[D3 03 4.2MPI ] Rozładowuje się akumulator
-
- Forum Audi A8
- Posty: 17
- Rejestracja: 15 cze 2018, 22:30
- Lokalizacja: Przybiernów
Witam koledzy.
Borykam się tez od jakiegoś czasu z tym problemem.
U mnie sprawa wyglada tak:
Po wyjęciu bezpiecznika od drzwi pasażera nr 14 - 5A(coś związanego z mediami, rozłącza mi on dałem MMI) i wtedy może stać i nic się nie dzieje, gdy mam podpięty, to 1,5-2h i na MMI pokazuje 10% a auto nie odpala, co dziwniejsze może być tak ze po godzinie jest 100% a jak zajrzę za 20-30cmin już mam 60 albo 10%, nie ma reguły.
Wczoraj zacząłem wypinac po kolei bezpieczniki w bagażniku po lewej stronie:
- bezpiecznik 1: 30A Digital sound package centrolewicy unii (mam 100%)
- bezpiecznik 2: 5A Navigation system with CD drive control (mam 100%)
- bezpiecznik 3: 10A TV tuner (mam 100%)
- bezpiecznik 4: nie mam
- bezpiecznik 5: Radio 5A (mam 100%)
- bezpiecznik 6: Middle loudspeaker in rear shelf 30A (po 2h 10%)
teraz mi się ładuje akumulator bo już nie mogę odpalić...
Każdy bezpiecznik co wyciągam wyłącza MMI, poza 6.
akumulator był wymieniany na nowy przez poprzednika lecz nie był adaptowany, lecz chodził cały czas dobrze.
Macie jakieś pomysły?
Borykam się tez od jakiegoś czasu z tym problemem.
U mnie sprawa wyglada tak:
Po wyjęciu bezpiecznika od drzwi pasażera nr 14 - 5A(coś związanego z mediami, rozłącza mi on dałem MMI) i wtedy może stać i nic się nie dzieje, gdy mam podpięty, to 1,5-2h i na MMI pokazuje 10% a auto nie odpala, co dziwniejsze może być tak ze po godzinie jest 100% a jak zajrzę za 20-30cmin już mam 60 albo 10%, nie ma reguły.
Wczoraj zacząłem wypinac po kolei bezpieczniki w bagażniku po lewej stronie:
- bezpiecznik 1: 30A Digital sound package centrolewicy unii (mam 100%)
- bezpiecznik 2: 5A Navigation system with CD drive control (mam 100%)
- bezpiecznik 3: 10A TV tuner (mam 100%)
- bezpiecznik 4: nie mam
- bezpiecznik 5: Radio 5A (mam 100%)
- bezpiecznik 6: Middle loudspeaker in rear shelf 30A (po 2h 10%)
teraz mi się ładuje akumulator bo już nie mogę odpalić...
Każdy bezpiecznik co wyciągam wyłącza MMI, poza 6.
akumulator był wymieniany na nowy przez poprzednika lecz nie był adaptowany, lecz chodził cały czas dobrze.
Macie jakieś pomysły?
Jak wyciągasz bezpiecznik nr5 w prefl mają połączone GW i zegary pod jednym. Resetuje się wtedy zegarek
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Coś ewidentnie z infotainment (działa w pętli, także jak wyciągniesz bezp od jakiegoś modułu, czy sterownika, nawet zmieniarki, navi itp - otwierasz pętle i MMI nie wstaje) się nie usypia. Potrzebna kompleksowa diagnostyka z pętlami (zworkami, loopami) światłowodowymi.Macccccc85 pisze:Macie jakieś pomysły?
Black Cars Matters
-
- Forum Audi A8
- Posty: 17
- Rejestracja: 15 cze 2018, 22:30
- Lokalizacja: Przybiernów
U mnie zegar się nie resetujedrago_o pisze:Jak wyciągasz bezpiecznik nr5 w prefl mają połączone GW i zegary pod jednym. Resetuje się wtedy zegarek
[ Dodano: 2018-06-23, 21:47 ]
pdice111 pisze:Coś ewidentnie z infotainment (działa w pętli, także jak wyciągniesz bezp od jakiegoś modułu, czy sterownika, nawet zmieniarki, navi itp - otwierasz pętle i MMI nie wstaje) się nie usypia. Potrzebna kompleksowa diagnostyka z pętlami (zworkami, loopami) światłowodowymi.Macccccc85 pisze:Macie jakieś pomysły?
A jakoś sprawdzić samodzielnie.
Myślałem wypinając poszczególne moduły, ale szczerze nie wiem co jest ze sobą tutaj powiązane.
zmieniarkę, napęd nawigacji, to mogę odpiąć, ale co dalej nie wiem.
Po lewej stronie bagażnika są 2 skrzynki, jedna bliżej lampy, druga zaraz pod napędem nawigacji.
Rozumiem ze ten przy lampkę do radio, a ten drugi pewnie jakiś komputer, bo co chwile wentylator w nim chodzi?
Od strony kierowcy. To do mkbewe byłoMacccccc85 pisze:U mnie zegar się nie resetuje
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
- Forum Audi A8
- Posty: 17
- Rejestracja: 15 cze 2018, 22:30
- Lokalizacja: Przybiernów
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Żeby zrozumieć jak to działa, wystarczy poczytać zeszyty serwisowe SSP. A procedury diagnostyki optyki są bodaj i v VASie podane.
W ASO robi się to dość prosto, bowiem wszystko leci online, ma to jednak jeden zasadniczy minus - jeśli macie nieoryginalny moduł, na nim diagnostyka się zakończy, lub zostanie pominięta i poleci dalej (tym sposobem możesz ominąć moduł, który jest uszkodzony).
A jeśli o domowe sposoby chodzi - pętle światłowodowe i najlepiej moduły na podmiankę. A dlaczego ? A dlatego, że moduł może być sprawny (tzn, że działa) a i tak nie usypiać się, lub wzbudzać inny, co więcej ten sam moduł może działać w innym samochodzie zupełnie dobrze i również się usypiać.
W ASO robi się to dość prosto, bowiem wszystko leci online, ma to jednak jeden zasadniczy minus - jeśli macie nieoryginalny moduł, na nim diagnostyka się zakończy, lub zostanie pominięta i poleci dalej (tym sposobem możesz ominąć moduł, który jest uszkodzony).
A jeśli o domowe sposoby chodzi - pętle światłowodowe i najlepiej moduły na podmiankę. A dlaczego ? A dlatego, że moduł może być sprawny (tzn, że działa) a i tak nie usypiać się, lub wzbudzać inny, co więcej ten sam moduł może działać w innym samochodzie zupełnie dobrze i również się usypiać.
Black Cars Matters
Za jakieś 50pln + KW to możesz i u mnie kupić - nowe, oryginalnemkbewe pisze:pętle światłwodowe za ok 50zł na alledrogo widziałem mozna kupić.
Niestety, jedna pętla to czasem za mało.
Niestety, tak jak piszesz. Czasem trzeba się nad tym nasiedziećdice111 pisze:A jeśli o domowe sposoby chodzi - pętle światłowodowe i najlepiej moduły na podmiankę. A dlaczego ? A dlatego, że moduł może być sprawny (tzn, że działa) a i tak nie usypiać się, lub wzbudzać inny, co więcej ten sam moduł może działać w innym samochodzie zupełnie dobrze i również się usypiać.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Forum Audi A8
- Posty: 17
- Rejestracja: 15 cze 2018, 22:30
- Lokalizacja: Przybiernów
Po pierwsze nie możesz odpiąć wszystkich.Macccccc85 pisze:A gdyby tak odpisać pokolei wszystkie moduły? W końcu się dojdzie który to jest jespraemy?
Po drugie, żeby było zgodnie ze sztuką, to należy wypinać elektrycznie, pętlą serwisową zapętlać światłowód i z GW wykodować wypięty sterownik żeby go nie szukał na darmo.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-