Poszukiwań D4 ciąg dalszy, rodzą się kolejne pytania.
Panowie jak prawidłowo działa pneumatyka w D4. Czy:
-wysokość miechów zmienia się wraz ze zmianą nastawów w ADS? ?
-ile jest poziomów zawieszenia ? czy na każdy tryb jest inna wysokość?
-jakie są typy fabrycznych zawieszeń
Ostatnio oglądałem D4 zero błędów w sterowniku, jednak zawieszenie fizycznie nie podnosiło się i nie opuszczało stało w jednym miejscu równo. Pytanie czy tak ma być czy coś jednak było nie tak? Czy może są różne typy zawieszeń?
W D3 miałem zawieszenie typu sport i były 2 poziomy dynamic i lift , był również tryb automatyczny i komfortowy jednak tutaj różnica była jedynie w usztywnieniu miechów, natomiast fizycznie auto podnosiło sie tylko na lifcie. Powyżej 90km/h zawieszenie wchodziło tryb dynamic. Czy tak samo działo zawieszenie w D4?
![]() |
![]() |
![]() |
[D4 ALL ] Zasada działania zawieszenia D4 - kilka pytań
Nie w D4 sterowanie zawieszeniem jest inaczej.raftor pisze:Czy tak samo działo zawieszenie w D4?
Masz tryb automatyczny, wygodny i dynamiczny plus ustawienia indywidualne.
W trybie dynamicznym jest utwardzenie i zmiana z D na S skrzyni biegów, w trybie wygodnym samochód podniesie sie ale po ruszeniu i będzie bardziej miękki a tryb skrzyni D.
Dodatkowo możesz na sztywno podnieść lub opuścić auto przyciskiem lewym górnym przy knob.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 75
- Rejestracja: 07 kwie 2018, 14:50
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1995
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: lubelskie