[D2 96 4.2PB ] Klimatyzacja- problem z działaniem
[D2 96 4.2PB ] Klimatyzacja- problem z działaniem
Witam
problem z moja klimą polega na sporadycznym włączaniu sie sprężarki: po odpaleniu samochodu i włączeniu klimatronika sprężarka zaskakuje na kilka sekund, mam zimny nadmuch następnie wyłacza się i za jakiś bliżej nieokreślony czas włącza ponownie i tak w kółko. Komputer nie pokazuje błędów, w trakcie testu z podpiętym kompem sprężarka uruchamia się; elektryk podejrzewa o uszkodzenie czujnika temperatury przy chłodnicy od klimatyzacji.
Proszę o podpowiedź co ewentualnie może być jeszcze niesprawne lub uszkodzone.
problem z moja klimą polega na sporadycznym włączaniu sie sprężarki: po odpaleniu samochodu i włączeniu klimatronika sprężarka zaskakuje na kilka sekund, mam zimny nadmuch następnie wyłacza się i za jakiś bliżej nieokreślony czas włącza ponownie i tak w kółko. Komputer nie pokazuje błędów, w trakcie testu z podpiętym kompem sprężarka uruchamia się; elektryk podejrzewa o uszkodzenie czujnika temperatury przy chłodnicy od klimatyzacji.
Proszę o podpowiedź co ewentualnie może być jeszcze niesprawne lub uszkodzone.
Ostatnio zmieniony 06 kwie 2013, 23:24 przez robsonik4, łącznie zmieniany 3 razy.
We wtorek wróciłem z wczasów (morze ) i zauważyłem następującą rzecz: na trasie klima działa bez zastrzeżeń - powyżej jakiś 2500 obrotów jest ok, jak obroty spadną poniżej 2000 jest problem; klima jest nabita więc nie jest to problem gazu; przed nabiciem gazu wymieniono jakis filterek znajdujący sie za serwem od hamulca (był bardzo brudny z opiłkami metalu co oznacza, że kompresor się kończy).
Czy jest możliwość, że ślizga sie pasek gumowy od napędu kompresora i dopiero przy wyższych obrotach zaskakuje ?? czy może nie trzyma sprzęgło na kompresorze ??
Czy jest możliwość, że ślizga sie pasek gumowy od napędu kompresora i dopiero przy wyższych obrotach zaskakuje ?? czy może nie trzyma sprzęgło na kompresorze ??
Raczej myślę, że sprężarka się kończy. Po prostu na niskich obrotach sprężarka podaje za małe ciśnienie, a przy wyższych nadrabia to obrotami. Myślę, że za niedługi czas będzie cię czekała jej regeneracja lub wymiana. Pasek raczej nie może się ślizgać bo miał byś wtedy także słabe słabe ładowanie.
Dążenie do doskonałości.
zvaguj błąd poślizgu spreżarki może być zalogowanyrobsonik4 pisze:przed nabiciem gazu wymieniono jakis filterek znajdujący sie za serwem od hamulca (był bardzo brudny z opiłkami metalu co oznacza, że kompresor się kończy).
ten filterek to osuszacz
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
Panowei ja tak miałem latem że mi się wyłączała klima , ale po nabiciu wszystko się uspokoiło .
Może gdzieś coś nieszczelnego i ucieka gdzieś gaz ??
To nie koniecznie musi być wina mechaniczna , może gdzieś się przetarł jakiś przewód od klimy i teraz wam wariuje ??
Może gdzieś coś nieszczelnego i ucieka gdzieś gaz ??
To nie koniecznie musi być wina mechaniczna , może gdzieś się przetarł jakiś przewód od klimy i teraz wam wariuje ??
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
możliwe , ale Vag powinien pokazać że coś nie tak z klimatyzacją , chyba że się połączyć nie może
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
nie mam pojęcia , zadzwoń 515505685 zapytaj się ole za moduł i ile dają gwarancji rozruchowej ??
Powinni dać 2 tygodnie . przyślą , zamotuj i zobacz czy działa .
Jak okej to problem z głowy , jak nie to zadzwoń do nich i powiedz że jest to samo co miałeś i odeślij im ten moduł , a oni oddadzą kasę .
Zaplombują ten moduł tak że nie powinno być problemu z odzyskaniem kasy jak odeślesz im go .
Powinni dać 2 tygodnie . przyślą , zamotuj i zobacz czy działa .
Jak okej to problem z głowy , jak nie to zadzwoń do nich i powiedz że jest to samo co miałeś i odeślij im ten moduł , a oni oddadzą kasę .
Zaplombują ten moduł tak że nie powinno być problemu z odzyskaniem kasy jak odeślesz im go .
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Koło profil pod fotką 8-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.