części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 03 4.2MPI ] Rozładowuje się akumulator

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 23 cze 2018, 08:07

A co ma do tego zegarek ? Nie wyciągasz bezp nr 5 ;)
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 23 cze 2018, 08:36

Kiedyś czytałem o jakimś sposobie rozłączania GW ale minusem było to ze walio gdzieś błędami w sterowniku i resetowao zegarek :P
I myślałem ze to ten patent ?
Masz jakiś inny ? Możesz sprzedać na PW :)

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 23 cze 2018, 09:12

Zegarka nie resetuje. Błędy w modułach owszem będą.
Black Cars Matters

Macccccc85
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 17
Rejestracja: 15 cze 2018, 22:30
Lokalizacja: Przybiernów

Post autor: Macccccc85 » 23 cze 2018, 11:41

Witam koledzy.
Borykam się tez od jakiegoś czasu z tym problemem.
U mnie sprawa wyglada tak:

Po wyjęciu bezpiecznika od drzwi pasażera nr 14 - 5A(coś związanego z mediami, rozłącza mi on dałem MMI) i wtedy może stać i nic się nie dzieje, gdy mam podpięty, to 1,5-2h i na MMI pokazuje 10% a auto nie odpala, co dziwniejsze może być tak ze po godzinie jest 100% a jak zajrzę za 20-30cmin już mam 60 albo 10%, nie ma reguły.

Wczoraj zacząłem wypinac po kolei bezpieczniki w bagażniku po lewej stronie:

- bezpiecznik 1: 30A Digital sound package centrolewicy unii (mam 100%)
- bezpiecznik 2: 5A Navigation system with CD drive control (mam 100%)
- bezpiecznik 3: 10A TV tuner (mam 100%)
- bezpiecznik 4: nie mam
- bezpiecznik 5: Radio 5A (mam 100%)
- bezpiecznik 6: Middle loudspeaker in rear shelf 30A (po 2h 10%)

teraz mi się ładuje akumulator bo już nie mogę odpalić...

Każdy bezpiecznik co wyciągam wyłącza MMI, poza 6.

akumulator był wymieniany na nowy przez poprzednika lecz nie był adaptowany, lecz chodził cały czas dobrze.

Macie jakieś pomysły?

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 23 cze 2018, 12:00

Jak wyciągasz bezpiecznik nr5 w prefl mają połączone GW i zegary pod jednym. Resetuje się wtedy zegarek :P
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 23 cze 2018, 20:21

Macccccc85 pisze:Macie jakieś pomysły?
Coś ewidentnie z infotainment (działa w pętli, także jak wyciągniesz bezp od jakiegoś modułu, czy sterownika, nawet zmieniarki, navi itp - otwierasz pętle i MMI nie wstaje) się nie usypia. Potrzebna kompleksowa diagnostyka z pętlami (zworkami, loopami) światłowodowymi.
Black Cars Matters

Macccccc85
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 17
Rejestracja: 15 cze 2018, 22:30
Lokalizacja: Przybiernów

Post autor: Macccccc85 » 23 cze 2018, 21:47

drago_o pisze:Jak wyciągasz bezpiecznik nr5 w prefl mają połączone GW i zegary pod jednym. Resetuje się wtedy zegarek :P
U mnie zegar się nie resetuje

[ Dodano: 2018-06-23, 21:47 ]
dice111 pisze:
Macccccc85 pisze:Macie jakieś pomysły?
Coś ewidentnie z infotainment (działa w pętli, także jak wyciągniesz bezp od jakiegoś modułu, czy sterownika, nawet zmieniarki, navi itp - otwierasz pętle i MMI nie wstaje) się nie usypia. Potrzebna kompleksowa diagnostyka z pętlami (zworkami, loopami) światłowodowymi.
p

A jakoś sprawdzić samodzielnie.

Myślałem wypinając poszczególne moduły, ale szczerze nie wiem co jest ze sobą tutaj powiązane.
zmieniarkę, napęd nawigacji, to mogę odpiąć, ale co dalej nie wiem.

Po lewej stronie bagażnika są 2 skrzynki, jedna bliżej lampy, druga zaraz pod napędem nawigacji.

Rozumiem ze ten przy lampkę do radio, a ten drugi pewnie jakiś komputer, bo co chwile wentylator w nim chodzi?

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 23 cze 2018, 22:22

Macccccc85 pisze:U mnie zegar się nie resetuje
Od strony kierowcy. To do mkbewe było :)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Macccccc85
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 17
Rejestracja: 15 cze 2018, 22:30
Lokalizacja: Przybiernów

Post autor: Macccccc85 » 23 cze 2018, 22:36

drago_o pisze:
Macccccc85 pisze:U mnie zegar się nie resetuje
Od strony kierowcy. To do mkbewe było :)
Aha 😜
A tak jakoś mi podpasowalo do mojego postu 😜

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 24 cze 2018, 01:01

dice111 pisze:Potrzebna kompleksowa diagnostyka z pętlami (zworkami, loopami) światłowodowymi.
jest gdzieś opis na forum jak się do takiego czegoś zabrać ? tak z ciekawości pytam
pętle światłwodowe za ok 50zł na alledrogo widziałem mozna kupić.

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 24 cze 2018, 10:41

Żeby zrozumieć jak to działa, wystarczy poczytać zeszyty serwisowe SSP. A procedury diagnostyki optyki są bodaj i v VASie podane.
W ASO robi się to dość prosto, bowiem wszystko leci online, ma to jednak jeden zasadniczy minus - jeśli macie nieoryginalny moduł, na nim diagnostyka się zakończy, lub zostanie pominięta i poleci dalej (tym sposobem możesz ominąć moduł, który jest uszkodzony).
A jeśli o domowe sposoby chodzi - pętle światłowodowe i najlepiej moduły na podmiankę. A dlaczego ? A dlatego, że moduł może być sprawny (tzn, że działa) a i tak nie usypiać się, lub wzbudzać inny, co więcej ten sam moduł może działać w innym samochodzie zupełnie dobrze i również się usypiać.
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 24 cze 2018, 11:16

mkbewe pisze:pętle światłwodowe za ok 50zł na alledrogo widziałem mozna kupić.
Za jakieś 50pln + KW to możesz i u mnie kupić - nowe, oryginalne ;)

Niestety, jedna pętla to czasem za mało.
dice111 pisze:A jeśli o domowe sposoby chodzi - pętle światłowodowe i najlepiej moduły na podmiankę. A dlaczego ? A dlatego, że moduł może być sprawny (tzn, że działa) a i tak nie usypiać się, lub wzbudzać inny, co więcej ten sam moduł może działać w innym samochodzie zupełnie dobrze i również się usypiać.
Niestety, tak jak piszesz. Czasem trzeba się nad tym nasiedzieć :/
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Macccccc85
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 17
Rejestracja: 15 cze 2018, 22:30
Lokalizacja: Przybiernów

Post autor: Macccccc85 » 24 cze 2018, 12:37

A gdyby tak odpisać pokolei wszystkie moduły? W końcu się dojdzie który to jest jespraemy? Ewentualnie jakiś przekaźnik może go trzymać, to gry już będzie wiadomo jaki moduł, to można poszukać od niego wszystkich przekaźników i zobaczyc co będzie.
Czy się mylę?

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 24 cze 2018, 14:09

Mylisz się. Wciąż nie rozumiesz jak to działa.
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 24 cze 2018, 14:34

Macccccc85 pisze:A gdyby tak odpisać pokolei wszystkie moduły? W końcu się dojdzie który to jest jespraemy?
Po pierwsze nie możesz odpiąć wszystkich.
Po drugie, żeby było zgodnie ze sztuką, to należy wypinać elektrycznie, pętlą serwisową zapętlać światłowód i z GW wykodować wypięty sterownik żeby go nie szukał na darmo.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl