Miałem racje mi pomogły to i Tobie musiało.
Baw się dobrze i korzystaj z przyjemnej jazdy
[D3 02 4.2MPI/LPG ] wypadnie zapłonu
-
- Forum Audi A8
- Posty: 213
- Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Podbiję temat
Mam problem z moim D3 może ktoś będzie miał jakiś pomyśl bo mi się skończyły. Mam wypadanie zapłonu na 1 cylindrze, po nocnym staniu, ale tylko przez pierwsze 20-30 strzałów, potem znika całkowicie, co robiłem
Wymieniłem świece i zmieniłem szczelinę na 0.7 jest w aucie gaz
Wymieniłem 1 wtryskiwacz pb
Zakręciłem gaz i spuszczałem z przewodów
Zamieniałem cewki miejscami
Wymieniłem wszystkie wtyczki od wtryskiwaczu pb bo były połamane
Wymieniłem 1 i 2 kostkę od cewek z kawałkiem wiązki ok 15 cm, bo przewody miały pęknięcia,.
Nic nie pomga, ma ktoś jakiś pomysł ?
4,2 pb LPG 2004
Mam problem z moim D3 może ktoś będzie miał jakiś pomyśl bo mi się skończyły. Mam wypadanie zapłonu na 1 cylindrze, po nocnym staniu, ale tylko przez pierwsze 20-30 strzałów, potem znika całkowicie, co robiłem
Wymieniłem świece i zmieniłem szczelinę na 0.7 jest w aucie gaz
Wymieniłem 1 wtryskiwacz pb
Zakręciłem gaz i spuszczałem z przewodów
Zamieniałem cewki miejscami
Wymieniłem wszystkie wtyczki od wtryskiwaczu pb bo były połamane
Wymieniłem 1 i 2 kostkę od cewek z kawałkiem wiązki ok 15 cm, bo przewody miały pęknięcia,.
Nic nie pomga, ma ktoś jakiś pomysł ?
4,2 pb LPG 2004
-
- Forum Audi A8
- Posty: 213
- Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
- Lokalizacja: Starogard Gdański
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi A8
- Posty: 213
- Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Miałem zakręcony gaz w butli, spuściłem gaz z przewodów, i nic nie pomogło, wykręciłem świece i zauważyłem że była cała w oleju, ale od strony elektrody, czyli gwint był cały w oleju , wyciągając cewkę jako tako nie widać oleju, pierścienie ? Czy uszczelka pokrywy ? Po wyczyszczeniu świecy odpalam auto i wypadanie spadło do 2, myślę Eureka nie było masy przez olej, dla sprawdzenia teorii następnego dnia sprawdzam znowu i wypadanie 13x ehhh
[ Dodano: 2018-06-01, 17:46 ]
[ Dodano: 2018-06-02, 21:49 ]
Dzisiaj wymieniona została uszczelka pokrywy zaworów, świeca po całym dniu jeżdżenia jest sucha, ale wypadanie pod 2-3 godzinach stania nadal jest.Nikt nie ma pomysłu na mój problem ?
[ Dodano: 2018-06-01, 17:46 ]
9,2 na zimnym silniku ... Dzisiaj mierzone.danishow pisze:Wojtec1987, sprawdź kompresję na zimnym silniku.
[ Dodano: 2018-06-02, 21:49 ]
Dzisiaj wymieniona została uszczelka pokrywy zaworów, świeca po całym dniu jeżdżenia jest sucha, ale wypadanie pod 2-3 godzinach stania nadal jest.Nikt nie ma pomysłu na mój problem ?
9,2 nic dobrego nie wróży.Wojtec1987 pisze:9,2 na zimnym silniku ... Dzisiaj mierzone.danishow pisze:Wojtec1987, sprawdź kompresję na zimnym silniku.
Ten silnik powinien mieć 12-14.
Jeżeli mowa o jednostkach które lata świetności mają już za sobą to powiedzmy, że ma być cokolwiek byle powyżej 10.
9,2 to moim zdaniem za mało.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Forum Audi A8
- Posty: 213
- Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Trochę odkopie temat. Przyszedł czas na wymianę cewek w aucie. Odziwo wczesniej nie sprawdzałem jakie tam siedzą. Mam BFM z połową cewek od S8 D3 (0 040 102 032) nowe, i drugą połowe jakichs uzywek (nie widac numerów - pewnie oryginały). Czy mozna dokupic takie jak były w 5.2 FSI (wiem, że są dłuższe) i na tym jezdzić? Czy lepiej wrócic na oryginały z powrotem. Co sie moze ewentualnie stać jak bedą swieczki z FSI. Pozdrawiam