym odczytać wartości prądów przy amortyzatorach
Mam po polsku

Info: Najwyższa siła tłumienia jest wtedy, gdy nie następuje elektryczne sterowanie
cewki elektromagnetycznej. Przy niższej sile tłumienia cewka elektromagnetyczna
zasilana jest prądem ok. 1800 mA.
W trybie pracy awaryjnej nie następuje sterowanie elektryczne cewki
elektromagnetycznej. Następnie nastawiana jest maksymalna siła tłumienia, a przez to
gwarantowany jest stabilny stan dynamiki jazdy.