[D3 03 4.2MPI ] Świecące ABS ESP sterownik pompy ABS
No właśnie też tego się obawiam że jak wyślę to może być jeszcze gorzej jak teraz. Na dłuższych trasach jak jadę to rzadko zapala mi się kontrolka abs ale jak tylko po mieście z częstymi przerwami że to tu podjechać wyłączyć samochód za chwilę w inne miejsce to szybko mi się zapali. I wtedy mam wyłączone hamulce abs, wspomaganie kierownicy i nie pokazuje z jaką prędkością jadę.
3(0x0003):6E Sterownik Defektshaqal pisze:Jakie błędy? Może jakiś czujniik jest niesprawny?
Bolączką tych sterowników jest ich położenie: od strony kolektora wylotowego. Potrafi tam być naprawdę ciepło a w wyniku temperatury uszkadzają się wewnętrzne połączenia w module. Tym samym pompa jest ok, a moduł dostaje padaczki. Czasami udaje się to naprawić ( A czasami uszkodzenia są tak poważne, że zostaje tylko wymiana. Ale to nie koniec problemów. Po wymianie trzeba sterownik zakodować i wykonać kalibrację czujnika skrętu. Nie każdy interfejs diagnostyczny jest w stanie wbić się (zalogować) do modułu ABS. Abyście uniknęli podobnych przygód w przyszłości, niektórzy doradzają wykonać osłonę termiczną modułu (np. z folii aluminiowej lub czegoś podobnego).
Bądź dobry jak chleb.
Ja miałem podobnie i był to sterownik ABS oddałem auto do serwisu ale to w Białymstoku prawie tydzień się męczył i mi zrobił, podobno była uszkodzona ścieżka. Elektryk powiedział że sterownik padał dopiero jak osiągną 60 stopni nie wiem co zrobił ale na testach już działał. Wolałem jednak nie ryzykować że mi na dłuższej trasie znowu padnie i dałem mu sterownik całkowicie z innymi numerami. Jedyne co było podobne to to że też od A8 D3, zajęło mu jakieś 2 godz. i przekodował od tamtej pory autko działa jak należy.
witam,
Mam problem i prosiłbym o pomoc,
Od kilku dni borykam się z problemem zapalającego się ABSu, błąd czujnik koła prawy tył- obwód nieprawidłowy, pierwsze co zrobiłem to wymieniłem czujnik na nowego boscha, nie pomogło. Problem pojawia się po przejechaniu jakiejś odległości, mniej więcej 20km.
Następnie wykasowałem błąd i odłączyłem kostkę od czujnika, wyświetliło identyczny błąd 00287 ... obwód nieprawidłowy, jest szansa że winna może być kostka, czy raczej nastawić się na naprawę sterownika, a może jest jeszcze jakaś inna przyczyna ? Z góry dzięki za odpowiedź
Mam problem i prosiłbym o pomoc,
Od kilku dni borykam się z problemem zapalającego się ABSu, błąd czujnik koła prawy tył- obwód nieprawidłowy, pierwsze co zrobiłem to wymieniłem czujnik na nowego boscha, nie pomogło. Problem pojawia się po przejechaniu jakiejś odległości, mniej więcej 20km.
Następnie wykasowałem błąd i odłączyłem kostkę od czujnika, wyświetliło identyczny błąd 00287 ... obwód nieprawidłowy, jest szansa że winna może być kostka, czy raczej nastawić się na naprawę sterownika, a może jest jeszcze jakaś inna przyczyna ? Z góry dzięki za odpowiedź
-
- Forum Audi A8
- Posty: 3
- Rejestracja: 04 cze 2018, 13:36
- Lokalizacja: Lublin
Próbuje też się z tym uporać, identyczna sytuacja. Ponowna adaptacja i kodowanie w aso nic nie dała. Po nowym roku będę jechał pytać o wgranie nowego softu. Gdybyś coś wiedział nowego daj znać.docent pisze:czy ktoś ma jakiś sposób na pozbycie się błedu 0003 sterownik wadliwy ?
nie wim po co zrobiłem vcdesem test el wykonwczych abs
poczas testu vcds stracił komunikację i bład pozostał ?
jest nieusuwalny
Czy ktoś robi update softu abs ?
docent pisze:czy ktoś ma jakiś sposób na pozbycie się błedu 0003 sterownik wadliwy ?
nie wim po co zrobiłem vcdesem test el wykonwczych abs
poczas testu vcds stracił komunikację i bład pozostał ?
jest nieusuwalny
Niestety, błąd ten jest problemem z softem i nie znam przypadku aby ktoś się z tym uporał.Pczester pisze:Próbuje też się z tym uporać, identyczna sytuacja. Ponowna adaptacja i kodowanie w aso nic nie dała. Po nowym roku będę jechał pytać o wgranie nowego softu.
Co więcej, mam u siebie jedno auto które miałem oddać przed świętami i zostało u mnie niestety z powodu takiego właśnie błędu.
Sterownik z takim błędem teoretycznie może chodzić poprawnie ale może np. nie przechodzić procedury odpowietrzania ABS - tak właśnie wyszło w tym konkretnym moim przypadku
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-