
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 99 4.2PB/LPG ] Wymiana silnika i skrzyni na S8
[D2 99 4.2PB/LPG ] Wymiana silnika i skrzyni na S8
Witam dopadła mnie chwilą kiedy pada skrzynia remont odpada
Mam nagrana już druga skrzynie...wiadomo swoje też kosztuje, ale zastanawiam się nad kupnem drugiej calej audi d2 z Anglika na części mam dojście na UK.I teraz mam pytanie czy wszystkie graty z S8 po lifcie będą pasować do cywilnej D2 lifting?i czy taka operacja przełożenia wszystkiego z S8 jest wykonalna skrzynia silnik i zawieszenie?mam też lpg w samochodzie czy pod S8 będę musiał ją rozbudować i dać na ponowne podłączenie ?

CINEK pisze:ja osobiście jeśli miałbym zmieniać silnik to na ten z S8 Prefl.
moim zdaniem są to silniki bardziej żywotniejsze, co za tym idzie mniej awaryjne od tych poliftowych
Zorbie sobie koszulkę z Twoim wizerunkiem i tym cytatem
Co do tematu to albo robisz skrzynie, albo sprzedajesz to na graty i kup sobie eSke.
Szkoda kombinowania, zachodu i nerwów dla potężnych 50 KM
a tak z ciekawości to czemu naprawa skrzyni odpada ???? za 4-5K spokojnie Ci naprawią z roczną gwarancją, a tak kupisz drugą i też nie wiesz ile pojeździsz.Miś pisze: dopadła mnie chwilą kiedy pada skrzynia remont odpada
Dla mnie osobiście kupowanie drugiej skrzyni czy silnika nie wiedząc w jakim jest stanie i nie mając żadnej pisemnej gwarancji mija się z celem.
Co do cen to silniki eskowe (prefl jak i Fl ) chodzą tak po 6-8K z osprzętem. Do tego musisz mieć skrzynie, most, oba ECU, wiązki, itp.... to kolejny koszt z 4-5K. do tego dojdzie rozrząd, oleje w silniku i asb + robota jeśli nie robisz sam... i masz kolejne 2K jak nie lepiej...
więc ile mamy ??? 12K min. lekko... szczerze...wolałbym oddać ASB do naprawy

poczekaj do zlotu...jak popijemy to sam Ci odcisnę swoją twarz na koszulce po eksplozji górnego gejzeruernesto pisze:Zorbie sobie koszulkę z Twoim wizerunkiem i tym cytatem


to nie jest zwykły napęd...to
Skrzynia będzie na dniach sprawdzana jeśli będzie do ogarnięcia temat to napewno będziemy naprawiać.jesli chodzi o regenerację to dwóch kolegów robiło i po okresie gwarancji padały,a kasa nie mała mi mechanik też odradzil remont chyba że dostanę wszystkie graty na stół plus foty tego co były wkladane.Skrzynie używana mam za połowę ceny takiego remontu ...ale czemu pomysł ze od eski graty a bo mam możliwość kupna ładnego angola i zawsze ma się drugie auto w grający ,bo nie oszukujmy się czesci siadają i co chwile coś jest potrzebne...instalacje mam staga 300 reduktor na 340km .Taka prawdziwa eske z Niemca to też trzeba ładnie położyć,ale jak się da swoją uzbroić to czemu nie???
no jeśli brałbyś angola w dobrej formie dla siebie na części to jak najbardziej...w szczególności, że jak twierdzisz, ceny masz całkiem dobre.
Z tymi remontami i zakładami remontującymi to temat rzeka. Jedni kładą 12K i im nie chodzi jak trzeba a drudzy zapłacą 5-6K i jeżdżą latami.. .
Z tymi remontami i zakładami remontującymi to temat rzeka. Jedni kładą 12K i im nie chodzi jak trzeba a drudzy zapłacą 5-6K i jeżdżą latami.. .

to nie jest zwykły napęd...to