części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 ALL ] Wycieraczki szyb zdechły?

denveco
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 332
Rejestracja: 20 gru 2013, 16:12
Lokalizacja: Szczecin

[D3 ALL ] Wycieraczki szyb zdechły?

Post autor: denveco » 30 maja 2018, 08:49

Witam. Dzisiaj była potrzeba użyć wycieraczek no i za bardzo się nie nacieszyłem. Wycieraczki dźwignąć się dzwignęły wydaje mi się że z oporem ale już wrócić to im było ciężko no i stanęły pod kątem 45 stopni. Ręcznie szło je do dopchnąć ale wyraźnie jest im coś nie tak. Czyżby to silnik umarł? Czy coś innego? Jak z jego wymianą się to ma? Czy samemu da radę? Jakie koszty za silnik i jaki najlepiej o ile to jest przyczyna. Czy to na tym się kończy czy jeszcze jakaś adaptacja czy inne dziadostwo wymagające podłączenia pod kompa? Dzięki za porady.

leon0376
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 411
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:56
Lokalizacja: FR

Post autor: leon0376 » 30 maja 2018, 22:35

Prawdopodobnie zatarte tulejki.Ja juz takie cos reanimowalem w kilku autach z grupy vag.Sproboj odpiac naped od mechanizmu i proboj je ruszyc reka.Jezeli bedzie ciasno to trzeba caly mechanizm wyciągnąć (jest troche przewalone) i jezeli da sie go rozebrać (jeszcze)to wystarczy przeczyscic,przesmarowac i jak dobrze kojarzę to są ram chyba jeszcze oringi które można wymienić. Jesli nie da sie juz porozbierać no to tylko wymiana.Gdybyś robil to sam to uwazaj bo to wszystko"ameliniowe" i można szybko uszkodzić jesli jest mocno zapieczone.
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla

denveco
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 332
Rejestracja: 20 gru 2013, 16:12
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: denveco » 01 cze 2018, 22:44

Ale te tuleje to są na tym mechaniźmiie (cięgnach), czy w samym silniku? Jeśli na cięgnach to czy psiknięcie WD40 spenetruje / nasmaruje czy to nic nie da? Te oringi to jakiś zestaw naprawczy czy skądś indziej one brane?

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 03 cze 2018, 10:24

denveco pisze:Ale te tuleje to są na tym mechaniźmiie (cięgnach), czy w samym silniku?
Nie silnik tylko mechanizm.
denveco pisze:Jeśli na cięgnach to czy psiknięcie WD40 spenetruje / nasmaruje czy to nic nie da? Te oringi to jakiś zestaw naprawczy czy skądś indziej one brane?
Psikanie w to bez rozbierania mechanizmu raczej nic konkretnego nie wniesie.
Mechanizm trzeba wyjąć z auta i podjąć próbę reanimacji "na stole" chociaż i tak często jest już na to za późno.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

leon0376
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 411
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:56
Lokalizacja: FR

Post autor: leon0376 » 03 cze 2018, 18:41

Ja to delikatnie podgrzalem i delikatnie pukalem młotkiem jednoczesnie próbując obracać.Oczywiscie na trzpienie nakrecilem nakrętki żeby gwintu nie zepsuć. Trzy mechanizmy udalo mi się w ten sposób uratować a jeden sie poddał "czytaj złamał ".Jezeli masz czas to możesz spróbować zostawic zanurzone w ropie na noc.Czasami moze odpuścić.
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla

AdiA8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 75
Rejestracja: 31 paź 2016, 12:55
Lokalizacja: LU

Post autor: AdiA8 » 10 cze 2018, 18:12

Miałem ten sam problem, zapieczone tulejki przy ośkach obrotowych. Nie bawiłem się w naprawę, bo to nie miało w moim przypadku sensu. Michał Wruszak załatwił mi cały sprawny mechanizm (wskazał odpowiednie ogłoszenie), kupiłem go (został mi drugi sprawny silniczek) i po 20 minutach pracy cieszyłem się sprawnymi wycieraczkami.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl