![]() |
![]() |
![]() |
[D2 ALL ] servotronic pytanie
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3528
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
sprawdzałeś już w/g tego co marek pisał?
‒ → Detach relay for Servotronic -J236-, Pos. 12.
‒ Set digital multimeter -V.A.G 1526- to resistance measuring range up to 200 ohm.
‒ Measure at relay connector between contacts 2 and 5.
Specified value: 6 to 12 ohm.
zacznijmy od tego, potem można się wpiąć z pomiarem napięcia (masa i biało niebieski)
ale przy wpiętym przekaźniku servo i zmierzyć w czasie jazdy czy się coś zmienia
‒ → Detach relay for Servotronic -J236-, Pos. 12.
‒ Set digital multimeter -V.A.G 1526- to resistance measuring range up to 200 ohm.
‒ Measure at relay connector between contacts 2 and 5.
Specified value: 6 to 12 ohm.
zacznijmy od tego, potem można się wpiąć z pomiarem napięcia (masa i biało niebieski)
ale przy wpiętym przekaźniku servo i zmierzyć w czasie jazdy czy się coś zmienia
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
ale to co mi podał marek to pomiaru dokonnujemy na tej podstawce od przekaznika servotronica tak ? gdy jest on wypięty ?
co do Gali w ustawieniach audio jak ustawiam GALA na najwieksza i najmniejsza intensywnosc to jest bez zmian jesli chodzi o glosnosc muzyki w auciea powinno sie to zmieniac wraz z przyrostem predkosci dobrze mysle ? czyli cos z galą nie jest ok ... ale nie pamiętam czy mi to dzialalo wczesniej
i caly czas meczy mnie blad poduszki nie wiem czy moze to byc z tym zwiazane wypialem kostkę nie mierzylem nic bo ktos mi mowil ze moze wystrzelic poducha przy pomiarze wiec spaowalem kostki wygladaja ok jak nowe
co do Gali w ustawieniach audio jak ustawiam GALA na najwieksza i najmniejsza intensywnosc to jest bez zmian jesli chodzi o glosnosc muzyki w auciea powinno sie to zmieniac wraz z przyrostem predkosci dobrze mysle ? czyli cos z galą nie jest ok ... ale nie pamiętam czy mi to dzialalo wczesniej
i caly czas meczy mnie blad poduszki nie wiem czy moze to byc z tym zwiazane wypialem kostkę nie mierzylem nic bo ktos mi mowil ze moze wystrzelic poducha przy pomiarze wiec spaowalem kostki wygladaja ok jak nowe
bądź sobą, wariatów też lubią
Tylko pytanie, czemu jak wyciąga przekaźnik to wspomaganie się usztywnia.maciu pisze:to chyba niestety pozostaje magiel...
Maciej, czy jesteś pewien, że ten elektryk to sprawdził czy po prostu powiedział Ci to byś dał mu spokój.
Bo wiesz, że czasami jak jest upierdliwa robota to często się spławia klienta.
auto stoi u niego od chyba środy bądz wtorku i koles szukal mi tez urwanej wiazki od airbaga tez mu to zajelo sporo tj rzetelny gość poki co powiedzialem co mi przekazal sprawdzial wlg dokumentacji od Marka wszystko jest ok , ale chce jeszcze raz sprawdzac w poniedzialek z 2 elektrykiem bo jemu juz sie pomysły skonczyly, tak wiec nie poddaje sie tak szybko. Jak by chcial mnie splawic oddal by mi auto chocby po airbagu ktory napsul mu krwi a w nim mialem uwalona calą wiązkę pod schowkiem pasażera 4 żyłki w tym 2 tego samego koloru brązowego i byl lekki chybil trafil jak by nie trafil byloby bum .
[ Dodano: 2018-05-31, 10:08 ]
ok auto odebrane i sprawdzone totalnie - wszystko elektrycznie jest ok nawet opornosc zawora servotronica byla sprawdzona ... wiec albo uszczelnienie samego zaworka sa tam 2 oringi , albo mechanicznie zaworek sie kisi i najbardziej prawdopodobna opcja to jednak ch****a regeneracja przekładni
[ Dodano: 2018-05-31, 10:08 ]
ok auto odebrane i sprawdzone totalnie - wszystko elektrycznie jest ok nawet opornosc zawora servotronica byla sprawdzona ... wiec albo uszczelnienie samego zaworka sa tam 2 oringi , albo mechanicznie zaworek sie kisi i najbardziej prawdopodobna opcja to jednak ch****a regeneracja przekładni
bądź sobą, wariatów też lubią